חיפוש באינדקס עסקים

חלומה של כל נערה

פורסם מאת: בתאריך: 24 מאי 2013

איה עזריאלנט   מציעה לנערות  תכשיטים המשלבים  טרנדיות עם איכות וקלילות ומאפשרים לכל אחת להסתובב עם תכשיט  שגם כוכבות הוליווד מתהדרות בו

בגילאי 12-14, בראשית גיל ההתבגרות, מתחילות הנערות הצעירות לגלות עניין בתכשיטים – הן מגבשות סטייל משלהן ושואפות להיראות אופנתיות וטרנדיות.

על כן, חשוב שבגיל הזה כבר יהיו לנערה תכשיטיה הראשונים – איכותיים ועם זאת קלילים ותואמים את רוח האופנה. בחנות הדגל של איה עזריאלנט ניתן למצוא כעת קולקציה מדליקה של עגילים, צמידים עגילים ושרשראות שעוצבו במיוחד עבור הבנות הצעירות.
התכשיטים מסוגננים, אלגנטיים ועם זאת קלילים ועדינים משרה אוירה של רוך ואצילות.

חלומה של כל נערה

חנות הדגל של איה עזריאלנט הוקמה בישראל לאחר שנים של חיים ועשיה בארה"ב והיא כוללת מגוון קולקציות מרשימות הן בזהב והן בכסף אופנתי. בין הקולקציות המיוחדות ניתן לראות תכשיטים מפוסלים  תכשיטים המשובצים בכדורי קריסטל בוהקים, תכשיטים עם אבני חן ותכשיטים קלאסיים.

כל תכשיטיה של איה מאופיינים בשילוב כוכב הים ובטקסטורה הכדורית המייחדים את המותג ומזוהים עם איה. איה שידעה לקשט מלכות רוצה להפוך כל אישה, שיודעת להעריך חדשנות ותחכום, למלכה בתחושתה. התכשיטים שלה, ממש כמו כוכב הים שמזוהה איתם, מעוררים קסם ופליאה לצד רצון לשלוח זרועות, לשלב וליצור – להפוך עגילים לצמידים ולשנות עיצובים בהתאם ללבוש ואפילו למצב הרוח.
 



עמוד זה נצפה: 523 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור