חיפוש באינדקס עסקים

חוגגים את ט"ו באב באווירת שנות ה-20

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 יולי 2012

חוגגים את ט"ו באב באווירת שנות ה-20. צילום: גיא אריאליבערב ט"ו באב, יום חמישי 2.8 בין 19:00 ל- 23:00 עיריית תל-אביב – יפו, מחלקת "דיזנגוף יוצר" מזמינה אתכם למסע אחורה בזמן, לשנות ה-20 הסוערות לחגוג את ט"ו באב במסיבת צ’רלסטון וסווינג.

"פעם ט"ו באב נחגג במשך ערב – פרק זמן סביר בשביל לחולל בכרמים ולצוד בני או בנות זוג חדשים. לרגל החג בחרנו בכיכר דיזנגוף על מנת שתשמש ככרם סימבולית.

גם מושג הריקוד התגמש מעט ובאירוע ט"ו באב שיערך בכיכר יהיו ריקודי זוגות מובהקים משנים שעברו. עבור אלו שאינם מכירים את צעדי הריקוד של הסווינג והצ’רלסטון נקיים בכיכר שיעורי חינם על ידי מדריכי הסווינג של סטודיו דאנס תל אביב" מסרה ידידה בר צבי, המנהלת האומנותית והמפיקה הראשית של האירוע.

"בנוסף  יחולקו לחוגגים מזרקי שוקולד ושערות סבתא" מציין המפיק בפועל אייל גבריאל. " שוקולד ורומנטיקה. אין צורך להסביר, יש חיבורים שפשוט מובנים מאליהם. כמו החיבור בין אביב לפריחה, בין ורד אדום לנשיקה ראשונה ובין שוקולד לאהבה" הוא מסכם.

בשעה 20:00 תתקיים הופעת מוסיקת סווינג וצ’רלסטון של להקת ה"ניו אורלינס פנקשן ג’אז בנד". שיעורי הריקוד יתקיימו בכל שעה עגולה (20:00, 21:00 ו 22:00).  כמו כן תתקיים בכיכר גם תחרות הגבר והאישה בעלי מראה שנות ה-20 הכי אותנטי – הקהל כמובן מוזמן להגיע בלבוש ווינט’אג ולזכות בפרסים משגעים.

חוגגים את ט"ו באב באווירת שנות ה-20. צילום: גיא אריאלי
חוגגים את ט"ו באב באווירת שנות ה-20. צילום: גיא אריאלי



עמוד זה נצפה: 453 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור