חיפוש באינדקס עסקים

טרנדים איפור של MAC אביב- קיץ 2014

פורסם מאת: בתאריך: 9 פברואר 2014

׳בריא׳, ׳רענן׳ ו׳נשי׳ מעולם לא היו נכונים יותר באיפור מודרני מאשר העונה. הצללים הרדופים והגראנג׳ הגוטי אשר איפיינו את סתיו-חורף 13 פינו את מקומם לחזיון המפיח רוח חיים חדשה במושג היופי. לאביב קיץ 14 אנחנו חוזים  DAY-GLOWתזוזה לכיוון דבר מה יותר מעודן וחי. המאפרים עסקו בנושאים אשר היו נוכחים מתחת לפני השטח מזה כמה עונות (מינימליזם, טוהר, הרעיון של דבר מה נטול מאמץ ולא מעובד) ופיתחו אותם לכדי נקודת מבט המדגישה באופן אוטומטי וחיובי את האינדיבידואל.

אורגניות, צבעים וטקסטורות בהשראת הטבע – מרגישים הולמים יותר מאשר אלו הסינתטיים והמסרים אשר צוטטו רבות מאחורי הקלעים בהקשר לביוטי היו ׳קורן׳ ו-׳אמיתי׳ במקום דרמה, גלאמור או פנטזיה. אפילו התחושה של הוספת אדג׳ מכוון לאיפור (אשר עד לא מכבר היתה הכרחית על מנת להפוך את המראה למודרני) מרגישה כעת מעט לא נחוצה. אנו עדים לחגיגה עליזה של תווי פנים נשיים במקום עצמות לחיים מחוטבות ונעריות וגבות נאות.

לחיים זוהרות ואפקטים מוארים הן הדרך החדשה לעבודה על עור ועור ׳נא׳ מתואר כעת בהקשר למראה ספורטיבי.
״כן, העונה הזו עוסקת בהתאמה של מושג היופי ולא בהמצאתו מחדש,״ מסכימה לין דנואייה.
״השאלה המרכזית העונה היא כיצד אנו מסגננים את הפנים – הטיפול הכללי שהפנים עוברות באמצעות האיפור, ולא רק אלמנט אחד בפנים שהוא הפוקוס. כל כך הרבה מהטרנד הוא החשיבה על מה אנחנו

מציבים זה לצד זה – צבעים וטקסטורות והמשחק ביניהם.״

בקיצור, נדרשת יד אמנותית על מנת לחקות חוסר מאמץ ולרומם את ה׳יום יומי’. החקירה כיצד לעשות זאת באופן מרומז מעולם לא היתה רלוונטית יותר.


DAY-GLOW

 DAY-GLOWנא, מחוספס ובריא היו התיאורים המצוטטים ביותר מאחרי הקלעים העונה. להדגשה הנשית הזו של נשיות יש תחושה של מבט אל העתיד. לאחר עונות כה רבות של ציטוט תווים אנדרוגניים, נשיות בריאה ומיטיבה נראית מודרנית בצורה מובהקת.

החיות הטבעית של אביב-קיץ 14 היא מחווה ספורטיבית ומנוד ראש לעבר אלמנטים כמו השמש, ים, חול,  רוח, אוויר, מים, גולשים וסקייטרים והיא מתונה יותר מאשר פשוט שיזוף להמונים. אלו יותר סמקים בקרם בגווני אפרסק וורוד המעורבבים ברמיזות של קרם מפסל מאשר סיפור שזוף.

״לא משנה מה אתם עושים, העור העונה חייב להיות קייצי, מהמם וזוהר,״ אומר טום פישו על הנטייה הזו לעבר עור ספא מינימליסטי. ״גימור לח הוא פשוט נשי יותר ממאט,״ מסכים טרי בארבר. ״אנו עושים שימוש בהארות ומוצרי קרם כדי לחקות את האופן בו האור נופל על עור צעיר ורענן.״ מה שמאפיין את ההופעה המחודשת הזו של הסומק וגורם לו להרגיש עכשווי זה שהוא קול במקום להוסיף לפנים נחמדות. כאילו שמעולם לא היה נוכח במקום מאפר. הסומק העונה הוא ״יפה בצורה אורגנית״… זהו מראה איפור נונשלאנטי, רענן, לא-מאופר-מדי, שמחקה צללים אשר יצרה אורה של השמש על הפנים."

המוצרים:
Mineralize Charged Water Face and Body Lotion
Have a Lovely Day! Casual Colour
Keep it Loose Casual Colour
Aim to Please Velvetease Lip Pencil
Pleasure Model Extra Dimension Blush
Spring 14 Trend Forecast/Eye
Groundwork Pro Longwear Paint Pot
Pearl Cream Colour Base
Copper Beach Pro Sculpting Cream


CC-THRU COLOR
הצבע המרגיש נכון העונה הוא צבע מעורפל ומוצלל הנדמה שעבר פילטר או אפקט אינסטגרם. שפע גווני הלילך והאפרסק העונה אינם בהכרח פסטלים, אך הם כה מלאי אויר באפליקציה עד שהם בין כה נראים כאלו.

גוונים עדינים אלו יוצרים הצהרה מלאת רגש. הם משמשים אסטרטגיה להוספת יופי לתווים והארת הפנים.

זה רגוע ואינטלקטואלי. נטילת הרעיון של CC הנוכח כל כך באיפור מודרני לרמה אחרת. הדרך הרלוונטית כעת ללבישת צבע הוא להתכוונן לאפקט העצמתי שיש לגוונים קרים וחמים על גווני העור. ההבנה כי עור הוא רב גוונים (לילך, אפרסק, צהוב, כחול וירוק נוכחים כמו ספקטרום גווני העור המפורשים של בייז׳ וגווני עור המבוססים על חום,) האמנים מגדירים מחדש ומרחיבים את השיח לגבי טיבו של איפור ״טבעי״ ומרחיבים את הגבולות בשימוש בצבעים חזקים, אך כאלו הקשורים לטון העור.

״כל הגוונים שאני משתמשת בהם העונה הם כאלו הקשורים לגוון העור; המשחק הוא עם גוונים הקיימים באופן טבעי בתוך ועל העור,״ אומרת לוצ׳יה פירוני.

המוצרים:
Promise Me Velvetease Lip Pencil
Love Joy Mineralize Blush
Have a Lovely Day! Casual Colour
Peaches Powder Blush
Dual Jewel Spar kle Shadow
Pleasure Model Extra Dimension Blush
(as an eye shadow)
Fashion Boost Pro Longwear Lip Pencil
What a Blast! Pro Longwear Lip Pencil
Parfait Amour Eye Shadow
Fashion Tip from Spring 14 Trend Forecast/Eye

LIGHT FXLIGHT FX
בהמשך לזוהר הנראה כמו מואר באור ירח אשר בלט בעונה הקודמת, הגישה החדשה לאיפור מואר, היוצר רפלקציה של אור, מפיחה כוח חיים אופטימיסטי, לבן ומואר.

עם צחות דמוית זכוכית או אבן אופל, האפקטים החדשים הללו של תאורה מקרינים ספורטיביות אנרגטית, לחה, ההופכת אותם לחלק מהסיפור ה״בריא״ הנוכח כל כך העונה. " זו דרך להביט על האופן בו אור עובד על העור,״ מסביר טרי בארבר. ״שימוש בזיגוג לבן ואור על הנקודות הגבוהות בפנים יוצר קונטור מיידי ללחיים, מבלי להוסיף שום צבע,״ מוסיפה אלכס בוקס.

הבזקים של לבן, זהב, כסף, גליטר, שימר ומטאליות מדגישים את מה שואל גארלנד מכנה ״סופר סקין״. שפע מהם מוסיף מצב רוח אוונגרדי לאיפור.  ״לבן הוא צבע מפתח עבורי העונה, הוא טומן בחובו כזו רעננות ומבליט את תווי הפנים בעיקר על עור כהה מעט; זה יפה וטהור,״ מחזק בהתלהבות טום פישו. ״השתמשתי בלבן בכל תצוגה.״

המוצרים:
Mineralize Charged Water Face and Body Lotion
Gesso Eye Shadow
Fascinating Eye Kohl
Pearl Cream Colour Base
Care blends Essential Oils
Cultivating Chic from Spring 14 Trend Forecast/Eye
Chilled Fluidline
Pink Opa l Pigment
Strobe Cream
Luna Cream Colour Base
Tender Moon Spar kle Shadow
Nightlight Spar kle Shadow

THE NEW EYE DEAL
המאפרים התמקדו בגבה מושחזת במשך כמה עונות, כך שהיעדרות הזוויתיות הגברית הזו העונה משנה את המקצב האיפורי. הפירוט עובר כעת בחזרה לאספקט הנשי יותר של העיניים.

ליינר, ריסים ועפרון מפוחם אינם, כמובן, דבר חדש… אך זו בדיוק הנקודה. המאפרים שוקלים מחדש דגשים אלו באופן אשר איננו מרגיש מחויב לעבר. ״פרטים מסויימים הינם נצחיים וקיימים מעבר לטרנד – זהו הקנבס של העור, הביצוע ומצב הרוח .הקיים בשאר פרטי האיפור אשר גורם לזה להיות מודרני,״ מבהיר טרי בארבר.

המוצרים:
50S REBOOT
Blacktrack Fluidline
Carbon Eye Shadow

60S LASH
Studio Sculpt Lash
Haute & Naughty Lash
33 and 40 Lash

90S SLEPT-IN EYE
Blacktrack Fluidline
Carbon Eye Shadow
Duck Eye PencilLIGHT FX
Coffee Eye Pencil
Feline Kohl Power Eye Pencil
Cultivating Chic and March Mist from
Spring 14 Trend Forecast/Eye
Camel Coat Paint Pot
Groundwork Paint Pot

 



עמוד זה נצפה: 537 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור