חיפוש באינדקס עסקים

הסלבס חוגגים בחצי גמר המונדיאל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 יולי 2018

כ-150 מוזמנים הגיעו אתמול בערב לאירוע ע"י מותג שעוני היוקרה הובלו.

כ 150 מוזמנים, ביניהם: שחקני כדורגל, סלבס ומובילי דעת קהל, הגיעו אתמול בערב (יום ג) לאירוע שנערך ע"י מותג שעוני היוקרה הובלו, מנותני החסות הרשמיים של מונדיאל 2018.

האחים התאומים עמרי ורועי בר נתן ן

במסגרת האירוע שנערך במקביל ל-29 מדינות הושק בישראל ובעולם מהדורה מוגבלת של 2018 – שעונים חכמים המיועדים לשופטי המונדיאל, בשת"פ עם גוגל, פיפ"א ואינטל.

מאור בוזגלו צילום ערן לם

האירוע נערך במסעדת קלארו בת"א, בניצוחו של השף רן שמואלי וכלל ארוחת ערב חגיגית בהשראת המונדיאל, בר משקאות שעוצב עם דגלי הקבוצות והקרנה על גבי מסכי ענק של חצי גמר מונדיאל 2018 – צרפת מול בלגיה.

צביקה הדר עם פבלו רוזנברג

מי שגנב את ההצגה היה אייל ברקוביץ שהגיע עם חברתו החדשה שרון כהן, אך ביקש לפתוח שולחן עם אופירה אסייג וחברים, צביקה הדר שעדכן את פבלו רונזברג באוסף השעונים שלו, שחקן הכדוררגל מאור בוזגלו שהגיע עם הסוכן והתעניין בקולקציה החדשה, הדוגמנית רונית יודקביץ שהגיעה למען בן זוגה איש העסקים אלי ברק מאחר והיא לא מבינה כלום בכדוררגל, התאומים עמרי ורועי בן נתן שהגיעו נטולי בנות הזוג, אינה סטיוארט שעזבה לאחרונה את בית האח הגדול, לי לוי שהגיעה בשמלה מנומרת במיוחד. כמו כן נצפו: יאנה ראלף, ניר קלינגר, אריק בנאדו, ג. יפית, ועוד.

רונית יודקביץ עם בן זוגה אלי ברק צילום ערן לם

עמרי בן נתן ולי לוי צילום ערן לם

את הניצחון של הצרפתים חגגו במסיבה אל תוך הלילה עם הדיי ג'יי חן יאני.

יאנה ראלף

היישר מהאח הגדול

אייל ברקוביץ עם החברה שרון כהן

אופירה אסייג צילום ערן לם



עמוד זה נצפה: 859 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור