חיפוש באינדקס עסקים

הפקת איפור ישראלית זכתה במקום הראשון

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 נובמבר 2016

ההפקה, בניצוחה של המאפרת סיגל היימס, גברה על עשרות מתמודדים – וקטפה את המקום הראשון והמכובד.

"צעקתי מרוב שמחה כשהגיע הטלפון מהמארגנים שהודיע לי על הזכייה", מספרת היימס. "עבדנו קשה – ואני שמחה שזו התוצאה"

בשבוע שעבר התקיים בארצות הברית כנס בשם ״The Make up show".
אם אתם לא מאפרים הוא ודאי לא אומר לכם הרבה, אך לאנשי המקצוע מדובר בשם דבר, והם מקפידים להגיע אליו מכל רחבי העולם.
 
את הכנס יזמה שלי רוני-תגר, ישראלית לשעבר המתגוררת בארצות הברית, ובמסגרתו נערכה תחרות צילום איפור בנושא "All that glitter", כל מה שמנצנץ. בתחרות השתתפו עשרות מאפרים ומאפרות ממדינות שונות ברחבי העולם, ביניהן גם אינדונזיה.
 
בין המשתתפים הייתה גם נציגות ישראלית אחת: המאפרת הישראלית סיגל היימס. היימס גיבשה סביבה קבוצה של אמנים ויוצרים ישראליים מוכשרים במטרה אחת: ליצור את התמונה המושלמת לתחרות.
 
את התמונה צילם אורן קאן, על האיפור הייתה אמונה, כמובן, היימס בעצמה, זר הפרחים נשזר על ידי סיון פרימור מFlower Queens ואת הסטיילינג ביצעה אור ברקוביץ׳-דמרי. הדוגמנית הנוצצת הייתה עד אזולאי.
 
"החלטנו ללכת על קונספט מקורי ומעניין המשלב איפור אוונגרדי ולוק מעורר מחשבה", מספרת היימס. "השקענו בצילומים הרבה מחשבה, יצירה ושיתוף פעולה. והתוצאה – ניצחנו!".
 
 ואכן, ההפקה הישראלית עלתה לגמר, בו התמודדה מול שמונה משתתפים אחרים.
היימס, שהגיעה בעצמה לכנס בשיקאגו, קיבלה לשמחתה את הטלפון המשמח ממרלו וייס, מנהל התחרות. "הוא התקשר ופשוט אמר לי: ’זכית בתחרות’", היא מתארת.
 
"צעקתי מרוב שמחה. עבדנו מאוד קשה על ההפקה, ואני שמחה שזו התוצאה. שמחתי לייצג את ישראל עם יצירה שכולה אמנים כחול-לבן, ולקחת את המקום הראשון והמכובד, מתוך עשרות יצירות מכל העולם".
 
המאפרת מאפרת סיגל היימס זר הפרחים סיון פרימור מFlower Queens צילם אורן קאן


עמוד זה נצפה: 464 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור