חיפוש באינדקס עסקים

הפסח הזה מנקים גם את הפנים

פורסם מאת: בתאריך: 19 מרץ 2014

חג הפסח קרב ובא, וכידוע המאפיין המרכזי של החג הוא – הניקיון! אנחנו טורחים ומנקים את הבית, הרכב והמשרד, מחליפים את בגדי החורף בבגדי הקיץ וכמובן- חשוב לא לשכוח ולנקות היטב היטב גם את הפנים שלנו. לכן במיוחד עבור חג הפסח, ריכזנו עבורכם טיפים לניקוי הפנים + תמונות מוצרים מתאימים:

מנהלת שיווק ניוטרוג’ינה על ראשים שחורים- רוב האנשים חושבים שראשים שחורים הן לכלוך, אבל למעשה אלו נקבוביות עור חסומות על ידי שומן, תאי עור מתים וחיידקים.

ההוכחה:
אנשים נוטים לחשוב כי הראשים השחורים הם לכלוך, זאת מכיון הצבע השחור שמופיע עם חשיפת השומן לחמצן. אבל למרות הראשים השחורים, זה לא אומר שהעור מלוכלך. חשוב מאוד לנרות את הפנים פעמיים ביום כדי לנקות את את השומן מתאי העור מה שיכול לתרום לניקיון ופתיחת הנקבוביות.

Clean&Clear

תרחיץ גרגירים יומי לניקוי ראשים שחורים- נטול שומן: תרחיץ גרגרים מכיל תרכובת ייחודית של "פירוק מהיר" הנלחמת בראשים השחורים כבר מהיום הראשון לשימוש. המיקרו חלקיקים המיוחדים, מסירים מעל פני שטח העור את התאים המתים, על מנת לשחרר את הנקבוביות החסומות. המרכיב הנלחם בראשים השחורים חודר לעומר הנקבוביות, מסייע בניקיון מפני לכלוך לכוד ומונע את היווצרותם מחדש של הראשים השחורים. הנוסחה העדינה מכילה רכיבים פעילים מרגיעים כך שניתן להשתמש בתכשיר מדי יום.

סדרת אשכולית ורודה של ניוטרוג’ינה-

סדרה המעניקה ניקוי אינטנסיבי המתאימה לעור מעורב שמן. התרחיצים מאזנים את רמת השומן בעור, ומותירים ניחוח של אשכולית.
הנוסחה הייחודית שפותחה בטכנולוגיית מיקרו קליר בשילוב חומצה סיליצילית חודרת אל תוך הנקבוביות, מנקה אותן לעומק ומסייעת בהמסת שומן.
הסדרה מועשרת ב 100% תמציות טבעיות של ויטמין C. הסדרה משלבת ניקיון ותחושת ריענון עם חדשנות .

הסדרה מכילה 4 תכשירים:
ג’ל לניקוי יומיומי- תרחיץ במרקם ג’ל עם טכנולוגיית המיקרו קליר העוצמתית, המנקה את העור לעומק, ובכך מסייעת בהעלמת פגמי עור וראשים שחורים.
מנקה את העור בעדינות, מבלי לגרום לייבוש יתר. בניחוח אשכולית ורודה.

קרם ניקוי- תרחיץ במרקם קרם עדין עם טכנולוגיית המיקרו קליר העוצמתית – מנקה לעומק., מסיר לכלוך, ושומן ומסייע בהעלמת פגמי העור מבלי לגרום לייבוש ייתר.
מותיר תחושת רעננות ולחות בעור, בתוספת ניחוח של אשכולית ורודה.

תרחיץ גרגרים- עם טכנולוגיית מיקרו קליר העוצמתית לניקוי עמוק המסייע בהעלמת פגמי עור. מרענן ומטהר את העור בעדינות, מסיר תאים מתים. בתוספת ניחוח
אשכולית אדומה לרעננות ומרץ.

תחליב לחות יומיומי- עם טכנולוגיית מיקרו קליר. נוסחה נטולת שומן בניחוח אשכולית ורודה.

