חיפוש באינדקס עסקים

טיפולי פנים בחורף

פורסם מאת: בתאריך: 28 אוקטובר 2012

אם חשבת שהקיץ היא העונה שיש לשמור על העור מפניה, קבלי תיקון, החורף מסוגל לפגוע בעור הפנים והצוואר לא פחות מקרינת השמש המסוכנת של הקיץ. אם במהלך הקיץ את מקפידה לשמור על העור מפני קרינת השמש המסוכנת, הרי בחורף הרוח והיובש הם אלה שפוגעים בעורך.

 עשו מנוי למגזין הדליין

מזג האוויר בחורף נוטה להיות יבש מאוד. רובנו סובלים מהתבקעות השפתיים בעונה זו, מה שמוכיח כי העור נפגע בקלות, מתייבש ונסדק. עור הפנים והצוואר שלך, עור רגיש ועדין, נפגע לא פחות במהלך עונת החורף.

הרוח מייבשת את העור, השהייה בחדרים ממוזגים מוסיפה לנזק היובש והעור שלך הופך להיות שברירי, סדוק וחסר חיים. היובש מסביב משפיע לרעה גם על קצב הזדקנות העור. עור פנים שאינו מקבל את הטיפול הנכון עלול לפתח קמטוטים מהר יותר ולהיראות מבוגר טרם זמנו.

חני הרשקו מ"חני קוסמטיקה", מציעה ללקוחות הקליניקה שלה טיפולים מיוחדים לעור הפנים בעונת החורף. טיפולי פנים לחורף אינם מיועדים רק לעור מבוגר יותר גם עור צעיר שמנוני הנוטה לפתח פצעוני אקנה יכול ליהנות מטיפול פנים מיוחד לעונת החורף.

"המטרה בטיפולי פנים בחורף היא להעניק לעור את היכולת לשמור על לחותו וגמישותו, תוך כדי יצירת הגנה מפני פגעי מזג האוויר" – מסבירה חני – "מסיכות ייחודיות, אמפולות טיפוליות, סרומים וחומרים פעילים אחרים מאפשרים לי לתת לעור כלים להתמודדות עם היובש המאפיין את החורף".

חני משתמשת בניסיון המקצועי והידע העצום שלה כדי להציע ללקוחותיה טיפולי פנים מתקדמים ברמה גבוהה ביותר. במיוחד לעונת חורף 2013-2012 מציעה חני טיפולי פנים לרענון העור וחידושו כמו גם להוספת לחות ושמירה על עור הפנים והצוואר.

"עונת החורף נחשבת לתקופה מצוינת לטיפולים עמוקים במטרה לחדש את העור ולמחוק נזקים כמו קמטוטים וכתמים" – ממשיכה חני – "אי החשיפה הגבוהה לקרינת השמש, מאפשרת לנו לבצע טיפולי פילינג עמוקים כמו גם טיפולים עמוקים לחידוש העור והצערתו. זה הזמן הנכון ביותר" מסכמת חני.

למרות שאת חלק מטיפולי הפילינג והטיפולים הפרא רפואיים לחידוש העור והצערתו  ניתן לעבור גם בקיץ, ברור שללא מעורבות קרינת השמש, בעונת החורף, ניתן ליהנות מטיפולי חידוש לעור ביתר נוחות. לא כדאי לחכות שהחורף יהיה בעיצומו, כדאי להקדים ולקבוע טיפול פנים אצל חני קוסמטיקה וליהנות מטיפולי הפנים המיוחדים שהיא מציעה לעונת החורף.

לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר עם חני והצוות המקצועי שלה בטל’: 08-8587891



עמוד זה נצפה: 532 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור