חיפוש באינדקס עסקים

זרי כלה – עונת החתונות 2011

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 מאי 2011

זרי כלה - עונת החתונות 2011רשת ZER4U מציגה קולקציית זרי כלה לקראת עונת החתונות 2011 שעוצבה בהשראת עולם האופנה והופכת לפריט המשתלב בצורה מאד ייחודית לשמלת הכלה. גם צבעי הזרים שומרים על אופנתיות והגוונים השולטים הם גוונים פסטליים. הקולקציה כוללת מגוון זרים החל מ-184 ש"ח.

קולקציית זרי הכלה החדשים של רשת ZER4U עוצבה כולה בהשראת עולם האופנה והפכה לפריט המשתלב בצורה ייחודית מאוד לשמלת הכלה. חלק מהזרים עוצבו כפריטי אופנה:  צעיף פרחים, מטריית תחרה פורחת וסיכת ראש, והשאר כזרים בשלל טכניקות: נשפך מעוגל וכדורי.

הצבעוניות מאוד אופנתית – גוונים פסטליים, ורודים בהירים, אפרסק וגוונים רבים נוספים, כך שכל כלה תוכל למצוא את הזר המתאים לה.

טכניקות השזירה ייחודיות ומגוונות, ושוזרי הרשת עברו השתלמויות ללמידתהטכניקות. מתוך ההבנה שזר כלה הוא הפריט המשלים לשמלה, ההתייחסות לזר היא מאוד רצינית ומקצועית משלב בחירת הפרחים ועד לרמת השזירה והגימור. אוסף האפשרויות בקולקציה מאפשר לכל סגנון של כלה להתאים את הזר המושלם, מהאמיצות ביותר ועד המסורתיות ביותר.

קולקציית זרי הכלה של ZER4U:

אהבה אדומה

זר קלאסי ואלגנטי, שזור מוורדים מזן לוולי רד, בגוון אדום בורדו כהה, בטכניקת בוקט מעוגלת, מסביב לזר שולבו ענפי שעוונית נשפכים שהוסיפו עניין וחידוש לזר הוורדים המסורתי. מחיר: 300 ש"ח.
זרי כלה - עונת החתונות 2011רגעים סגולים
הזר משלב שתי סוגי וורדים בגווני סגול, ורד אודן וורד קול ווטר, הזר שזור במרה נשפך בטכניקת שזירה ייחודית ומשלב את גווני הסגול בהרמוניה, כך נוצר זר אלגנטי מאוד שמתאים לכל כלה. מחיר: 470 ש"ח.
פודרה
הזר שזור מוורדים ייחודיים מאוד מזן סוויט אוולאנש, הידוע כבעל ראש גדול מאוד, הזר שזור במראה פשוט ורך והגוון המיוחד מאוד של הפרחים יוצר מראה וינטאג’ ייחודי. מגיע עם סיכת שמלה המעוצבת מפרחים דומים. מחיר 350 ש"ח.
אהבה אקזוטית
זר אקזוטי במיוחד השזור מפרחי אנטוריום קטנים בשלל גוונים היוצרים זר מרשים וגדול, בשילוב ענפי שעוונית נשפכים. מחיר 600 ש"ח.
דוכסית
בוקט קלאסי ויוקרתי השזור מפרחי שושן אוריינטלי לבן ופרחי קריסטל המשולבים בטכניקה ייחודית בכל פרח. מחיר 300 ש"ח.

יצירות אופנתיות מפרחים לכלה:

משיכת מכחול
יצירת מופת מפרחים. צעיף פרחים אמנותי השזור מורדים ניצניים בגוון פודרה אפרסק בטכניקה ייחודית ומורכבת. מחיר: 800 ש"ח.
עטופה באהבה
מטריית תחרה קלאסית שזורה בסחלבים לבנים וורדי פיצ’, המודבקים בטכניקה ייחודית ויוצרים זר כלה טרנדי וחדשני עם טוויסט מקורי ושובב. מחיר: 700 ש"ח.
פרח לראשה
סיכת ראש מפרחי סחלבים בשילוב חוטי ברזל דקורטיביים מפוסלים. מחיר: 280 ש"ח.

זרי כלה - עונת החתונות 2011חשוב לשים לב למספר דגשים בבחירת הזר:

  • רצוי להזמין את הזר כשבועיים מראש, לפחות.
  • בחירת פרחים ללא אבקנים שיכולים ללכלך את השמלה.
  • מבנה הזר צריך להתאים למבנה הכלה וגזרת השמלה.
  • זר הוא אחד המרכיבים החשובים שמסייעים ליצור קומפוזיציה מושלמת של מראה הכלה. הזר  צריך להיות בולט, מרשים, להתאים לסגנון השמלה והתסרוקת של הכלה, אך עם זאת נוח ופרקטי.
  • החשיבה שעומדת מאחורי קולקציית הזרים של רשת ZER4U היא שזר הכלה הוא פריט חשוב שמעניק את הטון בצילומי הסטילס של החתונה, ומהווה כאביזר נלווה גם בהופעתה של הכלה.
  • הקולקציה כוללת מגוון זרים אשר יתנו מענה לכל אחת וישתלבו עם שמלת הכלה באופן מושלם.
  • ניתן להזמין את הזרים מתוך קטלוג זרי הכלה בסניפי הרשת בפריסה ארצית או להזמין זר בעיצוב מיוחד.
  • צוות השוזרים המקצועי של הרשת ישמח להתאים זר בעיצוב אישי לכל כלה בהתאם לטעמה האישי והסגנון שלה.

שלומי אילני מעצב הבית של רשת ZER4U ציין כי, "לפני שקולקציה חדשה של זרי כלה נבנית, נלקחים בחשבון כל האלמנטים המרכזיים בצרכים וברצונות של הכלה, והם צריכים להיות מושלמים בדיוק כפי שהיא רואה את החתונה שלה. עולם האופנה משפיע מאוד על עיצוב ושזירת זרי הכלה".

זרי כלה - עונת החתונות 2011התשובות לשאלות הבאות יתנו מענה איזה זר יתאים לך בדרך לחופה:

איזו מין כלה את?
אם את הולכת על שיקיות ועל סטייל, הזר שלך צריך להיות מעודכן בהתאם ויהיו בתוכו פרחים מיוחדים ויקרים, שעשויים לשלב גם ממתקים או פירות. אם את כלה שאוהבת את המראה הפשוט ולא מעוניינת "לנקר עיניים", את יכולה להחזיק זר של פרחים פשוטים בצבעים בהירים. אם את לא רוצה להתחכם, לכי על בוקט של ורדים לבנים. אם את מעוניינת לגבש אמירה נועזת בחרי בפרחים מיוחדים או אקזוטיים יותר.

מה הלוקיישן של החתונה שלך?
אם את מתחתנת בשדה, החתונה שלך מוגדרת כחתונה בטבע ואת לובשת שמלה פשוטה מפשתן, בחרי בזר שהצבעים השולטים בו הם צהוב או חום, כמו אסופה של פרחי בר שקשורים ברישול בסרט משובץ או אפילו ענף בודד של שיטה. אם את מתחתנת בים או במקום פתוח אבל קצת פחות צנוע, לכי על זר של קאלות לבנות, סחלב לבן בודד שהגבעול שלו לא קטום, או בוקט צפוף עם קומבינציה של פרחים לבנים. אם את מתחתנת באולם יוקרתי, בחרי בזר מוארך, עשיר ויוקרתי של סחלבים אוריינטליים או שושנים, בשילוב קריסטלים

מה הקונספט של החתונה שלך?
אם את מתחתנת בשישי בצהריים או באירוע קז’ואלי את יכולה ללכת על זר לא קונבנציונלי של ממתקים. בחתונה כזו לאור יום את יכולה ללכת על פרחים בגוונים עזים או כהים ולהימנע מתחרות, פנינים ואפקטים מנצנצים למיניהם. אם את מתחתנת בערב בחרי בזר קלאסי עם נוכחות ואמירה שמורכב מפרחים בהירים.

מה מבנה הגוף שלך? אם את גבוהה ורזה, אין צורך בזר ארוך ו"נשפך", אלא רצוי להעדיף זר קטן עם גבעולים ארוכים. אם את מלאה ונמוכה, מאוד מומלץ ללכת על זר מאורך וצר עם מסגרת בגוונים כהים, והוא "יחזק" את האורך וייתן תחושה רצויה של קו אנכי.

 

 

 



עמוד זה נצפה: 440 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור