חיפוש באינדקס עסקים

הסלבס יוצאים מהקופסא

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 מרץ 2011

הסלבס יוצאים מהקופסא. צילום: רפי דלויה.לרגל חגיגות 75 שנה לטמבור, החברה השיקה בשיתוף עם עמותת "לצאת מהקופסא", תערוכת קופסאות פח צבע ייחודיות בנושא – "תראו מה שצבע יכול לעשות".

הגיעו לפתיחה זוהר ליבה (במראה חדש מזוקן), טל מוסרי, מיכל אמדורסקי, שרית וינו אלעד, לוסי דובינצ’יק, נתן בשבקין, שרון חזיז ורם פרייס מהאח הגדול.

התערוכה נפתחה בבית טמבור ותוצג כחודש ימים, בין התאריכים: 29.03.2011 ועד 29.04.2011. בפרויקט השתתפו כ-500 מעצבים צעירים, תלמידים ובוגרים מהאקדמיות המובילות בארץ לאמנות ועיצוב, שהוזמנו לעצב את קופסאות הפח. הקופסאות הזוכות, ייוצרו במהדורה מוגבלת ובלעדית של 20,000 יחידות. הקופסאות יעוצבו בצורת פח צבע (ללא צבע כמובן) וימכרו לקהל הרחב באירועי המכירה בחנויות נבחרות. ההכנסות ממכירת הקופסאות יתרמו לתוכנית "מעצבים לעתיד", המסייעת לבני נוער בסיכון לרכוש מקצוע לחיים בתחום העיצוב.

לוסי דובינצ’יק הגיעה לאירוע עם דלקת עיניים, אבל נדלקה על קופסה בעיצוב של חגית שימעוני, בצבעים אופטימים. רם פרייס נדבק לקופסה ירוקה כי הוא איש ירוק. הוא אמר שישקול לצבוע קיר בצבע ירוק, התלהב שהכל ידידותי לסביבה. שרית וינו אלעד, בשלב מסויים עזבה את התערוכה ועלתה לקומה העליונה להתנסות בצבע ובמרקמים שונים. שרית סיפרה על הגוונים השונים בהם צבעה את ביתה והכל כמובן לבד. אם תהיה  תוכנית שיפוצים בפתח, היא תהיה מועמדת מרכזית. שרון חזיז באה ישר מהאמבטיה עם הבת שלה, בשיער רטוב. מיכל אמדורסקי הגיעה רעבה ועצבנית מעט (לא יודעים למה), אך קיבלה סדנת צביעה מזורזת ובחרה צבע מטאלי לקיר בביתה.

הסלבס יוצאים מהקופסא. צילום: רפי דלויה.

הסלבס יוצאים מהקופסא. צילום: רפי דלויה.

הסלבס יוצאים מהקופסא. צילום: רפי דלויה.

הסלבס יוצאים מהקופסא. צילום: רפי דלויה.
הסלבס יוצאים מהקופסא. צילום: רפי דלויה.



עמוד זה נצפה: 362 פעמים