טיפים של חוה זינגבוים, מובילת הקוסמטיקה הרפואית בישראל בנוגע לניקוי עור הפנים:
חוה זינגבוים. להשיג אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E, העובדות בשיטת חוה זינגבוים. צלם: ניר יפהעור הפנים שלנו בנוי משכבות שכבות , לכל שכבה יש מטרה שונה ומבנה המותאם למטרה הספציפית . השכבה החיצונית ביותר – השכבה הקרנית , היא זו הסופגת את מירב הפסולת , זיהום אוויר , איפור , אבק , וכו’ …

תפקידה של שכבה זו היא להיות שומר הסף של שכבות העור הפנימיות ובתור שכזו היא נועדה לחסום חדירה של מזהמים פנימה לעומק העור .

תכשירי הניקוי השונים מחולקים למספר קבוצות עיקריות , בעלות תפקידים שונים והמכילות חומרים פעילים שונים. יש צורך להכיר את מבנה העור , מטרת הניקוי וע"י כך התאמת תכשיר הניקוי הספציפי .

חשוב לציין שרוב הטענות המגיעות לרופאיי עור בנוגע לתכשיריי עור ורגישויות , נוגעות בעיקר לסבונים ותכשירי ניקוי .

יש נטייה לזלזל בתכשיריי ניקוי והקנייה שלהם בד"כ נעשית באופן ספונטני , אך תכשיר ניקוי שאינו מותאם לעור ולמטרה יכול בהחלט לגרום לנזק , גירוי וגרד .או לפגוע במהלך הטיפולי של תכשירים פעילים אחרים הנמרחים עם תום פעולת הניקוי-לדוגמא-חלב פנים שנשאר על העור יכול למנוע או להאט פעילות של קרם המכיל רטיןA

טעויות ניקוי נפוצות:

  1. ניקוי יתר בעור שמן – הטיפול בעור המפריש שומן מצדיק שימוש בתכשירים ייעודיים , כאלה הפותרים את הבעיה מהשורש , לא כאלו המייבשים ייבוש יתר את העור . ייבוש יתר רק יעודד את המוח לתת פקודה של ייצור מוגבר של סרום כדיי להתגבר על היובש
  2. חוה זינגבוים. להשיג אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E, העובדות בשיטת חוה זינגבוים. צלם: ניר יפהניקוי מועט בעור שמן  –  בעור שמן , יש צורך להשתמש בחומרים פעילים המוסתים את הפרשת השומן מזקיק השערה , כגון חומצה אזלאית , כמו כן , יש לוודא ניקוי עדין אך יסודי של העור , ניקוי שאינו מספק , יפגע ביעילות בתכשיר הטיפולי .
  3. אי הקפדה על הסרת איפור לפני השינה – במהלך שנת הלילה , אבריי הגוף השונים וביניהם העור עוברים תהליכי חידוש , כאשר הנקבוביות ספוגות איפור , מייק אפ ואבק , תהליכים אלו נפגעים , אזור העפעפיים העדין נפגע במיוחד ממסקרה , אייליינר ובמיוחד מהסוג העמיד , עור נקי ורענן יחווה תהליכי חידוש יעילים .
  4. שימוש יתר בפילינג גרגרים – השימוש בפילינג גרגירים בצורותיו השונות – תרחיץ , משחה , קרם וכו’ … אכן מעניק לעור תחושת ליטוש ומסיר תאי עור מתים , מה שמסייע בחידוש העור , הבהרתו והבראתו , אך שימוש יתר יכול לגרום לשריטות , גירוי ואפילו כתמי עור בשם פיגמנטציה , פוסט טראומתית .
  5. אי הקפדה על ניקוי לפני חומרים פעילים – נשים רבות מקפידות על קנייה של חומרים פעילים , רטינול , חומצות חומרי הבהרה ועוד . ניקוי לא נכון של הפנים יכול לפגוע ביעילות התכשירים הפעילים ולעתים לבטלה לחלוטין . ניקוי פנים בקרם שומני ימנע פעילות חומרים פעילים , מצד שני ניקוי יתר יגרום לגירוי , צריבה ואודם עד צורך בהפסקת הטיפול .
  6. חוסר התאמת תכשירי הניקוי במהלך השנים – נשים רבות טועות לחשוב שהמושג עור שמן או עור יבש הינו אבחון סוג עורן וממשיכות להתייחס אליו ככזה לאורך השנים . שומניות העור או יובש העור זהו מצב העובר שינוי ומושפע מגנטיקה . שינויים הורמונליים , מזון , סטרס , זיהום אוויר ועוד ויש לאבחן את מצב העור כל כ – 3 חודשים ולהתאים את תכשירי הטיפול כולל תכשירי הניקוי .
  7. חוסר הקפדה על תאריך תפוגה – נשים רבות מזלזלות בתכשירי הניקוי ולא מקפידות על תאריך תפוקת התכשיר , מרגע הפתיחה מומלץ להשתמש בתכשיר למשך עד 12 חודש .
  8. חוסר התאמה של סוג תכשיר הניקוי למטרה הטיפולית – בטיפולי עור ספציפיים , תכשיר הניקוי הינו חלק בלתי נפרד מהמערך הטיפול הביתי ולא מומלץ להשתמש בסבון אחר , לדוגמא : באקנה , סבונים מסוימים יכולים ליבש מידי את העור , מה שיפגע ביכולת להשתמש בחומרים אנטי בקטריאליים מחשש לגירוי יתר .
  9. בעור רגיש ופגיע עם נטייה לאטופיק – דרמטיטיס , חשוב להקפיד על תהליך עדין שלא יפגע במערך ההגנה הטבעי של עור .
  10. במקרים של הפרעות עור או במהלך טיפול אקטיבי – בעור יש להקפיד להשתמש בתכשיר הניקוי המומלץ ע"י איש המקצוע .

חוה זינגבוים. להשיג אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E, העובדות בשיטת חוה זינגבוים. צלם: ניר יפה

מותג הטיפוח המוביל "Dove",
מציע תרחיצים לפנים לטיפוח וניקוי עור הפנים בשילוב קרם לחות- בעונת החורף העור נוטה להתייבש לכן מומלץ לעשות שימוש בתרחיצי פנים מועשרים בקרם לחות.
תרחיצי הפנים של דאב מיועדים לכל סוגי העור, בין היתר לעור רגיש. התרחיצים מכילים 25% קרם לחות, מיוצרים מרכיבים עדינים המותאמים במיוחד לניקוי עדין ויעיל של העור מנקים ביסודיות את עור הפנים ומותירים את העור רך ונעים למגע.
בעל PH המותאם במיוחד ל- PH של העור.
מותג הטיפוח דאב.  להשיג ברשתות השיווק והפארם ובחנויות הנבחרות. צילום: אבי כהן

צלם: קית גלסמן   להשיג ברשת חנויות BODY SHOP ברחבי הארץסדרת קונפיטורות הפילינג לפנים של BODY SHOP על בסיס גרגירי פסיפלורה וב-3 ניחוחות שונים: פסיפלורה, קיווי ותות-שדה: מוצרי הסדרה מנקים את העור ומעניקים לו מראה חדש ומרענן!

מוצרי הפילינג בסדרת הקונפיטורות החדשה מכילים גרגירי פסיפלורה טבעיים הידועים כבעלי מרכיבים המסייעים בהרגעת העור, בהסרת תאים מתים ומניעת נקבוביות סתומות. הפילינג מנקה את העור ומעניק לו מראה חדש ומרענן.

בנוסף, מוצרי הסדרה מכילים חומר טבעי בשם Pentavitin המחזיר את רמת הלחות האופטימאלית של עור הפנים ומשמר אותו. ה- Pentavitin מונע תחושה של יובש בעור ולכן משמעותי, בעוד שהפילינג לבדו עלול לייבש את העור.

צלם: קית גלסמן   להשיג ברשת חנויות BODY SHOP ברחבי הארץ

 



עמוד זה נצפה: 376 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור