חיפוש באינדקס עסקים

יופי של אביב 2014

פורסם מאת: בתאריך: 17 מרץ 2014

תצוגות האביב הכניסו את תעשיית היופי לסחרחרה לא קטנה! עם טווח רחב של אפשרויות, החל מאיפור דרמטי ועד למראה עדין ומרומז יותר, וכמו כפפה ליד, מראות האיפור והלק משלימים את קולקציות האופנה של המעצבים הגדולים. 

אז נכון, האביב הישראלי עוד באופק אך אנו כבר מספקים לכם הצצה ראשונה למגמות ולטרנדים לאביב 2014.
אחרי שבשנה שעברה השתלטו צבעי הפסטל על עולם האופנה, באביב הקרוב הם ואחיהם העזים יותר עומדים להסתער גם על הפנים שלכן. הפסטלים וגווני פרחי הגינה המלבלבים, הריחניים ובעלי הצבעוניות הרבה מגיעים בשעטה אל עולם הביוטי, ומשתלבים נפלא עם עור פנים במראה שזוף וציפורני סטילטו קצרות המקדמות בברכה את העונה החמה.

עיר פרחונית
בועז שטיין"אין ספק שהערוגה המטופחת הפכה סוג של מוזה ביצירת מראות האביב", אומר גורו המייקאפ בועז שטיין. "גווני הפרחים באים לידי ביטוי בפלטת הגוונים לעונה החמה וזה ניכר באיפור העפעפים, השפתיים ותפוחי הלחיים". ואכן, בקולקציית הדקורציה הפרחונית שלו מככב פרח הלוזיאנטוס על גווניו השונים בהשראת עולם הפרחים. "צלליות, ליפגלוס ולק לציפורניים בהשפעת הפרח הענוג והרך, העדין ומלטף ושל עלי הכותרת שלו שהתאחדו יחד  למראה נשי ומשובב נפש. גווני ורוד וסגול לילך לאיפור העיניים מבטאים רעננות מתמשכת. הקסם באיפור המשלב סגול וורוד הוא המינון. שכבות דקות של פיגמנטים סגלגלים וורודים יעניקו מראה נשי מאד עדין ואלגנטי באופן מנוגד לגוון לשפתיים עסיסיות וחינניות", הוא אומר. גם ההשראה לצבעוניות של מראה האיפור של דיור מגיעה הפעם מצבעי הפריחה האביביים ומהגנים של ארמונות המלוכה בצרפת, בדגש מיוחד על סגנונה של מארי אנטואנט כאשר הגוונים המודרניים מקבלים טאץ’ מרענן של גווני פורצלן ופסטל. אצל אסתי לאודר מקור ההשראה המרכזי מגיע  אף הוא מפרחים צבעוניים, וזה בא לידי ביטוי  בדמות שפתיים ורודות או כתומות ולחיים סמוקות, עצמות לחי בוהקות ומראה חיוני וסקסי. בקולקציה האמורה הגוונים העזים והעוצמתיים מוצעים בשלל צבעי הורוד החל מגוון מסטיק וכלה בפוקסיה, לצידם יככבו גם גווני פסטל כמו תכלת, לימון וכתום עם דגש על פיגמנטים חיים ומרוכזים יותר ואילו אצל גולדן רוז ניצבת השושנה כמוטיב המרכזי במראה האביב הפרחוני.  "בדומה לקשת הגוונים המרהיבה והמהפנטת ביופיה של השושנה, הגוונים של קולקציית אביב 2014 מציגה מנעד גוונים של מוצרי איפור וורודים – מבהירים ועד כהים, בשילובי צבעים דומיננטיים ועדינים המשתלבים להם בהרמוניה לכדי מראה אופטימי רענן", מסכם גל אלטמן המאפר הראשי במותג.
גולדן רוז’

City Flourishצ’יינה גלייז  הוא שם הקולקצייה האביבית של מותג הלק האמריקאי צ’יינה גלייז, וכשמה כן היא מדובר בקולקציה שהציבה במרכזה את המוטיב הפרחוני ואת פרח הלוטוס בפרט כהשראה מרכזית. "לפרחים קשת אינסופית של גוונים – מבהירים ועד לכהים, הסגנונות השונים מעניקים טונים מפתיעים למראות השולטים בגזרת הנייל בעונה האביבית – ורוד, ירוק, כחול, אדום וסגול – נגיעות של גוונים רעננים המשתלבים בעיצובי הציפורניים ויוצרים מראות מרגשים ומפתיעים", אומרת סימון שוויקי – מתאמת טרנדים אופנתיים ברשת נייל סטודיו. מוטיב הפרחים חוזר גם במראה האיפור של המותג הצרפתי המפונפן לנקום, ולמרות שהשראה למראה נשאבה מדמותה של הבלרינה הקלאסית והדגש הוא על איפור טבעי, נשי ורך עם השפעות ברורות משנות החמישים והשישים בלב המראה ניצבת לה הדוגמנית לילי קולינס שזר פרחי שושנים בצבעי לילך, ורוד וכתום ממקד את הפוקוס למוטיב הפלוריאלי שכה דומיננטי לקראת האביב.

את הגרסה הדומיננטית לפלטת גוונים עזה בהשראת בוקה של כלניות הפליא לעשות בן רביבו  מאפר ומורה בכיר בבית הספר לאיפור של רוית אסף. למשימה נבחרו גווני שפתונים נשיים בצבעי אדום וורוד והם אלו שמובילים את המראה כולו כאשר הטוויסט המרענן הוא בנוכחותו של הטורקיז הקונטרסי  המעצים את נוכחות העיניים. "שפתונים בגוונים עזים ישתלטו על פיותיהן של  נשים רבות. אם בעבר שפתיים אדומות לוהטות או/ו כתומות היו מנת חלקו של הערב שהרי באביב וללא כל קשר לחלק מסוים ביממה, יום וערב כאחד הגוונים האמורים מסתמנים כנחשקים", מסכמת רוית אסף.
בית הספר לאיפור רווית אסף

תמונה אימפרסיוניסטית

אל המגמה הפרחונית מצטרף גם מותג התמרוקים המקומי שיק אשר מציג את קולקציית "גיברני", המאגדת למעשה 2 מראות. האחד בגזרת המייקאפ והשני בגזרת הנייל. קולקציית גיברני היא למעשה שיר הלל לגנו של הצייר המפורסם בן הכפר הצרפתי הקטן Giverny קלוד מונה, שגם צייר אותו ברבים מציוריו. הגן המרהיב המזכיר תמונה אימפרסיוניסטית שופע אגמים קטנים, עצי ערבה בוכייה וערוגות פרחים המוכתמות בצבעי פרחים רכים וענוגים אשר היוו את ההשראה הצבעונית לצבעי הקולקציה. ומעניין לעניין באותו עניין – אותה השפעה אומנותית אימפרסיוניסטית בולטת גם אצל בורוז’וואה במראה איפור ששילב בתוכו אלמנטים מודרניים והשראה מציורים אימפרסיוניסטיים. העיניים מאופרות בהשראת ציור בצבעי מים המשחזרים את שינוי צבעי המים באור השמש, העפעפיים זוהרים בגווני כחול וירוק במראה הדרגתי, הודות לצלליות מוארות הניתנות לשימוש גם במברשת לחה ובשילוב עפרונות עיניים והלחיים הסמוקות בוורוד בהיר, משוות מראה הניתן כלאחר טיול באוויר הפתוח ובשמש האביבית.
שיק תמרוקים

מותג הלקים אורלי"קולקציית Surreal כשמה כן היא", אומרת קטיה שו, מדריכת מותג הלק אורלי. "הקולקציה סוריאליסטית וככזאת היא מציגה פלטת גווני לק במראה המתאפיין בשלל "קונפליקטים", "פרדוקסים" והאבסורדים השאולים משורשי צמיחת האמנות הסוריאליסטית, מוטיבים שהתניעו, הטעינו והתנו את התנועה האוונגרדית בניסיונותיה להשתחרר מכבלי ההיגיון ולהבין את המציאות באמצעות חריגה ממנה אל מחוזות הדמיון הספונטני והבלתי רציונלי. במרכז המראה ניצבת עלמת חן בעלת שיער בהיר המתובל בפסי צבע פסטלים כשהיא מביטה אל הנוף מתוך "חלון" התלוי בלב הטבע כשדבר למעשה אינו תומך בו או מפריד בינו לבין דמותה. את ידה הענוגה היא מושיטה החוצה כמו מבקשת "לגעת" בטבע, וזה מבחינתו מתמסר לה וגומל במחווה של רצון טוב כשהוא שולח לעברה קקדו לבן מזן אמברלה המתיישב על כף ידה, והופך לבן ברית אמיתי. גם הנוף העוטף את מרכז הדימוי הסוריאליסטי במראה שאב השפעותיו מהתנועה הסוריאליסטית: הרקיע – ירוק, העצים – אדומים, השיחים – כחולים. במראה ראשוני אין אולי כל קשר בין צבעי הפלטה, אולם הבחירה מודעת ומחושבת מתוך הרצון לשוות לסדרה רב-גונית, רוויית אנקדוטות מקולקציות אחרות שיחד אין מנוס מלתארן כסוריאליסטיות". את הקקדו של זאת האמריקאית אימץ בחום גם פטריק מלדינגר – המאפר הראשי של מותג האיפור מאלו וויז אשר יצק אל תוך Caribbean- ססגוניות מרגשת ושמחת חיים של צבעים רכים וטבעיים, השאובים מעולם הטבע ובעלי הכנף.
מאלו וויז

ירין שחףאחרון חביב בגזרת ההשפעה האומנותית  הוא המראה של המאפר ירין שחף המשקף  את השתלבותנו בסביבה האורבנית החדשה. "לעולם זה יצקתי קו תיחום דו ממדי לעיניים. קו האייליינר מורכב מ-2 פאזות של גובה וצבע.  ה"ניוז העונתי":  מפסיקים להתאפר בגוון אחד של אייליינר. מניחים שני גוונים שונים וקונטרסטיים (כמו:  אדום כהה לצד טורקיז) בשני עוביים שונים ובהבדלי גובה. (ניתן לבחור מרקמים שונים  כמו: מט ומבריק) רקע הפנים חיוור, הסומק בגוון כתום חלודה והשפתיים בגוון "ניוד".
 



עמוד זה נצפה: 453 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור