חיפוש באינדקס עסקים

טיפול לשיער עם שמן זית

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 אפריל 2007

טיפול לשיער עם שמן זיתטיפול לשיער עם שמן זית חמים שמן הזית שימש עוד בימי קדם כחומר גלם ליצור מוצרים קוסמטיים, סבון, מוצרי סיכה לגוף ותכשירי שיער. בשל הקושי בהפקת כמות גדולה של שמן מן הזיתים שנמסקו וההבדלים הבולטים בין שמן זית משובח לבין שמן זית שאינו כזה, נחשב השמן למיוחס ובעל סגולות של קדושה ויחוד, ועל כן שימש להמלכת מלכים.

רמת האיכות הגבוהה ביותר הינה "כתית מעולה" (extra-virgin). זהו שמן שהופק בכבישה קרה ורמת החומציות (החומצות החופשיות) שלו אינה עולה על 0.8% (ל 100 gr). שמן זית "כתית", נבדל ממנו בכל שרמת החומציות יכולה להגיע עד 1.5%. שמן שרמת החומציות שלו עולה על 3% מסומן (על פי חוק) כ"שמן זית זך". "שמן זית מזוכך" הוא שמן שרמת החומציות שלו הורדה אל מתחת ל- 3% באמצעות שימוש בחומרים כימיים ומשמש לרוב למאור וקוסמטיקה אך לא למאכל.

שמן זית אשר מחומם לטמפרטורה של 40 מעלות יעניק לשיערך רכות מדהימה וכמובן שיועיל לעור הקרקפת שכן הוא מכיל מינרלים רבים . פשוט חממי כרבע כוס שמן זית ע"י טבילה של הכלי במים חמים (כמו שמחממים אוכל לתינוק) , וברגע שהשמן התחמם מעט ( חמים למגע יד , לא רותח ! ) יש לעסות את הקרקפת ואת השיער (לאחר חפיפה) בעדינות ולתת לו להיספג בשיער למשך כרבע שעה ולאחר מכן יש לשטוף אותו מהשיער . אם השיער הוא מסוג יבש מאוד יש להשאיר את השמן למשך כחצי שעה ולאחר מכן לשטוף אותו.



עמוד זה נצפה: 507 פעמים