חיפוש באינדקס עסקים

הכשרת פדיקוריסטיות למאבחנות של כף רגל סוכרתית

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 12 מרץ 2020

שיתוף פעולה ייחודי מכשיר פדיקוריסטיות למאבחנות של כף רגל סוכרתית

בשנים האחרונות סוכרת הפכה לאחת המחלות עם שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר וכיום היא בין עשר הסיבות המרכזיות למוות בעולם.
סוכרת אחראית לכ 11% ממקרי המוות בעולם בקרב גילאי 20-79, כאשר 46% ממקרי המוות הינם בגיל 60 ומטה.

אחת הבעיות המרכזיות בהתמודדות עם המחלה היא העובדה ש30-80% מחולי הסוכרת אינם מאובחנים בזמן, שיתוף פעולה ייחודי בין המכללה למקצועות היופי נאוה קולאז' והמרכז הרפואי לגליל (בית חולים נהריה) מכשיר כעת פדיקוריסטיות כמאבחנות של המחלה.

אנו עדים ללא מעט מקרים בהם חולי סוכרת מגיעים לבתי החולים לאחר שעברו טיפולים לא נכונים של פדיקור, וכך הם נחשפים לבעיות של פצעים וזיהומים שדורשים טיפול ממושך בשל המחלה.

במסגרת שיתוף הפעולה זוכות הפדיקוריסטיות להשתלמות מקיפה על האבחנה של סוכרת וכף רגל סוכרתית. שכוללת 12 הרצאות ובהן לומדות הפדיקוריסטיות בין השאר על משק הגלוקוז, סיבוכים אפשריים של המחלה, טרשת עורקים ונוירופטיה סוכרתית, הערכה של כף רגל סוכרתית, סוכרת סוג 2 ודגשים לטיפול ובסופן סדנה מעשית לאבחון של כף רגל סוכרתית בהדרכתו של ד"ר עמיר בשקין , מנהל היחידה לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז הרפואי לגליל ואחד החוקרים המובילים של מחלת הסוכרת בישראל.

נאוה קול, הבעלים של המכללה למקצועות היופי נאוה קולאז' "בשנים האחרונות אנו עדים לצורך ממשי שעולה מקרב פדיקוריסטיות אשר אין בידן את הכלים להתמודדות נכונה עם חולי סוכרת שמגיעים אליהם לטיפול. כמי שמכשירים כבר למעלה מ20 שנה עשרות אלפי בוגרים בתחום מקצועות היופי השונים אנו כל הזמן מתאימים את הידע והמקצועיות לדרישות שיש כיום בשוק. היה חשוב לנו לייצר שיתוף פעולה בלעדי שיעניק לעוסקות בתחום הפדיקור את הכלים להתמודדות עם חולי סוכרת אך חשוב מכך להפוך אותן לבעלות ידע נרחב שיכול לסייע להן לאבחן את המחלה מבעוד מועד ולסייע בכך ללקוחות שלהן. אין ספק שמדובר בשיתוף פעולה חשוב מאין כמוהו ואני שמחה לשתף פעולה עם המרכז הרפואי לגליל"

ד"ר עמיר בשקין, מנהל היחידה לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז הרפואי לגליל "מבחינתי שיתוף הפעולה הייחודי מהווה הזדמנות לקדם את הטיפול בסוכרת בקהילה על ידי העברת מסרים חשובים באמצעות הפדיקוריסטיות גם לאנשים שנמנעים מהגעה לרופאים"

בוגרות המחזור הראשון יצאו לדרך ואנו מצטרפים לאיחולי הצלחה ומברכים לעבודה פוריה

השתלמות סוכרת פדיקור רפואי

בוגרות הקורס הראשון – השתלמות סוכרת לפדיקוריסטיות רפואיות

השתלמות סוכרת פדיקור רפואי

בוגרות הקורס הראשון – השתלמות רגל סוכרתית לפדיקוריסטיות רפואיות

מעוניינות להצטרף להשתלמות הבאה?
צרי קשר לפרטים 



עמוד זה נצפה: 587 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור