חיפוש באינדקס עסקים

חדש בישראל – סטודיו אופנה לילדות

פורסם מאת: בתאריך: 27 ספטמבר 2012

חדש בישראל - סטודיו אופנה לילדות. צילום: לימור סידיבימים אלה, נפתח ברח’ שדרות ירושלים 96 ברמת גן, סטודיו-בוטיק אופנה, המיועד ולילדות ולנערות, תחת השם- שרמז.

עשו מנוי למגזין הדליין

מדובר בקונספט ייחודי וראשון מסוגו בישראל, שנפתח ע"י היזמות יעל יצחקי ואיילת בר, במטרה לענות על צורך קיים בקרב ילדות  ונערות, המחפשות בגד ייחודי לכל אירוע. החל משמלות ובגדי ערב לשושבינות, לאירועים משפחתיים, לחוגגות בת-מצווה ועד למסיבות סיום בית הספר ולמסיבות סיום י"ב.

הקונספט הייחודי הוא בתפירת שמלות בהתאמה אישית:  איילת  בר, שהגיעה מתחום האופנה והטקסטיל, בעלת חוש אופנתי ויעל יצחקי היזמית, נפגשות באופן אישי עם הצעירות ומלוות אותן בכל שלבי התהליך: הן מתאימות להן שמלות מיוחדות באמצעות תפירה אישית או רכישת פריטים בלעדיים מיובאים או המיוצרים בארץ.

לדברי יעל יצחקי, מבעלי שרמז: "אין כיום בישראל מענה אמיתי לילדות ולצעירות המעוניינות לרכוש שמלה ייחודית, בליווי אישי, עם המון תשומת לב, שאין לאף אחת. השקענו בסטודיו מעוצב, מרווח ונעים במטרה להפוך כל צעירה לנסיכה ליום אחד. לדבריה: הצעירה מעורבת בכל התהליך, מוזמנת לבוטיק בו היא בוחרת מתוך משלל הבדים, העיצובים והצבעים את השמלה, לפי טעמה האישי".

איילת בר מוסיפה: "הנערות יכולות לבחור מלוות ליום האירוע שלהן אשר יכולות ליהנות מהסטודיו המעוצב ומהשירותים הקיימים בו."
השמלות  נתפרות בבוטיק בהזמנה אישית על פי מידותיהן של הילדות ומכאן מגיע השם: כל אחת וה"שרמז" (chermez) שלה. מקור השם שרמז מגיע מהשרמזיה, הבד ממנו מייצרים את בטנת השמלה (תחתית השמלה).

עוד מסרה בר:" זיהינו כי גם בקרב הצעירות מהמגזר הדתי אשר מחפשות כיום שמלות מושקעות ומיוחדות אין להן פתרון הולם למקום אשר יעניק להן פרטי אופנה מיוחדים לאירועים משפחתיים, בת מצווה. למדנו על המגזר לעומק במטרה להעניק גם להן פתרון מושלם בנושא."

הסטודיו החדש משתרע על שטח כולל של כ-85 מ"ר. המקום כולל גם מכירת אקססוריז לצעירות, כמו: נעליים, תיקים, תכשיטים, כובעים , אביזרים לשיער ועוד. כמו כן, מציע המקום חבילת פינוק מיוחדת ליום האירוע הכוללות: איפור, שיער ומריחת לק ב-500 ₪ בלבד. הנערה נוסעת ישר מהסטודיו למקום האירוע.

 

חדש בישראל - סטודיו אופנה לילדות. צילום: לימור סידי

חדש בישראל - סטודיו אופנה לילדות. צילום: לימור סידי

חדש בישראל - סטודיו אופנה לילדות. צילום: לימור סידי

חדש בישראל - סטודיו אופנה לילדות. צילום: לימור סידי

חדש בישראל - סטודיו אופנה לילדות. צילום: לימור סידי
חדש בישראל – סטודיו אופנה לילדות. צילום: לימור סידי



עמוד זה נצפה: 453 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור