חיפוש באינדקס עסקים

חמישית הגמר של סדרת הריאלטי "הרווק"

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 מרץ 2010

 

מותג האופנה הספרדי "ספרינגפילד" השיק אמש (21.3.10) את קולקציית קיץ 2010, בקוקטייל חגיגי שנערך במועדון הצ’ין צ’ין בנמל תל-אביב.

לרגל האירוע המיוחד הוזמנו מיטב סלבריטאי ארצנו אשר הגיעו לראות את הקולקציה החדשה וליהנות ממופע מחול מרהיב בשילוב רקדני להקת מחול בת שבע.
 
הראשונות להגיע היו בנות סדרת הריאלטי "הרווק", שהקדימו להגיע בשעה 19:30 וחשבו אולי כי יוכלו לחסוך את "פלאש" המצלמות הראשון בחייהן (כמובן שזה לא קרה)…
 
לאירוע הנוצץ הגבר הנחשק,גיא גיאור, לא הגיע ומשיחה עם הבנות הסתבר כי גיא נאלץ לקפוץ לאילת לסידורי עבודה פרטיים.
 
חמישית הגמר של סדרת הריאלטי "הרווק"
 
יסמין סוויסה, הפינליסטית השישית, עדכנה ברגע האחרון כי לצערה לא תוכל להגיע בשל מחלה, אך ביקשה להמשיך להיות מוזמנת לאירועים מסוג זה.
 
דפנה דה גרוט, בת ה-25, סיפרה כי בימים אלה היא משקיעה את רוב זמנה כסטודנטית במגמת משפטים ומנהל עסקים וכשנשאלה האם היא רווקה ענתה "בוודאי כולנו רווקות" בחיוך שובב. נטלי וולרי,חברות טובות לסדרה, סיפרו כי התוכנית הינה חוויה ספונטנית עבורן שהתחילה כדבר הומור.
 
ולרי סיפרה כי למרות שגיא אינו תואם את טעמה האישי בגברים (בלונדיני), תשמח לזכות בתואר הנחשק וכשנשאלה לגבי הימור על הפינליסטית שתזכה ענתה: "אני מהמרת רק על עצמי". עוד סיפרה ולרי, כי בימים האחרונים גילתה שקבוצת מעריצים פתחה עבורה דף תמיכה בפייסבוק וגם הם כמוה מהמרים על זכייתה.
 
לעומתה, נטלי תורגמן בת ה-25 נראתה רגישה לעניין וציינה שכאשר היא עם גיא היא לא מרגישה את המצלמות סביבה והיא מקווה לטוב לכל עניין הזכייה בתוכנית.
 
שאר הסלבס שהגיעו לחגוג וליהנות משפנייה וטאספים: בנות הישרדות סיוון כחלון ההריונית, נועה וינטראוב, חיים צינוביץ שהגיע בלווי אביטל דיקר, שרה מהאח הגדול, הדוגמנית ג’ני צארווני, מאיה קרמר ועוד…


עמוד זה נצפה: 292 פעמים