חיפוש באינדקס עסקים

הפנים החדשות של איב סן לורן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 פברואר 2012

הפנים החדשות של איב סן לורןבנג’מין מילפייה הצרפתי, רקדן ראשי ב"ניו יורק סיטי בלט", הכוריאוגרף של הסרט שובר הקופות "ברבור שחור", ושחקן נבחר לפנים של הבושם החדש לגברים להום ליברה של איב סן לורן, אשר יושק בישראל בפברואר 2012. לדברי Renaud de lesquen, הנשיא הבינלאומי של איב סאן לורן:"
סגנונו הייחודי של בנג’מין, החופש היצירתי שלו, האנרגיה החיובית שהוא מקרין והקסם המסנוור שלו, זכו בכל הקולות שלנו בבחירתו לתפקיד. אנחנו שמחים מאד לקבל לשורותינו את הרקדן והכוריאוגרף המפורסם הזה – אחד הכישרונות הגדולים ביותר בדורו – כדי לייצג את המימד חדש של הגבריות של איב סאן לורן". בנג’מין מילפייה הצרפתי, אחד מהרקדנים והכוריאוגרפים המחוננים ביותר והנועזים ביותר בדורו, החל ללמוד באקדמיה האמריקאית לבלט בניו יורק בהיותו בן 16; בהיותו בן 18 קודם למעמד של רקדן ראשי בלהקת המחול היוקרתית "הניו יורק סיטי בלט". לאחר 10 שנים החל את הקריירה שלו ככוריאוגרף, כשהוא עובד עם בתי האופרה המפורסמים ביותר בפריז, ניו יורק וז’נבה. הוא חיבר כוריאוגרפיות רבות, ובכללן "מפצח האגוזים" Casse-noisette, "שילוש" Triade ו-"סרבנדה" Sarabande. בשנת 2009 דארן ארונופסקי ביקש מבנג’מין מילפייה לחבר את הכוריאוגרפיה לסרטו "ברבור שחור", עליו נטלי פורטמן קיבלה את פרס האוסקר בקטגורית השחקנית הטובה ביותר לשנת 2011.
בנג’מין מילפייה זכה לאחרונה לכבוד רב כשקיבל את הפרס היוקרתי "אות אביר מסדר האמנויות והספרות"Chevalier de l’Ordre des Arts et des Lettres , על הכרה בהישגיו הבולטים בתחום האמנות. "אני שמח וגאה שנבחרתי על ידי איב סאן לורן, אמר מילפייה והוסיף איב סאן לורן, אחד המותגים היוקרתיים ביותר בעולם. אני מעריץ את העולם של בית איב סאן לורן, את האלגנטיות והמודרניות שלו. מר איב סאן לורן היה גאון בענייני אופנה, וכשוחר אמנות, הוא ידע כיצד להשתמש בכישרון שלו כדי לתרום ולתמוך באמנות הריקוד". בנג’מין מילפייה מייצג את הבושם החדש לגברים מבית איב סאן לורן – ל’הום ליברה, ההיבט השלישי בטרילוגית הבשמים לגברים, לצידם של אוליבייה מרטינז הפנים של "ל’הום" ו-ונסן קאסל הפנים של "נואי דה ל’הום".



עמוד זה נצפה: 560 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור