חיפוש באינדקס עסקים

הליצן פיירו – מראה איפור איל מקיאג’ פורים 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 פברואר 2010

אלן סוקולוב, מורה במכללת איל מקיאג’, יצרה את דמותו הבובתית של פיירו, הליצן העצוב מהקומדיה דל’ארטה. אלן בחרה בדוגמנית צעירה עם פנים עדינות ליצירת הדמות, על מנת להדגיש את השבריריות והתמימות של פיירו. כמחווה לחג פורים 2010 העליז, החליטה אלן להחליף את הדמעה המסורתית של פיירו בלב אדום קטן.

שלבי האיפור:

  1. צביעת הפנים בלבן
    מרחו מייק אפ לבן על בסיס שמן או בצבע שמן לבן לציורי גוף על הפנים בעזרת ספוגית יבשה והתחילו למרוח בטפיחות מלמעלה כלפי מטה עד שתמלאו את כל שטח הפנים, כולל אזור ארובת העין. הניחוהליצן פיירו - מראה איפור איל מקיאג’ פורים 2010 באזור הגבות כמות נדיבה במיוחד של צבע, במטרה להסתיר את הגבות הטבעיות (כך נוכל לצייר גבות שמתאימות יותר לתחפושת).
  2. פידור הפנים
    פדרו את הפנים בפודרה לבנה, בעזרת פאף נקי לפודרה, מלמעלה כלפי מטה. המטרה היא לקבע את בסיס האיפור הלבן שיצרנו בשלב הקודם, כך שנוכל לצייר את הגבות, השפתיים והדמעה ביתר קלות (נוח יותר לצייר על פנים שאינן שומניות).
  3. ציור הגבות
    אחרי שהנחנו את הבסיס, נוכל לצייר את הגבות של פיירו. היות ומדובר בדמות שהבעת פניה עצובה, נצייר גבות שמדגישות זאת, על ידי ציור גבות בזווית הפוכה, כלומר נעלה בחלק הפנימי ונרד בחלק החיצוני. ניתן לצייר על הגבות הקיימות או באזור המצח, מעל הגבות הטבעיות, בהתאם לגודל המצח, עובי הגבות ומבנה הפנים.
  4. ריסים
    ננקה את הריסים משאריות הפודרה. במידה והריסים בהירות, נשתמש במסקרה להדגשתן, במקרים אחרים ניתן להשאיר את הריסים טבעיות.
  5. הדגשת שפתיים
    נשתמש בעיפרון תוחם אדום בכדי לתחום את השפתיים ולמנוע מהאודם ללכלך את הבסיס הלבן שיצרנו. לאחר השרטוט, נמלא את השפתיים באודם אדום, כמה שיותר נועז ובולט כדי ליצור קונטרסט חזק.
  6. דמעה לב אדום
    נוסיף ציור של דמעה או לב קטן מתחת לאחת העיניים בעזרת עיפרון אדום תוחם. חשוב לבחור בצד בו נוח לכם יותר לצייר, כדי שהיד תהיה חזקה ויציבה בזמן הציור (לשמאליים מומלץ לצייר בצד שמאל ולהיפך). נמלא את הציור באודם אדום.

הליצן פיירו – מראה איפור איל מקיאג’ פורים 2010
קרדיטים:
איפור: אלן סוקולוב.
צילום: עידן נתנאל.
שיער: טל דדון.
דוגמנית: יאנה מולודצקי.



עמוד זה נצפה: 1,170 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור