חיפוש באינדקס עסקים

הרץ למיליון הוא הפרזנטור החדש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 פברואר 2015

רז זלצרמן, הרץ למיליון ובן זוגה הלוהט של הדוגמנית הבינלאומית אלכסה דול, נבחר כפרזנטור הגברי של רשת נעלי SCOOP לשנת 2015. זהו הקמפיין הראשון בחייו. הוא יככב בקמפיין לצד הדוגמנית דר זוזבסקי.

זלצרמן יחליף את הדוגמן הבינלאומי אלי ניקולאי שכיכב בעונת החורף , יככב לצד השחקנית דר זוזבסקי ויקבל סכום של כ- 20,000 ₪ לעונה
רז זלצרמן פרזנטור נעלי SCOOP
הקמפיין הראשון שלו למותג יעלה במהלך חודש מרץ, לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2015. הקמפיין יכלול תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות במגזינים, קמפיין אינטרנט רחב, פעילות יחסי ציבור  ופרסום בנקודות המכירה.

לדברי רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP : "רשת נעלי סקופ, המתמחה בנעלי אופנה לנשים, מתחזקת עם השנים גם בקטגוריית נעלי הגברים ותשיק הקיץ ליין רחב של נעלי גברים אופנתיות בחנויות מובילות של הרשת.
אנו שמחים על הצטרפותו של רז זלצרמן למשפחת  SCOOP,  אשר  מאופיינת  בקו צעיר ועדכני. ההחלטה  לצרף  את  זלצרמן  לשורותינו ולשמש פלטפורמה ראשונה לקמפיין ראשון של רז עבור המותג,  משלימה את אותה אג’נדה. "

לדבריו: "אנו בטוחים כי כפי שזלצרמן כבש את קהל המעריצות במסגרת התוכנית המירוץ למיליון, כך יככב בקמפיין האופנה ויחזק בכישוריו את הערכים בהם דוגל המותג: הצלחה, יופי, איכות, כישרון, סטייל, עיצוב וייחודיות".

רז זלצרמן, (29) מתעסק ביהלומים, בן זקונים אחרי שתי אחיות, מטרוסקסואל שדואג לטיפוח שלו הכולל פן עוד מגיל 17. בעברו חלם להיות שחקן אך החלום לא יצא לפועל. במהלך העונה האחרונה של התוכנית המירוץ למיליון, הכרנו את רז במסגרת צמד האוהבים "רז ואלכסה" הזוג הלוהט של התוכנית שכבש את קהל המעריצים בישראל וממשיך להגיע רחוק.

רשת נעלי SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני אינסאנז. הרשת העסיקה בעבר פרזנטוריות מובילות  כמו:  מלי לוי, בר פאלי, יאנה יוסף ורותם סלע. הרשת מונה 46
סניפים ברחבי הארץ ובמהלך שנת 2015 צפויים להיפתח עוד כ-8 סניפים נוספים ברחבי הארץ.

רז זלצרמן פרזנטור נעלי SCOOP
 



עמוד זה נצפה: 488 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור