חיפוש באינדקס עסקים

ירדנה ארזי כובשת את שער הזהב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 פברואר 2012

ירדנה ארזי כובשת את שער הזהבלראשונה בתולדות מגזין לאשה, יעניק המגזין את שער הזהב ליירדנה ארזי, מהזמרות המובילות והמשפיעות בישראל, אשת טלוויזיה ואייקון אופנה של כל הזמנים.

"שער הזהב" יוענק לארזי כאות הוקרה להיותה אישה שהשפיעה במשך שנים רבות על האופנה הישראלית, במשך עשורים רבים וממשיכה להווה אייקון אופנה ותרבות מקום המדינה ועד ימינו אנו.

הענקת שער הזהב תתקיים באירוע הפתיחה של תערוכת אופנה נצחית של מגזין לאשה בשיתוף קבוצת קניוני ישראל, שייערך ביום שני 20.02.2012, בקניון השרון בנתניה.

במסגרת התערוכה, תוצב ב-9 מקניוני הקבוצה תערוכה נודדת של 8 מיצגי אופנה בדמות חלונות ראווה, המציגים את קולקציות האופנה העדכניות לעונה של הרשתות המובילות בהשראת שער לאשה נבחר מכל עשור, החל משנת 1948 ועד היום.

את שער הזהב יעניקו לירדנה ארזי אורנה ננר העורכת הראשית של מגזין לאשה, ליאורה עופר יו"ר מליסרון ומרים פיירברג ראש עיריית נתניה.

ארזי כיכבה על שערי לאשה פעמים רבות לאורך קריירה בת כמה עשורים, השערים בכיכובה הם זכורים ואהובים לאורך שנים. בימים אלה ארזי מגישה את  התוכנית "מלכות השבת", בערוץ 2 ומופיעה ברחבי הארץ עם מופע שיריה "שהשמש תעבור עלי".



עמוד זה נצפה: 644 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור