חיפוש באינדקס עסקים

יעדים מומלצים למסלולי טיולים למשפחות בתקופת החגים

פורסם מאת: בתאריך: 21 אוגוסט 2014

יועצי המסלולים של ממסי תיירות ממליצים על מספר מסלולי טיולים למשפחות בתקופת החגים.

  • יפן – בתקופת החגים שלנו מומלץ מאוד לטוס ליפן. זוהי תקופת השלכת כשכל הצבעים של עליי העצים ומזג אוויר נעים בכל יפן . ובמיוחד באוקטובר מתקיים פסטיבל הסתיו כיומיים בעיירה טקאיימה באזור האלפים היפנים
    יפן -למטייל היא רוגע ועצירה מהחיים מהמירוץ והלחץ .  מקום שקט לנפש .
    כמובן שהיסטוריית העבר ובמיוחד העיר קיוטו העתיקה ועיירות נידחות הן תמונה ציורית .
  • סין – על אף גודלה העצום של מדינה זו הרי שמבחינת תאריכים אידיאליים לטייל בה אנו מצומצמים בבחירה.אחת התקופות היפות ביותר היא בספטמבר ואוקטובר. מזג האויר כבר קריר ונעים וזו תקופה יבשה יחסית.למטייל במסגרת טיול מאורגן- אין צורך לטרוח בהשגת טיסות , מלונות או מקומות בילוי הנוסע העצמאי- חייב לתכנן מראש את המסלול ולדאוג לטיסות , רכבות  ומקומות לינה והסיבה היא שזו גם תקופת הטיולים של הסינים עצמם.  תורים ארוכים ליד תחנות הרכבת הם תופעה שכיחה .
    יש לזכור ששבוע ראשון של אוקטובר הוא שבוע החופש הרשמי של כל סין ולכן כאשר מבקרים בתקופה זו ישנה הרגשה של "נדידת עמים" כל יעד שנבחר מתאים בתקופה זו  ויש אין ספור אפשרויות כמובן שהמטייל בפעם הראשונה ירצה לבקר בביגין הבירה (בעיר האסורה ובחומה הסינית) בשיאן- לראות את חיילי הטרקוטה בשנחאי (מנהטן של המזרח)- וינגשו (נחשב לאחד המקומות היפים מבחינת נוף וטבע.)
  • כרתים – האי כרתים מאפשר טיולי טבע, קניונים, ערים עתיקות ומקסימות, חופים לבנים והעיקר הרבה פעילויות משפחתיות, בעיקר של פארקי מים ושעשועים וכל זה במחיר יחסית נמוך.
    טיפ– התמקמו ללינה בחניה ומשם צאו לקניון סמרייה המדהים.
  • נורמנדי –  חופי נורמנדי היו לחופי הנחיתה רק לפני שבעים שנה והם שמורים היטב. האזור כולל טירות, ערי חוף מדהימות, אומנות גותית ואיפרסיוניסטית, חופים מקסימים בהם תופעת הגיאות והשפל בנו חופי חול רחבים והרבה שלווה.
    טיפ – התמקמו ללינה באחת העיירות לאורך החוף ומשם צאו לטיולי כוכב.
  • פיליון – חצי האי פיליון הוא אזור הררי יפה עם עיירות עתיקות ממנו ניתן לנסוע למנזרים התלויים במטאורה, יש באזור אופציה לראפטינג, חופים חוליים, מפרצים קטנים ומקסימים, מסלולי טיול רגליים והרבה אוכל יווני משובח.
    טיפ – לינה בוולוס תאפשר גיחות לכל היעדים.
  • צפון – צ’כיה – אחרי טיסה לפראג ניתן לצאת ברכב לטיול בערים עתיקות עם אדריכלות מגוונת מברוקית ועד מודרנית, עם צוקים מדהימים באבן חול, טירות עתיקות ומסלולי הליכה רגליים בנופים עוצרי נשימה.
    טיפ – לונו בייצין הציורית ומשם תוכלו לנסוע ליעדים מדהימים באזור בטיול כוכב.
  • ניו אינגלנד – ארה"ב – אחרי טיסה מהארץ לניו יורק או לבוסטון ניתן לטייל בחופי הנחיתה של ראשוני המתיישבים בקיפ-קוד ובמסצ’וסטס וכן בהרים הלבנים ובהרים הירוקים שהעצים לאורכם צבועים באדום, צהוב וכתוב צבעי השלכת המופלאים.
    טיפ אישי – סעו לבילוי במוזיאון הפתוח של Mystic (מדינת קונטיקט) ובעיר פליימוט (מסצ’וסטס)
  • סקסוניה השוייצרית – גרמניה -אחרי טיסה מהארץ לברלין צאו לטיול מהעיר עצמה לכיוון דרום מזרח שם בסכסוניה מצוי אתר טבע מדהים ב-Bastei. בנוסף תוכלו לבקר בערים עתיקות ויפות ולבלות בשלווה ביערות.
    טיפ – בקרו בעיר דרזדן את אתריה המשופצים ואת שרידי הקהילה היהודית בעיר
  • מינכן- בוואריה. בתקופה המדוברת הלחץ קצת יורד ביעדים השונים. חוץ ממה שיש למינכן והאיזור להציע מבחינה היסטורית, אומנותית וארכיטקטונית הארץ מלאה בפניני טבע:אגמים,יערות,הרי אלפים עם פסגות,מסלולי טיול רגליים לכל הגילים והיכולות.גם לילדים יש אטרקציות בשפע-לגולנד,מוזיאון המדע במינכן,מוזיאון ב.מ.וו במינכן, האצטדיון האולימפי והארנה של מינכן כולל בית מועדון  "באיירן מינכן"!
    אם תוסיפו לזה את ארמונות לודוויג,גם 10 ימים לא יספיקו…המיוחד לתקופה זו
    טיפ :"אוקטוברפסט"  20.9-5.10.2014 חוויה שנועדה לא רק לאוהבי הבירה אלא לכל מי שרוצה לחזות בחגיגה עממית גרמנית שהשנה תהיה שמחה מתמיד בגלל הזכיה שלהם במונדיאל.



עמוד זה נצפה: 786 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור