חיפוש באינדקס עסקים

המשפיעה והנכונה – הישג בינלאומי חסר תקדים

פורסם מאת: בתאריך: 25 אוגוסט 2015

 המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר דורגה במקום החמישי בקטגורית בתי-הספר המשפיעים על עולם האופנה ובמקום ה-11 בין כלל המוסדות לעיצוב אופנה; זאת בדירוג שערך המגזין הבינלאומי היוקרתי Business of Fashion". מדובר בהישג בינלאומי חסר תקדים באקדמיה הישראלית והפעם הראשונה בה מחלקה מכל תחום שהוא זוכה בדירוג בינלאומי כה גבוה.

בדירוג המקצועי נבחנו עשרות מוסדות מובילים מרחבי העולם בהתאם למגוון קריטריונים, ביניהם סקירת תכנית הלימודים, השתלבותם של בוגרים בתעשייה והשפעתם עליה; כמו גם זכייה בפרסים בינלאומיים, מידת הסיפוק של הסטודנטים והציונים שהשיגו בתום לימודיהם במוסד. בשקלול הכללי זכתה המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בציון של 74%, תוך התחשבות במדדים השונים ובחוות דעת מקצועיות של בכירים בתעשייה ובאקדמיה – בוגרים וסטודנטים.
 
"ממקום מושבה במטרופולין של גוש דן, מציעה שנקר תכנית לימודים המשלבת בין ידע טכני לרעיוני", כתבו עורכי המגזין וציינו כי "83% מהבוגרים העידו כי הצליחו להשתלב בתעשיית האופנה תוך חצי שנה מתום לימודיהם"
 
נשיאת שנקר, פרופ’ יולי תמיר, בירכה על הבחירה במחלקה לעיצוב אופנה ואמרה כי "מדובר בהישג בינלאומי חסר תקדים, על אחת כמה וכמה כשמדובר בתחום העיצוב. אני גאה בלאה פרץ, ראש המחלקה, בסגל המרצים המסור והמקצועי ובכל אחד ואחת מהסטודנטים והבוגרים שלנו. לכל אחד מהם שמור מקום של כבוד בזכייה היוקרתית".
 
הדירוג של Business of Fashion – מהאתרים הבולטים והחשובים בעולם, העוסק בהיבטים כלכליים וטכנולוגיים של תעשיית האופנה – נערך זאת הפעם הראשונה והוא שם לו למטרה לבסס מערך נתונים אובייקטיבי להשוואה בין מוסדות אקדמיים ממדינות שונות.בצמרת הרשימה ניצבים גופים ותיקים ובעלי שם, חלקם מעניקים גם תואר שני בתחום האופנה, בראשם: הסנטרל סיינט מרטינס הבריטי, אוניברסיטת בונקה היפנית ואוניברסיטת קינגסטון הבריטית.
 
בשנת 2012 נבחרה המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר במקום ה-20 מתוך 50 בתי הספר המובילים לאופנה בעולם על ידי ה-FS, ארגון הגג של בתי הספר לאופנה בעולם.
 
פרופסור יולי תמיר נשיאת מכללת שנקר
 
(גאה במחלקה. הפרופסור יולי תמיר, נשיאת "שנקר")
 
לאה פרץ - ראש מחלקת עיצוב אופנה "שנקר"
 
(מרגש! לאה פרץ – ראש המחלקה לעיצוב אופנה ב"שנקר")


עמוד זה נצפה: 437 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור