חיפוש באינדקס עסקים

ירמי ושלומי בלב המדבר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 אוגוסט 2011

ירמי ושלומי בלב המדבר. צילום: ארן דולבבפעילות הקיץ של דיאט קוקה-קולה– "5 כוכבים וירח – חוויה של פעם במדבר", במסגרתה הופיעו מיטב אמני ישראל בלב המדבר וקיימו שיתופי פעולה ראשוניים מול קהל רחב.

ההופעה הראשונה שפתחה את הפסטיבל הייתה הופעה משותפת של ירמי קפלן ושלומי שבן שקיימו מופע רוקנרול אינטימי לאור יותר מחמישה כוכבים וירח.

המופע שהיה אמור להתחיל בחצות התאחר וזאת בעקבות המתנה לבואו של ירמי קפלן, בסופו של דבר כאשר ירמי הגיע הובנה סיבת האיחור. במהלך הנסיעה ללב המדבר התברבר הזמר בדרך ולא הצליח למצוא את המיקום המדוייק של המופע, הזמר המתוסכל עצר את רכבו על מנת לקבל הכוונה מהפקת האירוע בזמן שירד מהרכב על מנת לדבר בטלפון ולקבל את הכיוון המדוייק נתקעה אצבעו באבן גדולה וספגה מכה רצינית, כאשר הגיע למקום ונשך את שפתיו הצליח ירמי לעלות לבמה ולתת הופעה מלאה וקיצבית. יום אחרי התברר שהמכה הייתה דיי רצינית- ירמי שבר את האצבע ברגל, לנו נותר להוריד את הכובע ולהודות על הקרבה כלפיי הקהל ושלמרות הפציעה סיפק הזמר הופעה מדהימה בשיתוף שלומי שבן.

אם כבר מדברים על שלומי אז בזמן שירמי מיהר לאחר ההופעה להגיע לטפל באצבעו החליט שלומי לעשות את ההפך ולהישאר לכמה שעות על מנת שיוכל לספוג אווירת מדבר דרומית, שאנחנו נרדמנו לקראת הבוקר שלומי עוד ישב לו מול הכוכבים.

ירמי ושלומי בלב המדבר. צילום: ארן דולב

ירמי ושלומי בלב המדבר. צילום: ארן דולב 
ירמי ושלומי בלב המדבר. צילום: ארן דולב



עמוד זה נצפה: 328 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור