חיפוש באינדקס עסקים

וולה פרופשיונלס – צבעי שיער אילומינה

פורסם מאת: בתאריך: 28 נובמבר 2012

וולה פרופשיונלס - צבעי שיער אילומינה5 שנות פיתוח, למעלה מאלפיים בדיקות צבע בכמות שיער שיכולה להקיף את כדור הארץ 20 פעם, צוות פיתוח של 32 מדענים – הביאו ליצירת סדרת צבעי השיער אילומינה אשר פותחה בשימוש בטכנולוגיה ייחודית שבה כל אחד מגווני הסדרה מקבל אפקט מואר ייחודי, בכל מצב ותחת כל תאורה, בלילה וביום.

הטכנולוגיה הייחודית הושגה לאחר שנמצא פתרון לבעיה המהותית בצביעת שיער: השערות מכילות מתכות בשכבת הקוטיקולה החיצונית ובשכבה הפנימית, מתכות אלו נשברו עד כה בעת פעולת צביעה בצבעי השיער פרמננטיים.

השבירה גרמה לכך שהשערה אינה חלקה ולכן אין ממנה השתקפות מוארת והברק אינו נשמר לאורך זמן.

לעומת זאת, בסדרת צבעי שיער אילומינה נמצא הפיתרון הטכנולוגי המעניק צבע מואר ובוהק בכל תאורה אפשרית ובכל שעה. האפקט מקביל לאפקט הנוצר בתאורה על אבן הענבר – האור המאיר עליה מתפשט בתוכה, ומאיר אותה מבפנים.

איציק שמואל – מנהל חטיבת וולה פרופשיונלס ישראל: "המהפכה העיקרית היא המהפכה הטכנולוגית: סדרת צבעי השיער החדשה אילומינה היא עליית מדרגה מטאורית בטכנולוגיית צבעי השיער. היא פותחה לאחר מחקר מקיף בו זוהו הצרכים הן של אנשי המקצוע – מעצבי השיער – והן של הלקוחות. המחקר הוליד מסקנות שהובילו לפיתוח מוקפד של מוצר שנותן מענה לבעיות ידועות: רצון הלקוחות שצבע השיער יראה טבעי, חי, מלא ברק, גווני צבע שלא ניתן להבחין כי הם צבועים וברק וצבע עמוק שנראים באותו גוון גם במספרה בסיום התסרוקת וגם ביציאה ממנה, בכל תאורה, בכל זמן נתון. המהפכה של סדרת צבעי האילומינה היא בעובדה המוכחת – שמבחינת הברק, הרכות ועושר הגוונים – הנראות היא שווה וזהה בכל תאורה ובכל מקום. זה שינוי מדהים, ובשורה חדשנית אמיתית".

עוד הוסיף שמואל: "החזון שלנו בוולה פרופשיונלס הוא להעניק את השירות והתוצאות הטובות ביותר ללקוחות שלנו וללקוחות שלהם – סדרת צבי השיער אילומינה מאפשרת לנו זאת: היא משלימה את סל הפתרונות הכולל של מוצרי וולה פרופשיונלס שמעניקים כעת 100% פתרונות לצרכי מעצבי השיער ולקוחותיהם. ההוכחה הטובה ביותר לאיכות ולחדשנות של סדרת אילומינה היא פשוט לראות אותה מול העיניים: התוצאה עוצמתית ומשכנעת. אני מזמין אתכם לצעוד עם האור לעידן החדש של צבעי השיער המוארים של סדרת אילומינה. מובטח לכם שהתוצאות ידברו בעד עצמן".

וולה פרופשיונלס - צבעי שיער אילומינה
וולה פרופשיונלס – צבעי שיער אילומינה



עמוד זה נצפה: 783 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור