חיפוש באינדקס עסקים

המותג הבינלאומי NAUTICA משיק קולקציית סריגים לסתיו הקרוב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 אוקטובר 2010

 

המותג הבינלאומי "נאוטיקה" משיק קולקציית סריגים לסתיו הקרוב לנשים וגברים. קולקציית הסריגים של נאוטיקה,המותג הבינלאומי NAUTICA משיק קולקציית סריגים לסתיו הקרוב מאופיינת בקווים קלאסיים ומעודנים, במגוון צבעים ובאריגים קלילים – בדיוק לעונת הסתיו הנוכחית. 

מגוון הסריגים בקולקציה כולל סריגים מודרניים ושיקים כאחד המגיעים בגוונים של לבן, שמנת, כחול ושחור, מה שמעניק מראה נקי, עדין ואיכותי. כמו כן, ניתן להשיג גם סריגים בצבעוניות עזה של אדום,  צהוב , סגול כהה ועוד.

קולקציית הסריגים מתאפיינת בעיצובים שונים של הדפסי מעוינים, פסים וסריגים חלקים – המשלבים פסים דקים וטרנדיים לצד אופנתיות בלתי מתפשרת . ייחודם של הסריגים הוא יכולת השילוב שלהם בהופעה היומיומית לצד הופעה מתוחכמת ומרשימה המעניקה סגנון משובח ואצילי, הרפתקני ואנרגטי.

סריגי הנשים בקולקציה מאופיינים במראה נינוח וקלאסי אך יחד עם זאת במראה אופנתי המקפיד על המגמות האופנתיות הבינלאומיות. את הסריגים ניתן לשלב עם ז’קט או חולצה מכופתרת, וכך להתאימם לכל אירוע החל מהופעה יומיומית ועד פגישת עסקים. את המראה הקלאסי ניתן לשבור באמצעות שילוב אקססוריז מתאימים כמו תיקי קלאץ’, חגורות, צעיפים ומטפחות.



עמוד זה נצפה: 483 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור