חיפוש באינדקס עסקים

חוגגים אהבה: דורקס משיקה סדרת ג’ל חושנית

פורסם מאת: בתאריך: 10 אוגוסט 2014

מותג הקונדומים המוביל בעולם, דורקס, מרחיב את קטגוריית הג‘ל החושני ומשיק סדרה חדשה – ג‘ל עיסוי  IN 12   

אולגה רובנובסקיה, מנהלת תחום דורקס ברקיט בנקיזר: "הסדרה החדשה בקטגוריית הג‘לים החושניים מבוססת על שילוב של צמחים עם תכונות מרגיעות ומעוררות שיכולות לשפר משמעותית את חיי האהבה"
 
לקראת ט"ו באב, חג האהבה, דורקס, מותג הקונדומים המוביל בעולם, מרחיב את קטגוריית ג’ל  חושני ומשיק סדרה חדשה:2 IN 1 – סדרה המשלבת חומר סיכה עם ג’ל עיסוי העשוי מצמחים בעלי תכונות מעוררות ומרגיעות. לפי סקר שנעשה על ידי חברת האריס אינטראקטיב הגורם השני בחשיבותו (אחרי רומנטיקה) הנתפס ככזה המשפר את חיי המין של זוגות הוא הפחתת הלחץ והעייפות. כמו כן, עלה מאותו סקר כי קבלת ועשיית עיסוי מגבירה את ההנאה מיחסי המין.
 
סדרת הגילים החושניים החדשה של דורקס כוללת 3 אריזות: 
דורקס פליי מסאז’ 2 ב 1- לחוויה חושנית מועשר בתמצית פרחי יילנג יילנג. ג’ל עיסוי לכל הגוף,
המשמש גם לסיכוך. ג’ל קליל ועדין מתאים לעיסוי בכל חלקי הגוף, גם באזורים האינטימיים.
דורקס פליי מסאז’ 2 ב 1-לחוויה מעוררת, מועשר בתמצית גווארנה) שיח טרופי( ג’ל עיסוי לכל הגוף, המשמש גם לסיכוך. ג’ל קליל ועדין המעניק רכות לעור.

שני מוצרים אלו מתווספים למוצר הקיים ג’ל חושני דורקס פליי מסאז’ 2 ב-1 בשילוב אלוורה מרגיעה.

אולגה רובנובסקיה, מנהלת תחום דורקס ברקיט בנקיזר, ציינה: "לקראת חג האהבה אנו שמחים להרחיב את סדרת הג’לים החושניים של דורקס, ולהוסיף סדרה חדשה וייחודית 1 IN 2 המשמשת לעיסוי ולסיכוך עם תמציות צמחים שיכולות לשפר משמעותית את חיי האהבה".
 
מחיר לצרכן: 49.99 שקל. המוצר מכיל 200 מ"ל, וניתן לרכוש אותו ברשת סופר פארם וברשתות השיווק המובחרות.
על דורקס
דורקס הינו המותג המוביל בעולםלא רק בייצור קונדומים באיכות הגבוהה ביותר, אלא גם בתחום מוצרי המשחק והגברת החשק המיני, דוגמת ג’לי סיכוך חושניים ואביזרי מין. עם למעלה מ-80 שנות ניסיון, דורקס מקדיש את כל כולו לעידוד סקס בטוח ולחיזוק הקשר הזוגי והאינטימי. 
 
הג‘ל החושני ומשיק סדרה חדשה - ג‘ל עיסוי  IN 12


עמוד זה נצפה: 599 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור