חיפוש באינדקס עסקים

המשביר לצרכן – קולקציית חורף 2009 .

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 ספטמבר 2008

קולקציית חורף 2009 של רשת המשביר לצרכן מאפשרת בחירת בגדים אופנתיים לצד בגדי נוחות לנשים, המעדיפות נוחות ולגיל מבוגר יותר. קולקציית חורף 2009 עשירה, רעננה ומאופיינת ב-3 מגמות עיקריות:

  • FOLK TALES – סיפורי עמים
    קבוצת מראה אופנתי מוביל השואב השראה מהפולקלור המזרח אירופאי מארצות כמו  רומניה, אוקראינה, סלובקיה, שמעשירות אותנו ברקמות ודפוסים מסורתיים, וכן מהמראה ההיפי של שנות ה-70 המגיע לידיהמשביר לצרכן - קולקציית חורף 2009 . ביטוי בגזרות. רקמות רומניות בחזית החולצה, צבעוניות עזה, רקמות פרחים נאיביות ומלאות שמחת חיים, לצד דפוסי פייזלי ססגוניים. כל הפרטים האלה משתלבים בשמלות וחצאיות מקסי, חולצות וטוניקות רומנטיות.
  • CAUNTY LIFE – חיי המחוז
    מראה אופנתי, השואב את ההשראה מסגנון הלבוש הבריטי המסורתי מחד ומקרבה לטבע מאידך. תצוגת האופנה של צמד מעצבי האופנה דולצ’ה וגבאנה לחורף 2009 התבססה על המראה הזה. המראה האופנתי בא לידי ביטוי בשילוב של פריטים חורפיים כמו חליפות טוויד, חצאיות וחולצות משובצות בווריאציות שונות של משבצות סקוטיות, חולצות אריג מכופתרות משובצות מעוטרות בוולנים ובעניבות קשירה, חצאיות פעמון באורך מידי עם ובלי קפלים, ושילוב של פרוות וחגורות עור.
  • DARK ROMANCE – רומנטיקה אפלה
    מראה עשיר ודרמטי לשעות הערב בהשראה גותית, חזרה של תחרות ודנטלים, שפע של וולנים בגזרות דרמטיות . הדנטלים מככבים העונה ומשתלבים גם במראה פחות דרמטי כדפוסים על טי-שירטים. צבעוניות כהה ועמוקה עם נגיעות של זהב, ברונזה וכסף. הגזרות מגוונות וניתן למצוא גזרות נשיות וסקסיות המזכירות בייבי דולים, גזרות שהשראתן שאובה מההיסטוריה הספרדית, הבאה לידי ביטוי בוולנים ובעושר הבד, בתוספת הגלאם של כוכבי רוק.

המשביר לצרכן - קולקציית חורף 2009 .
המשביר לצרכן – קולקציית חורף 2009 . צילום: עדו לביא.



עמוד זה נצפה: 496 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור