חיפוש באינדקס עסקים

השקת יהלום – קסטרו ואלון ליבנה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 אפריל 2011

אלון ליבנה ואתי רוטר. צילום אלירן אביטל.גבי ואתי רוטר – מנכ"לים משותפים של קסטרו ומעצב האופנה אלון ליבנה השיקו יחדיו את קולקציית הקפסולה המציגה שיתוף פעולה ראשון מסוגו – קולקציית "יהלום" של קסטרו ואלון ליבנה  – Castro by Alon Livne.

קולקציית הקפסולה של קסטרו ואלון לבנה הוצגה באירוע ההשקה בחנות הדגל "קסטרו תל-אביב", עם מיצג אופנה בהשתתפות כ-15 דוגמניות על בימה מסתובבת מעליה אלמנט מתכתי במראה היהלום, על עמדת הדי.ג’י עדן, על הבימוי נמרוד פלד.

הגיעו לפרגן ולחגוג עם אתי וגבי רוטר מנכ"לים משותפים של קסטרו ומעצב האופנה אלון ליבנה: שירי מימון ובן זוגה יוני רג’ואן, שירלי בוגנים והארוס חמי בראל, עינת שרוף, אורלי ויינרמן – שהגיעו כולן לבושות בשמלות הערב של אלון ליבנה.

עוד היו: אריאל רוטר ורותם סלע, רון רוטר ואור רוטר, מעצב האופנה גדי אלימלך, מעצב האופנה ומנחה פרוייקט מסלול ששון קדם אשר ליווה את ליבנה בתחרות, תמרה יובל ג’ונס משנקר, מעצבת האופנה הגר אלמביק (אלמביקה), מיכל אמדורסקי, גל אפל אשר היה גם בין השופטים בתחרות האופנה פרוייקט מסלול בה זכה אלון לבנה, לוסי דוד, נלה גולדברג וסהר שורש מהיפה והחנון ולירון שטראוס יוצא הישרדות.

קולקציית יהלום – בית האופנה קסטרו ומעצב האופנה אלון ליבנה, מציגים בימים אלו קולקציה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו. שיתוף הפעולה החל עם זכייתו של אלון לבנה בתחרות "פרויקט מסלול", משם החל דו שיח יצירתי שהבשיל לקולקציה עשירה, מדויקת, מושקעת ובעלת כתב יד משותף. הקולקציה הנקראת Castro by Alon Livne, נוצרה בהשראת הפולימורף יהלום.

הקולקציה כוללת 22 דגמי לבוש ואביזרים משלימים שתוצג ותשווק ברשת האופנה קסטרו. הקולקציה תימכר בחנויות הנבחרות של רשת CASTRO .

אורלי ויינרמן. צילום אלירן אביטל.  מיכל אמדורסקי. צילום אלירן אביטל.

אלון ליבנה ושירי מימון. צילום אלירן אביטל.  עינת שרוף. צילום אלירן אביטל.

סהר - היפה והחנון. צילום אלירן אביטל.  נלה גולדברג. צילום אלירן אביטל.
השקת יהלום – קסטרו ואלון ליבנה. צילום: אלירן אביטל



עמוד זה נצפה: 488 פעמים