חיפוש באינדקס עסקים

ילדי כל העולם-התאחדו!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 אוקטובר 2011

רשת H&O יוצאת בקמפיין ל- Carter’s, מותג אופנת התינוקות המוביל בארה"ב, במרכזו מככבים ילדי דיפלומטים העובדים בישראל מ-10 מדינות שונות לצד ילדים ישראליים

עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-1.5 מיליון ₪ .

חן אשד, סמנכ"ל השיווק: "H&O משווקת בישראל בבלעדיות את Carter’s, מותג אופנת התינוקות המוביל בארה"ב. הקמפיין לעונת החורף משלב סיטואציות אמוציונאליות של ילדים ממדינות שונות, צבעים ודתות שונים. הקמפיין שם דגש על החיבור הטבעי בין ילדים שונים ומגוונים, וכמובן על קולקציית החורף האטרקטיבית של Carter’s ".

רשת H&O יוצאת בקמפיין ייחודי לעונת סתיו חורף 2011-2012 במסגרתו נבחרו ילדי עובדים דיפלומטיים, המשרתים בישראל, להציג את הקולקציה לעונה הקרובה של מותג אופנת התינוקות Carter’s, המשווק ברשת בבלעדיות בישראל.

עם הימים המכריעים באו"ם, יככבו ילדי עובדים מ-10 מדינות שונות נבחרות ובהן ישראל, ברזיל, ארה"ב, אנגולה, איטליה, בריטניה ועוד. הקמפיין יציג סיטואציות של ילדים בגילאים שונים ויכלול פרסום באמצעי המדיה השונים, בהם טלביזיה, עיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, מיתוג בנקודות המכירה ודיוור אישי לחברי המועדון.

במהלך השבוע האחרון פתחה רשת H&O את החנות הראשונה של המותג Carter’s בישראל. הרשת עתידה להתרחב כבר בשנה הקרובה עם מספר חנויות נוספות של Carter’s והיא מציעה פריטי אופנה, אביזרים ומארזים ייחודים של המותג לילדים החל ממידת NB ועד לגילאי 4-5. החנות הראשונה שנפתחה ממוקמת במרכז וייצמן בתל אביב.

על רשת H&O
רשת H&O מובילה ב- VFM (Value For Money) בתחום קמעונות האופנה בישראל. הרשת מונה 38 חנויות בפריסה ארצית, המציעות אופנה לכל המשפחה, במגוון מחלקות, והיצע רחב של פריטי הלבשה, הלבשה תחתונה, הנעלה, טיפוח, קוסמטיקה ואביזרי אופנה, לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. הרשת בבעלות משפחת לבנת.
 
 

קמפיין הילדים של H&O

קמפיין הילדים של H&O

 



עמוד זה נצפה: 438 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור