חיפוש באינדקס עסקים

זמן טוב לאהבה

פורסם מאת: בתאריך: 14 ינואר 2014

פעם בשנה (ואולי גם פעמיים) ישנו יום שהרגש המיוחד והמדהים הזה מקבל מקום של כבוד. וולנטיין זאת סיבה  נפלאה להעניק לגבר או לאישה האהובים עליכם מתנה, כזאת שתעניק גושפנקה לאהבה שלכם. רבים מתלבטים איזה מתנה להעניק ליקיריהם הפעם ואיך לשמור על איכות ולהמשיך ולתת מתנות מקוריות מידי שנה.

בבואנו לבחור את המתנה המושלמת עבור בן/בת הזוג שלנו, חשוב לבחור כזאת אשר כל אחד מאתנו ירצה לקבל. המתנה צריכה להיות רומנטית ובד בבד מקורית ופונקציונאלית, קיים מגוון אקסקלוסיבי של מתנות הן לגבר והן לאישה. אם נחשוב על זה לעומק המתנה הנחשקת ביותר, הפרקטית ביותר והאהובה ביותר היא שעון. מדובר במוצר יוניסקס שפונה לאישה ולגבר כאחד. שעון נחשב לסמל סטטוס אביזר חובה עבור כל אדם שרוצה להציג חזות אלגנטית ורצינית.
שעוני FOX
הפונקציונאליות באה לידי ביטוי במגוון צורות. ראשית, מדובר בתכשיט לכל דבר, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובים, טרנדים וחידושים בשוק השעונים. גם לגבר מדובר בתכשיט לא פחות מאשר לאישה, רוב הגברים לא הולכים עם טבעות שרשרות צמידים ולכן השעון מהווה תכשיט ייחודי ויחיד שיש לגבר ובהחלט שווה להשקיע בו. שנית, זמן, זמן ושוב פעם זמן, מצרך יקר מאוד בעל חשיבות רבה. אורח החיים המודרני הוא כזה שמתאפיין במרדף תמידי אחרי הזמן. השעון הוא זה אשר מכוון אותנו ומעניק לנו תחושת וודאות.

בקרב הקהל הנשי, שעוני היד הכי נחשקים כיום הם אלה עם רצועות המתכת המצופות בזהב, בעוד שהגברים מעדיפים דווקא רצועות סיליקון. שעוני יד הם אביזר אופנתי לכל דבר, וממלאים גם פונקציות רבות ונוספות עבור אוכלוסיות שונות, בהתאם לצרכים הספציפיים שלהן. שעונים  לחג האהבה מעוצבים בצורה צבעונית ושמחה, אנלוגיים ודיגיטליים, מעוטרים בשפה של לבבות ובגדלים שונים.

חברת השעונים ’טיים קונפסט’, מציעה מגוון שעוני יד לגברים ולנשים שיגרמו לכם להיזכר ברומנטיקה מחדש, כמו ביום ההוא שהכרתם.
דוגמה לכך ניתן לשאוב ממותג השעונים היוקרתי "GANT TIME" של חברת האופנה האמריקאית ’GANT’ מעוצבים על ידי מעצבי אופנה ומאופיינים בקו קלאסי המקבל את השארתו מהקמפוסים של אמריקה. הקולקציות השונות של שעוני גאנט לגברים ולנשים מאופיינות בסגנון ובזמן, בצבעים טרנדיים ובשילוב של רצועות בד, סיליקון ועור ולנשים אף אבני סוורובסקי. השעונים מתאימים לכל יום ולכל אירוע במגוון עצום של עיצובים ואלמנטים מודרניים שלא מאבדים את אופי המותג.

מדובר במתנה המושלמת ליום האהבה, כזאת שלא תאכזב אף אחד או אחת, אביזר אופנתי, שיקי, בעל ערך מוסף העומד בקצב הזמן.
אז זה הזמן להראות לבן/ בת הזוג את אהבתכם אליו ולקנות לו את המתנה ליום המושלם שהוא רק שלכם.

שעוני FOX  מותאמים במיוחד לנשים במגוון צבעים שמחים, אנלוגיים ודיגיטליים, יעניקו לכל אחת הרגשה של נסיכה! רצועות השעונים עשויות סיליקון איכותי במגוון צבעים אופנתיים: סגול, ורוד, אדום, ירוק, כחול, משולבים בלבבות, לצד מנגנון איכותי, עמידות במים, סוללה חזקה ואחריות לשנה. מחירים החל מ-80 ועד 250 שח. **מתנה אידיאלית גם לבני נוער.

שעוני SUPERDRAY:
קולקציית שעונים מגוונת המוסיפה חן ייחודי לכל פריט לבוש עם צבעוניות מיוחדת ועיצובים מסוגננים – שעון היד יהפוך לאקססורי בולט ואף הכרחי! לא עוד שעונים עדינים, צנועים ונחבאים, אלא שעונים בולטים מאד בנוכחותם, צבעוניותם ובצורתם. הקולקציה מתהדרת בשלל רצועות נפלאות ביניהן: רצועות עור, מתכת , סיליקון בגווני פסטל צבעוניים הנותנים מראה מרענן, נקי ומואר. השילוב המיוחד של רצועות העור יחד עם צבעי הפסטל מעביר  את מסר הוינטג’ המודרני בשיא תפארתו. המותג  זכה לפרסום בזכות סלבריטאים מובילים, מוסיקאים ומובילי אופנה כמו ויקטוריה בקהאם, מריה קארי, פריס הילטון, הלנה כריסטנסן, שאקירה ועוד..
טווח מחירים 00 שקל – 1200 שקל
 שעוני gallery

שעוני SUPERDRAY ושעוני GANT TIME



עמוד זה נצפה: 414 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור