חיפוש באינדקס עסקים

המוצר הבא יעשה לכם את קיץ 2019

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 אוגוסט 2019

עוד הרבה לפני שתתחילו לסדר את פינת הישיבה והעציצים שיהוו את הפינה הקטנה והשקטה שלכם במרפסת או החצר, כדאי שתכירו את החוק העיצובי הבא: הפרגולה היא המוצר האמיתי שמשרטט את ההווי והנוחות של המקום. מי שמספקת צל מופלא בקיץ ותנאי בריזה בשל החציצה של הרוח בערב, היא בין היתר גם זו שתעניק לכם מקום יבש וחם ליהנות ממנו ביום גשום. הפרגולה היא הפתרון המושלם לחצר והמרפסת, שנחשב כיום לאחד המוצרים הכי מבוקשים באדריכלות חוץ. בין לבין היא יכולה לתפקד גם כחניה לרכב, כמבואה שבה אפשר לחלוץ נעליים או לשלוף את המפתחות של הבית בלי לרקוד בגשם ואפילו כמקום לפעילות ויצירה עם הילדים. אם תבחרו לשדרג אותה משמעותית, תוכלו גם להוסיף קירוי חשמלי מרשים ופרקטי, שנפתח ונסגר בלחיצת כפתור.

פרגולות חשמליות מאלומיניום

חברת סוככי הזהב היא המייצרת, המשווקת והמתקינה המקצועית בישראל של שלל פתרונות הצללה. סוככי הזהב מציגה דגמים מתקדמים ואפקטיביים שמהווים את הפתרון המושלם לכל גינה, מרפסת, מתחם נופש, בית קפה, מסעדה, בריכה ואולם אירועים. הפרגולות מטעם החברה הינן מחומרים איכותיים ועמידים, חסינים בפני כל תנאי מזג האוויר ומצריכות מעט מאוד תחזוקה.
ההמלצה ברוב המקרים היא לבנות פרגולה מאלומיניום הנחשבת לחזקה במיוחד אך בעלת משקל קל מאוד, ללא דהייה של הצבע או צבירת חלודה. להבדיל מפרגולות העץ המסורתיות, היא גם אינה דליקה ולא סופחת רטיבות, מה שמבטיח ששום חרק לא ירצה להתגורר בה. דגמי פרגולות האלומיניום נחשבים לאפקטיביים במיוחד עבור כל מי שמעוניין לשלוט בכמות ההצללה וכניסת האוויר לשטח הישיבה על ידי מנגנון חשמלי, המפעיל קירוי מיוחד שנפתח ונסגר בלחיצת כפתור.

ייצור והתקנה בהתאמה אישית

כל בחירה בבעל מקצוע מצריכה מכם מספר בדיקות מקדימות. עליכם לחשוב היטב על רמת המומחיות והניסיון של הצוות, מי נפגש אתכם לפני כן בשלב התכנון ונחשף לשטח הבית ולמי קיים מגוון רחב יותר. לכל אלה כמובן יתווסף המחיר הסופי, שצריך לגלם בתוכו את היכולות וההיצע של אותה חברה. פרגולות מאלומיניום יכולות להגיע במבחר צבעים, סגנונות וצורות רחב במיוחד ועל כן הן בעלות טווח מחירים רחב מאוד, כך שתמיד תוכלו להיצמד לתקציב שלכם מבלי לחרוג ממנו. יחד עם זאת חשוב לזכור שכל פרגולה חשמלית תתאים בעיקר לחללים גדולים ופחות למרפסות קטנות או שטח חצר מצומצם. סוככי הזהב המתמחים בהתאמה אישית ומדויקת של סגנון הפרגולה לכל שימוש וצורך, ישמחו להפגיש אתכם עם יועצי הבניה המומחים ועם עשרות דגמי הפרגולות שכבר תוכננו ויושמו בהצלחה בשטח.

גג נפתח ונסגר בלחיצת כפתור: כיצד זה פועל?

פרגולות אלומיניום חשמליות הן מוצר נוח ופשוט מאוד לתחזוקה ולא יצריכו מכם מאמץ רב. בפתיחה מלאה של הגג החשמלי ניתן לנקות אותו על ידי צינור ובהתזה לכיוון השלבים. הבנייה תוכל להיות מתוכננת כך שהמים ינוקזו למרזב מיוחד ובכל מקרה החומר שהיננו אטום לחלוטין, ימנע כל חדירת מים אל פנים הפרגולה. אם תמיד חלמתם לשדרג את המראה החיצוני של הבית ולהעניק לעצמכם פינה מטופחת ושקטה שנראית נפלא, מדובר בפתרון הצללה שמספק את המענה המושלם. כבר משלב התכנון תוכלו לבחור את הטקסטורה, הגודל והסגנון העיצובי ולהחליט האם תהיו מעוניינים במנגנון שליטה חשמלי שיאפשר לכם להכניס פנימה את התאורה הטבעית והאוויר הצח – גמישות מוחלטת באמצעות לחיצת כפתור. התריסים ניתנים להתקנה עד לזווית של 90 מעלות ובפתיחה חלקית או מלאה, בהתאם לדרישה. החשמל יסופק ממתח החשמל הביתי ועל כן יהיה צורך בנקודת חשמל קרובה לפרגולה עצמה, גם לטובת התאורה. ניתן להתקין את הפרגולה בחיבור על ידי קיר תומך או ארבע קורות נטועות ויציבות מהקרקע, להוסיף סגירת חורף איכותית ואפילו לשלב בגגות יצוקים שבהם תרצו לשלב חלון סקיילייט (חלון-תקרה הנפתח וחושף שמיים בהירים).

איכות חסרת פשרות

הפרגולות החשמליות של סוככי הזהב יאפשרו לכל אחד לבחור את כמות האור החודרת פנימה בהתאם למידת ההצללה וכמות כניסת האוויר הרצויה. החברה משתמשת ברכיבים מובחרים בלבד ומבצעת את כל הפרויקט, משלב התכנון ועד סיום ההקמה. התוצאה הסופית תאפשר לכם ליהנות ממוצר מעוצב ומוקפד, היוצר הרמוניה בין מתחם הפנים לשטחו החיצוני של הבית וללוות אתכם למשך שנים רבות. הפרגולה החשמלית טובה ונכונה לכל מצב שבו אתם מעוניינים לשדר סגנון, נוחות, ביתיות, יוקרה ורושם, שאידיאליים גם לאנשים שמעוניינים להקפיץ את שווי הנכס לפני מכירה.
זה הזמן לחלום על פרגולת אלומיניום המושלמת – ולהגשים. באתר החברה תוכלו להתרשם ממגוון העיצובים הקיימים, הצבעים, הסגנונות והשימושים.



עמוד זה נצפה: 384 פעמים