חיפוש באינדקס עסקים

חולמים על גוף חטוב לקיץ? אתר FitnessWorld עם הפעילויות הכי מומלצות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 יולי 2019

ופתאום ביום בהיר אחד הבנתם שכדי לסגור את הג'ינס תצטרכו לסגור את הפה. רק שאתם כבר יודעים היטב ששום ירידה במשקל לא תצליח אם לא תעשו גם פעילות ספורטיבית לפחות 3 פעמים בשבוע. אז מה עושים? נכנסים בזריזות לאתר FitnessWorld, מתמקדים באזור המגורים וטווח הגילאים הרצוי ומקבלים את רשימת מאמני הכושר הטובים שקרובים לבית וסוגרים לעצמכם שיעור ראשון כבר לשבוע הקרוב. ורק למקרה שאתם לא בדיוק בטוחים מהי הפעילות שתביא אתכם לתוצאות הכי מהר וממוקד, לפניכם ארבע פעילויות ספורטיביות מומלצות שמתאימות ל-2-3 אימונים בשבוע. יחד עם כל אחת מהפעילויות האלה, מומלץ לשלב עוד 2 אימונים משלימים כמו פילאטיס, פלדנקרייז או יוגה. גם אותם תוכלו למצוא בשיא המהירות והיעילות דרך FitnessWorld.

TRX – לאלה שמחפשים את הקצר ולעניין

הוא כבר נחשב לאחת השיטות המתקדמות להשיג כוח, עוצמה, דיוק בתנועה ושליטה. הרצועות של ה-TRX יוצרות התנגדות לשרירים ומטפחות עבודה בעצימות גבוהה עם המון כוח מתפרץ, מה שגורם ליצירת תוצאות וגריפת מחמאות תוך זמן יחסית קצר. היופי של TRX הוא שאפשר לבצע אותו באופן פרטני או כחלק מקבוצה, כך שכל המתאמנים יוכלו לבחור את מה שנכון להם יותר. השיטה מתבצעת בדופק גבוה, מה שהופך אותה למחטבת המושלמת לכל מי שרוצה להיראות מדהים הקיץ בים ובבריכה.

זומבה – לאלה שרוצים להפוך כל אימון לחגיגה

בתוך כל ענפי האירובי, אי אפשר לפספס את הריקוד הקצבי והתוסס של הזומבה. זרם אימונים שמורכב מחצי ריקוד-חצי תנועות ספורטיביות עם עבודה מלאה על כל הגוף ובייחוד של פלג הגוף התחתון (ישבנים, ירכיים ורגליים), דופק גבוה וחיוך גדול. סאגת הזומבה היא עולמית וכוללת סניפים ומאמנים שפועלים תחת שיטה מדויקת ומי שיתאמן בה יגלה עד כמה היא מתגמלת גם לביטחון העצמי, הקואורדינציה, כישרון העינטוז ושמחת החיים

אירובי – לאלה שרוצים לשרוף ולהרגיש את זה היטב

אירובי הוא השם הכולל של כל הפעילויות שמבוצעות בדופק גבוה ומאתגרות את סיבולת הלב-ריאה: ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, טיפוס ועוד. האירובי הוא חלק מכל שיעור חיטוב ועיצוב ובלעדיו לא באמת מתקיימת תזוזה של המשקל וצמצום ההיקפים בכיוון הנכון. למרות שפע השיטות שפותחו על ידי מאמני אירובי בארץ ובעולם, עדיין מסתכלים על האירובי מדרגה, האירובוקס (אירובי + קיקבוקס) והזומבה כפעילויות הטובות ביותר לשם ההרזיה.

טרמפולינה – לאלה שמחפשים מסגרת אימונים קבועה לטווח ארוך

סוג פעילות די חדש עם קהל הולך וגדל. הטרמפולינה מגיעה מעולם ההתעמלות המסורתי ושנים שימשה ספורטאים מקצועיים לקפיצות ראווה עם נחיתה מדאיגה, עד שהגיעה לחוגי הספורט של הציבור הרחב. העבודה על הטרמפולינה תורמת משמעותית ליציבה והתנועתיות, אך היא גם מצריכה כוחות פיזיים ואנרגיות בלתי נגמרות, המון עבודת רגליים וגוף חסון וחזק. הקפיצה על הטרמפולינה לא תוכל להתרחש בלי לשלב איתה תזונה נכונה ואימונים משלימים.

פורטל מאמני הכושר הטוב והמהיר בישראל

FitnessWorld הוא אתר הבית החדש של מאמני הכושר בישראל, שנוצר במטרה לשדך בין מאמנים ומתאמנים בצורה הפשוטה והנוחה ביותר. באתר שהושק לאחרונה תמצאו מאמנים במגוון ענפי ספורט ותנועה לכל הגילאים, כולל רקע רלוונטי על כל מאמן ומספר הטלפון הישיר לשיחה ושליחת הודעות ללא שום תיווך מצד האתר או המתנה. מערכת סינון התוצאות של האתר פשוטה ויעילה גם לאנשים ללא גישה טכנולוגית ותוכלו למצוא מידע רחב לגבי כל אחד מסוגי הפעילויות כדי להחליט על הטובה והמתאימה ביותר.

לכל שאלה נוספת, בדיקת חוגים הקיימים, פעילויות ספורטיביות היכנסו לאתר FitnessWorld בכתובת https://www.fitnessworld.co.il/.

 



עמוד זה נצפה: 343 פעמים