חיפוש באינדקס עסקים

יעל פוליאקוב בצילומי קמפיין דיגיטלי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 אוקטובר 2012

יעל פוליאקוב בצילומי קמפיין דיגיטלי. צילום: יהונתן ויצמןהשחקנית והיוצרת יעל פוליאקוב מובילה את פעילות הקניון בעולמות הדיגיטאליים באינטרנט ובסלולר. כחלק מהיותה הפרזנטורית של קניון רמת אביב, כותבת יעל את "הבלוג של יעל", בלוג אישי בנושא אופנה, לייף סטייל, נשיות ומה שבניהם, המתפרסם בדף הפייסבוק של הקניון. קמפיין הדיגיטל החדש מקדם את האפליקציה ועמוד הפייסבוק של קניון רמת אביב תחת הסיסמא: "בואו להיות הראשונים לדעת על כל המבצעים וההטבות בקניון רמת אביב".

"הבלוג של יעל" עוסק בחוויותיה האופנתיות, כפי שהן באות לידי ביטוי במשקפיה האישיים של הכוכבת בעלת הסגנון הייחודי, שהפך אותה להשראה בתחום האופנה ולאייקון של אחת המתלבשות הטובות ביותר בישראל בשנים האחרונות. הבלוג מספק הצצה נדירה לעולמה הפנימי והנשי, שמוגש לקוראים באמצעות סגנונה ההומוריסטי והקליל. בנוסף כותבת יעל טור אישי במגזין האופנה של הקניון.

על הסט סיפרה פוליאקוב, כי הניסיון הראשוני שלה בעולם הדיגיטל היה במסגרת כתיבת הבלוג לדף הפייסבוק של קניון רמת אביב, בעוד לפני כן עולם הדיגיטל היה זר עבורה לחלוטין.

היא ציינה כי המון חרדות ליוו, ועדין מלווים אותה, בכל תהליך הדיגיליזציה, למרות הניסיון בכתיבת הבלוג לדף הפייסבוק של הקניון. עולמות כגון פייסבוק, דואר אלקטרוני, בלוגים, פידים, סטטוסים, אפליקציות וכד’ הם בהחלט ידידותיים ומופלאים, אך לא בשבילה.
עוד סיפרה יעל כי היא עומדת בפני שנה מאוד עמוסה. בשנה הקרובה היא מצלמת 3 סדרות לחברת HOT ולחברת YES.  

יעל פוליאקוב בצילומי קמפיין דיגיטלי. צילום: יהונתן ויצמן

יעל פוליאקוב בצילומי קמפיין דיגיטלי. צילום: יהונתן ויצמן
יעל פוליאקוב בצילומי קמפיין דיגיטלי. צילום: יהונתן ויצמן

 



עמוד זה נצפה: 420 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור