חיפוש באינדקס עסקים

הפרצוף החדש של רנה זלווגר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 נובמבר 2014

המראה החדש של השחקנית הצית מערכת שלמה של ויכוחים עזים סביב סוגיית הטיפולים שעברה. הטיפול המוצלח ביותר להצערת מראה הפנים הוא זה שאחריו המטופלים מקבלים מחמאות על מראה טוב ורענן, ועור אינו "עשוי "–בפרט כי רובנו מעדיפים להיראות טוב יותר באמצעות בטיפול מהיר עם תוצאות אפקטיביות.
שחקנית הקולנוע רנה זלווגר (44) הגיעה לאירוע השנתי של מגזין Elle כשהיא נראית כמו אישה אחרת לחלוטין ומהרגע שנחשפה למצלמות, נכנסו השרתים של אתרי הלייפסטייל בעולם לכוננות ספיגה, וההיסטריה החלה.
רגע אחרי הסערה התקשורתית, זלווגר הגיבה למגזין אמריקני. "אני באמת שמחה שאנשים חושבים שאני נראית שונה. אני חיה חיים שונים, שמחים, שלוים ורגועים והרבה יותר מספקים עכשיו, ואני שמחה שאולי זה גם ניכר בפנים שלי…. ".
מומחים בתחום האסתטיקה שהתבוננו בתמונותיה של הכוכבת סבורים שהיא נראית לא רע בכלל. ד"ר מישל קופלנד, מנתחת פלסטית מניו יורק, אמרה שזלווגר עברה כנראה הרמת עפעפיים, ואולי גם הרמת מצח, בתוספת חומרי מילוי בהזרקה שאולי הרחיבו את משטחי פניה. "היא כנראה גם עברה הליכי לייזר או אולטרסאונד שהידקו את העור", היא אמרה.


"מתמונותיה של רנה זלגוור נדמה כי היא עברה מתיחה כוללנית, ונראית כיום יפה יותר, צעירה יותר ובעיקר לא נראית היא יותר", אומרת ד"ר להבית אקרמן. "מהתבוננות בתמונותיה ניתן לשים לב כי קווי המתאר של פניה השתנו לחלוטין. מפנים מעוגלות, היא קיבלה לפתע פנים מאורכות- עם סנטר מחודד ולחיים גבוהות ומלאות (בצורה לא הגיונית…). לדעתי עשו כאן שילוב של ניתוחים (הרמת עפעפיים, גבות ועוד) ומילוי נפח בצורה מוגזמת- ועל אף שהתוצאה הסופית יפה (בעיני היא יפה יותר כעת מאשר קודם), היא כבר לא דומה לעצמה".

עוד ביקשה ד"ר אקרמן לציין כי "לצורך קבלת תוצאות טיפול אופטימליות בהצערת העור יש לשים דגש על שילוב בין חומרים מעולים, טבעיים ובטוחים לבין ידיים מיומנות וחוש אסתטי מפותח. השאיפה בעיני כמטפלת היא לשמור על תווי הפנים המקוריים של המטופל אך עם זאת לעדן ולרכך את סימני הזמן. השימוש בחומרים טבעיים כמו חומצה היאלורונית של רסטילן (חומר שיש מאחוריו מיליוני טיפולים ברחבי העולם, עשרות מחקרים על בטיחות ויעילות) מסוגים שונים יכול בהחלט לתת את המענה המושלם למראה שהינו טבעי ולא "עשוי". זאת בניגוד למוצרים פרמננטיים שהיו בשימוש נרחב בעבר, כגון סיליקון, ולמזלנו הפופולאריות שלהם יורדת בשנים האחרונות".

"בשנים אחרונות חל שינוי דרסטי בגישה הטיפולית להצערת עור הפנים. בחירת סוג הטיפול תלויה במספר גורמים: גנטיקה, חשיפה לשמש, עישון, מבנה עצמות ועוד", קובע ד"ר מנו רובינפור. "חומרי מילוי כגון חומצה היאלורונית הפכו פופולאריים בקרב המטפלים והמטופלות, וחלה ירידה משמעותית בכמות תופעות הלוואי לאחר הטיפול. השילוב של חומרי המילוי עם או בלי התערבות כירורגית גרם לשינוי דרסטי בתוצאות של הצערת עור הפנים. החומר המוביל והראשון בעולם שקיבל את אישור ה-FDA הוא הרסטילן, בעל שם עולמי ורקורד של יותר מ-20 מיליון הזרקות ברחבי העולם. אורך החיים של הרסטילן משתנה ממטופל למטופל ומצריך הזרקות חוזרות. 


בזכות ההבנה המעמיקה יותר של מכניזם מתיחת העור והשרירי, פותחה גם שיטה המשלבת בין טיפולי הזרקה והרמה קלה של העור. אוכלוסיית היעד לטיפול זה היא נשים בגילאים 40 עד 55 הזקוקות לטשטוש קווי ההבעה העמוקים בצדי האף, ועיקר צניחת פניהן היא באזור הלחיים כך שאינן זקוקות לשינוי בצוואר או בעפעפיים. הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית ללא שום הכנה מראש (אין אפילו צורך לצום) ואין צורך בחופשה מהעבודה – לרוב מספיק לנוח במהלך סוף השבוע".

ד"ר אקרמן מוסיפה: " "הזרקת סיליקון לאזורים שונים בפנים יצרו בהרבה מקרים מראה לא טבעי, מוגזם ואף מגוחך. חשוב לתת את הדעת שלא מספיק רק על למלא ולהחזיר נפח לעור אלא גם לשמור על איכותו. כלומר לטפל בכל העור כמכלול ולא רק בקמט ספציפי – ואת זה ניתן לדוגמא לעשות בעזרת מוצרי סקין -בוסטרס המשיבים לחות ואלסטיות לעור הפנים שעם הגיל, אורח החיים והגנטיקה הופך בשנים אלו ל"עייף" וחסר ברק".

ננסי אטקוף, פסיכולוגית התפתחותית מאוניברסיטת הארוורד מציינת: "המקרה של זלווגר הוא שונה. האיישו אצלה הוא הרבה שינויים קטנים שהצטברו ויצרו תוצאה שאינה ניראת כמו האדם שזכרנו אותה. היא באמת נראית כמו מישהי אחרת. פעמים רבות הפנים שלנו אומרות לסביבה מי אנחנו, מי הם קרובי המשפחה שלנו, איך אנחנו מרגישים. אנחנו וירטואוזים של פרצופים. אנחנו יכולים לזהות פרצוף אחד מתוך אלפי פרצופים אחרים, אפילו מיליונים. כשאישה משנה את הפנים שלה עד כדי כך שאי אפשר לזהות אותה, כשהשינוי הזה משפיע על יכולתנו לקרוא את הפנים שלה, זו טלטלה אמיתית".



עמוד זה נצפה: 410 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור