חיפוש באינדקס עסקים

טומי הילפיגר הכריז על השגריר/ה החדש/ה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 דצמבר 2015

טומי הילפיגר הכריז על ג’יג’י חדיד כשגרירת מותג טומי הילפיגר

כחלק מהחזון החדש לאישה של "טומי הילפיגר", דוגמנית העל ואושיית המדיה החברתית ג’יג’י חדיד תשיק את קולקציית הקפסולה הראשונה שלה שתכלול בגדים, נעליים, אקססוריז ובושם בשיתוף עם המעצב.
אמסטרדם, הולנד (דצמבר 2015) – מותג טומי הילפיגר, בבעלות חברת PVH (NYSE: PVH) הודיע היום כי דוגמנית העל הנודעת והבינלאומית ג’יג’י חדיד תשמש כשגרירת מותג טומי הילפיגר החל מסתיו 2016. המינוי הוא חלק מהחזון החדש והתוכניות האסטרטגיות של המותג להרחבת עסקי הנשים. כחלק מתפקידה כשגרירה בלעדית של המותג, חדיד שיתפה פעולה עם טומי הילפיגר בהשקת קולקציית הקפסולה הראשונה שלה שאותה יצרה יחד עם המעצב האמריקאי האיקוני. הקולקציה, שתושק בסתיו 2016, תכלול בגדי ספורט, נעליים ואקססוריז לנשים, לרבות שעונים ומשקפי שמש וכן בושם חדש שישקף את הפרשנות הייחודית של חדיד לסגנון מודרני משולב במורשת הסגנון האמריקאי הקלאסי הנינוח המאפיין את הילפיגר.
gigi
"אני מכיר את ג’יג’י ומשפחתה כבר הרבה שנים ופשוט מדהים לראות כיצד היא גדלה וצמחה לאחת מדוגמניות העל בעולם ומובילת דעה ששוחרי אופנה מצפים למוצא פיה," אמר טומי הילפיגר. "ג’יג’י השתתפה בתצוגות האופנה שלנו וכעת אנו נרגשים להמשיך את שיתוף הפעולה איתה כפנים החדשות של בגדי הנשים והבושם של מותג טומי הילפיגר. ג’יג’י היא ההגדרה האמיתית של "נערת טומי" של ימינו עם אישיות מגנטית בולטת ואופטימית תמיד וסגנון בטוח, לא מתאמץ ומגניב."
מינוי של חדיד לשגרירת המותג משקף את המחויבות האסטרטגית של החברה להרחבת עסקי אופנת הנשים ברחבי העולם. כבר היום תורמים עסקים אלה להכנסות הגלובליות של המותג אך יש עדיין פוטנציאל לצמיחה משמעותית בכל קטגוריות הנשים. אסטרטגיית ההתרחבות כוללת כיוון עיצובי, מרצ’נדייזינג, הצגה ותקשורת שישדרו מסר חדש ורענן לבגדי הנשים של טומי הילפיגר ויחזקו את המוניטין של המותג כאחד ממותגי המעצבים המובילים והנגישים המציע קלאסיקות סגנוניות עם אמירה אופנתית משועשעת.
Gigi and tommy
חדיד, שזכתה לכינוי "דוגמנית העל החברתית", כבר תוארה כמי שעיצבה מחדש את עולם הדוגמנות במאה ה-21 תוך שהיא ממציאה מחדש את תפקידה של דוגמנית העל בתרבות של בני המילניום. באמצעות התפוצה העצומה שהשיגה בערוצי המדיה החברתית, חדיד מתקשרת עם מעריציה ברחבי העולם – אשר באינסטגרם בלבד מונים יותר מ-9.8 מיליון – ומציעה להם מבט ייחודי אל מאחורי הקלעים וסגנון החיים שלה כאיקונת סטייל מכתיבת מגמות. חדיד הופיעה על השערים של ווג, W, הרפר’ז באזר, Elle,  TeenVogue, Numéro, Schön! ו-CR Fashion Book, בין השאר וכן בקליפים של מוזיקה ותוכניות טלוויזיה ברחבי העולם.
"מעולם לא חשבתי שיבקשו ממני ליצור קולקציית קפסולה, לכן אני הרגשתי שאני חולמת כאשר טומי הילפיגר פנה אלי בהצעה לשתף פעולה," אמרה ג’יג’י חדיד. "החברה שלו היא אחת החברות שאני הכי אוהבת ומעריצה כל חיי. טומי הוא האדם הכי קליל וכיפי לעבוד איתו. מאז ומתמיד הערכתי מאוד את המותג שלו, את הקמפיינים ואת סגנון העיצוב. אני חושבת שהקולקציה שלי מדגישה את סגנון החיים האיקוני של טומי הילפיגר ובמקביל מערבבת בו קצת מכל דבר: יש פריטים שהם ממש היפי-שיק, דגמים שהם לבוש רחוב ספורטיבי ודגמים שהם קצת "טומבוי" אבל נשיים. כל אחת תוכל למצוא לה את החלק של הקולקציה שהיא אוהבת."
הקמפיינים לקולקציה ולבושם יצולמו בתחילת 2016 בניו יורק ויושקו בסתיו  2016 בפרינט, באינטרנט ובפרסום חוצות ברחבי העולם. הקמפיין של חדיד ירוץ במקביל לפרסום העונתי של המותג ולקמפיין של בגדי הגברים המחויטים וההלבשה התחתונה לגברים עם שגריר המותג רפאל נדאל. כתמיכה נוספת בשותפות הגלובלית, חדיד תשתתף בארוחות השקה בשווקים חשובים ברחבי העולם ותופיע גם בתצוגת האופנה של מותג מטומי הילפיגר במהלך שבוע האופנה של ניו יורק.
למותג טומי הילפיגר היסטוריה ארוכה של שיתוף פעולה עם אושיות תרבות הפופ. חדיד מצטרפת לרשימה ארוכה של נשים רבות השפעה ששיתפו פעולה עם המותג. שיתופי פעולה קודמים נערכו עם ביונסה, קייט הדסון, שרלוט גיינסבורג, נעמי קמפבל, נעמי ווטס ואלכסה צ’אנג ובעונות האחרונות סוקי ואימי ווטרהאוס, ובהאטי פריסלו העניקו את הטוויסט הייחודי שלהן למשמעות של "נערת טומי" כיום. המותג גם מתהדר ברשימה מרשימה של דוגמניות על שצעדו בתצוגות האופנה שלו, בהן קנדל ג’נר, היילי בלדווין, ליזי ג’אגר, ג’ורג’יה מיי ג’גר, בלה חדיד, בינקס וולטון וסטלה מקסוול, בין השאר.
קולקציות בגדי הספורט לסתיו 2016 של הילפיגר וטומי הילפיגר, הכוללות את קולקציית הקפסולה והניחוח של חדיד יהיו זמינות בחנויות טומי הילפיגר ברחבי העולם, כמו גם בחנויות של שותפי המותג ובאינטרנט ב-tommy.com. ידידי המותג ושוחריו מוזמנים להצטרף לשיח במדיה החברתית ב-#TOMMYXGIGI  וב-@TommyHilfiger ו-@GigiHadid.
# # #
אודות טומי הילפיגר
עם קו  מותגים הכולל את Tommy Hilfiger ו-Hilfiger Denim, טומי הילפיגר היא אחת מהקבוצות המוכרות ביותר בעולם לסגנון חיים פרימיום מעוצב. הקבוצה מתמקדת בעיצוב ושיווק בגדים מחויטים ובגדי ספורט איכותיים לגברים, קולקציית בגדים ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג’ינס, הלבשה תחתונה (לרבות חלוקים, פיג’מות ובגדי פנאי), נעליים ואקססוריז. באמצעות שותפי הקבוצה המורשים, טומי הילפיגר מציע מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ספורט (לרבות לגולף ושחייה), גרביים, פריטי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים של Hilfiger Denim כולל ג’ינס ונעליים לגברים ונשים, אקססוריז ובושם. הפריטים של מותגי Tommy Hilfiger ו-Hilfiger Denim מוצעים לצרכנים ברשת גדולה של חנויות קמעוניות, בוטיקים בחנויות הכל-בו, משווקים מקוונים נבחרים ובאתר tommy.com.
אודות תאגיד PVH
PVH היא אחת המחברות ההלבשה הגדולות בעולם והבעלים של המותגים האיקוניים קלווין קליין וטומי הילפיגר. התאגיד הינו יצרנו החולצות והסריגים הגדול בעולם המשווק מגוון רחב של מוצרים במותג פרטי כמו גם במותגי ואן הויסן, קלווין קליין, טומי הילפיגר, IZOD, Arrow, Warner’s and Olga וכן במותגים מורשים, לרבות ספידו, ג’פרי בין, קנת קול ניו יורק, קנת קול ריאקשן, MICHAEL של מייקל קורס, Sean John, Chaps, ו-Ike Behar.


עמוד זה נצפה: 544 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור