חיפוש באינדקס עסקים

התאמת התסרוקת למבנה הפנים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 אפריל 2007

התאמת התסרוקת למבנה הפניםהתאמת התסרוקת למבנה הפנים חשובה מאוד ליצירת הרמוניה ומראה מושך.

פנים אובאליות – הפנים האובאליות הם הפנים המושלמות. כמעט כל סגנון של תסרוקת יתאים להם, שיער קצר או ארוך, חלק או מתולתל, אם לך יש פנים אובאליות תוכלי להתנסות בכל העיצובים וכמעט כולם יתאימו למבנה הפנים שלך. הימנעי מלהוסיף נפח לשיער בקודקוד הראש כיוון שפעולה כזו תגרום לפנים להיראות מוארכות יותר

פנים ארוכות – אם יש לך פנים מוארכות עלייך לאזן אותן בעזרת השיער ולהעניק להן מימד של רוחב. אם יש לך שיער חלק ניתן לעשות זאת באמצעות תסרוקת קארה ועיגול הקצוות כלפי פנים באזור הסנטר. אם יש לך שיער גלי או מתולתל, תסרוקת עד הכתפיים תתאים לך מאוד, אם תאריכי את השיער מעבר לכך הפנים ייראו מאורכים.

פנים מעוגלות – בעלות הפנים המעוגלות צריכות להימנע מתסרוקת קצרה אחידה, תסרוקת כזו רק תדגיש את קווי הפנים המעוגלים. תסרוקת מדורגת , קצוות מעוגלים פנימה או החוצה ושאר תסרוקות שאינן בעלות חתך אחיד יתאימו מאוד.

פנים מרובעות – להיות בעלת פנים מרובעות זה אומר להיות בעלת לסת זוויתית. תסרוקת מתאימה לצורת פנים זו היא תסרוקת המסיטה את תשומת הלב מהלסת. תלתלים קטנים יתאימו ויעדנו את הלסת כמו גם גוונים שישברו את המרקם האחיד של השיער. אם את בעלת פנים מרובעות עלייך להימנע מתסרוקות בעלות חתך אחיד וכמובן לא לעשות פוני! תסרוקות אלו רק ידגישו את מבנה הלסת הזוויתית.

הכי חשוב זה שאת תרגישי הכי טוב שאפשר עם העיצוב שבחרת , לרוב זה מושג באמצעות שילוב הרמוני בין השיער לפנים.



עמוד זה נצפה: 589 פעמים