חיפוש באינדקס עסקים

טרנד חדש – הלק המתפוצץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 ינואר 2011

טרנד חדש - הלק המתפוצץאורך הציפורניים, עיצובן וצבע הלק המשוח עליהן הם דרך ביטוי אסתטית לנשים רבות. קטגוריית המניקור העולמית היא גזרה גועשת, מבעבעת המובילה תפיסות, צבעים וחידושים.
החידוש האחרון שייך לתחום ה- NAIL ART והוא הלק הנסדק. כשמו כן הוא, לאחר ייבושו הוא מתפצל לאיי צבע. הטרנד מגיע היישר מניו-יורק ובניגוד ללק הסטנדרטי, במקרה זה חווית המריחה מסעירה למדי.

הלק הנסדק של חברת CHIC נמכר ברשתות הפארם הקמעונאיות בדמותו של מארז בשם "גראפי-טופ" המכיל זוג לקים המתפארים בטכנולוגית אפקט ההיסדקות. שיטה נוספת, היא טכנולוגיית  Crackle של "נייל סטודיו" המשווקת במרכזי הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.

בבסיס הטרנד החדש עומד קונספט המבוסס על תורת הואביסאבי, תפישת העולם האסתטית היפאנית המפארת את יופיים של הדברים הארעיים, השחוקים והבלתי מושלמים. נכון, המראה המבוקש ביותר הוא עדיין ציפורניים במראה מוקפד ונקי המצופות בשכבת לק אחידה, אולם הטרנד החדש הוא טרנד אופנתי, ובאופנה, זה הרי ידוע לכל, לא צריך תמיד לחפש את המושלם, אלא דווקא את הייחוד. התצורה הסופית של הלק החדש שונה וייחודית. מדובר על שילוב של שני גווני לק היוצרים יחדיו אפקט מיוחד של טקסטורה מעניינת הדומה למרקם מתקלף, "מפוצץ" וסדוק. האפקט נעשה באמצעות 2 גווני לק מנוגדים. מורחים לק בסיס צבעוני המהווה שכבת בסיס תחתונה הנמרח על הציפורן, ומייד לאחר הייבוש, מוסיפים שכבת לק נוספת. נושפים על הציפורניים כמו בפעולת כיבוי נר, ובן רגע הצבע מתפוצץ ומתפורר לו ויוצר תוך את המרקם המיוחד והבלתי אחיד על שטח הציפורן.

האפקט המרשים מתקבל בתצורת גוונים צבעוניים המפוזרים ומרוחים באופן לא אחיד על גבי הציפורניים ומעניקים להן מראה עליז וצבעוני במיוחד או לחילופין בגווני מתכת יוקרתיים של זהב וכסף בשילוב נגיעות של שחור או לבן.



עמוד זה נצפה: 560 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור