חיפוש באינדקס עסקים

טורקיז – בגדי ים וחוף קיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 12 מרץ 2013

מותג בגדי הים טורקיז בעיצובה של מיכל ויינברג, מחובר לטרנדים החמים של עולם האופנה אך שומר בעקביות על גזרות בגדי ים מנצחות שגורמות לכל אישה להרגיש כאילו בגד הים נתפר במיוחד בשבילה. השילוב בין עיצוב עדכני לגזרות מוקפדות וחומרי גלם משובחים נותן תשובה לטווח גילאים רחב במיוחד.

טורקיז - בגדי ים וחוף קיץ 2013. צילום: גולי כהן

סיון קליין, מנחה ודוגמנית, ממשיכה להוביל את קמפיין בגדי הים טורקיז גם העונה. קולקציית בגדי ים וחוף קיץ 2013 של טורקיז מעוצבת עבור נשים אופנתיות ומעודכנות, המחפשות בגד ים איכותי שידגיש את כל הצדדים הטובים שלהן וירגיש כמו עור שני. בגדי הים של טורקיז פונים לכל אחת שמרגישה אישה ומחמיאים לגוף הנשי המתהדר בקימורים. הגזרות מחבקות את הגוף והצבעוניות הקיצית מעניקה לו רעננות וקלילות.

טורקיז - בגדי ים וחוף קיץ 2013. צילום: גולי כהן

הקולקציה בנויה מכמה קבוצות מרכזיות:

הקבוצה הכחולה אדומה מבוססת על בגדי ים חלקים בצבעי אדום או כחול וגם כאלו שיש בהם אדום וכחול משולבים יחדיו. יש לציין כאחד הגדמים הבולטים את שמלת המיני החדשה מלייקרה שמגיעה בסטרפלס, עם חזייה מסתובבת ומיני קצר באדום לוהט.

טורקיז - בגדי ים וחוף קיץ 2013. צילום: גולי כהן

קבוצת החצאיות הקטנות במראה שנות ה-50, מראה נשי וחצוף כאחד. הפריטים עוצבו בגוונים של סגול-בורדו, ירוק מנטה, קורל וחום שחוזר העונה ובגדול.

קבוצה נוספת היא הקבוצה של חזיות מעטפה וחזיות מסתובבות בשילוב של שחור וקורל, כחול ירוק וטורקיז. בקבוצה הזו נראה גם גווני הפסטל – לבנדר ומנטה בדגמים עם כיווצים מבד מבריק וקל.

קבוצה מיוחדת במינה שבנויה כולה על גזרות חדשות דמויות מחוכים במראה רטרו מתוחכם בגוונים של שחור ולבן. בקבוצה ניתן למצוא דגמים קלאסיים בצבע שחור חלק עם נקודות לבנות או פפיון לבן בהשראת כוכבת שנות ה-50 שחקנית ואייקון ברידג’יט בארדו.

טורקיז - בגדי ים וחוף קיץ 2013. צילום: גולי כהן

הקבוצה שחותמת את הקולקציה היא קבוצת בגדי הים בצבע שחור בלבד עם קליעות שמחטבות את הגוף ומגלות טפח. בקבוצה מגוון גדול של דגמים שלמים, דגמי טנקיני וחזיות.

את הקולקציה משלימה קבוצה של בגדי חוף בצבעים תואמים שנמצא בה טוניקות, חצאיות ופראו. גם השנה גזרות בגדי הים של טורקיז מתבססות על ביקיני (2 חלקים) ונמכרות בנפרד כך שכל אחת תיצור את השילוב המועדף עליה – MIX&MATCH.



עמוד זה נצפה: 513 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור