חיפוש באינדקס עסקים

ילדי סלבס חוגגים עם מטרנה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 אפריל 2011

ילדי סלבס חוגגים עם מטרנה - מיכל ינאי ואלכס. צילום: שוקה כהן.מטרנה קיימה אירוע השקת דייסות והזמינה את ילדי הסלבס לבר דייסות בבר תל אביבי.

לאירוע הגיעו לא מעט ילדי סלבס יחד עם הוריהם: מיכל ינאי הגיעה עם הבת אלכס ועם אביה סבא-משה, דביר בנדק עם הבת יולי, ניקי גולדשטיין הגיע יחד עם הבן גיא, השחקנית עירית קפלן נכחה עם בנה עילי, השחקן אלון דהן הגיע עם הבן אורי, מורן אייזנשטיין הגיעה עם בטן של חודש שמיני ועם ניקול ושון ילדיו מנישואיו הראשונים של בעלה ינאי.

מי שמשך את מירב תשומת הלב באירוע הוא יניב רוחן המככב בימים אלה בתוכנית הישרדות. יניב הגיע עם האישה – ורד והבת אוריאן שנולדה בזמן ששהה בצילומי הישרדות באי. כיום אוריאן היא כבר פעוטה גדולה ופעלתנית בת עשרה חודשים. ורד רוחן, אגב, כבר נמצאת בעיצומו של היריון רביעי. ויניב שבימים אלה פתח מסעדת שווארמה חדשה בפתח תקווה, סיפר שלמרות התהילה ולמרות הקריירה החדשה, הוא עדיין ממשיך לעבוד באיסוף הזבל.

 

 

ילדי סלבס חוגגים עם מטרנה - ורד ויניב רוחן עם אוריאן. צילום: שוקה כהן.

ילדי סלבס חוגגים עם מטרנה - אלון דהן ואורי. צילום: שוקה כהן.  ילדי סלבס חוגגים עם מטרנה - מורן אייזנשטיין, הבטן והילדים של ינאי. צילום: שוקה כהן.

ילדי סלבס חוגגים עם מטרנה - ניקי גולדשטיין וגיא. צילום: שוקה כהן.  ילדי סלבס חוגגים עם מטרנה - דביר בנדק ויולי. צילום: שוקה כהן.

ילדי סלבס חוגגים עם מטרנה. צילום: שוקה כהן.
ילדי סלבס חוגגים עם מטרנה. צילום: שוקה כהן.



עמוד זה נצפה: 480 פעמים