חיפוש באינדקס עסקים

היישר מנחיתתה של דנה פרידר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 אוקטובר 2018

היישר מנחיתתה של דנה פרידר

השחקנית, מנחת הטלוויזיה והדוגמנית דנה פרידר, נפגשה עם בכירי רשת מסעדות ההמבורגר BBB באירוע חגיגי, שנערך לרגל השקת הקמפיין החדש.

האירוע נערך במסעדת BBB ברחוב הארבעה בת"א, היישר מנחיתתה של פרידר שחזרה מניו יורק, יחד עם הצוות הבכיר של הרשת, שם נערכו צילומי הקמפיין בכיכובה.

האירוע נפתח במינגלינג שבמהלכו גילתה פרידר כי המוזיקאי אותו היא מעריצה דורג'מ (dorj), הוא לא אחר מאשר בנה של אהובה תורג'מן מבעלי רשת BBB.

דנה פרידר, אהובה תורגמן. צלם אלעד גוטמן

לאחר המינגלינג נערכה הקרנת שלושת פרקי סדרת הרשת, שזכו לתשואות רבות ופרצי צחוק רועמים מצד הצופים.
לאחר שהסתיימה ההקרנה הודה אילן פנחס שף ראשי וסמנכ"ל BBB לכל העוסקים במלאכה.

אחריו עלתה דנה פרידר ואמרה: "בדרך כלל אני לא נוהגת לדבר, אך חשוב שכולם ידעו שזהו אחד הפרויקטים שהכי נהניתי לעשות בגלל השילוב המדויק של קריאטיביות וקולינריה."

לסיום, ברכה אהובה תורג'מן מבעלי הרשת שאמרה כי לאחר שראתה את דנה ואת הסרטים שנערכו היא בטוחה כי מדובר בהצלחה אמיתית.

וכשהסתיים שלב הברכות, התפנו הנוכחים לטעימות מההמבורגרים החדשים המושקים ברשת במסגרת הפעילות הפרסומית, ולהרגיש כי לרגע עשו קפיצה קטנה לניו יורק….

שרון שפירא, יעל אבן, דנה פרידר, אהובה תורגמן, אילן פנחס. צלם אלעד גוטמן

חגגו ונהנו מההמבורגרים החדשים: אהובה תורג'מן מבעלי הרשת והמנכ"לית, יעל הר אבן משנה למנכ"לית קבוצת BBB, שרון שפירא סמנכ"ל שיווק בקבוצת BBB, אילן פנחס שף ראשי וסמנכ"ל רשת BBB, מאיה ברטל מנהלת שיווק רשת BBB, בועז פסקו ותומר גדרון מנכ"לים ושותפים במשרד הפרסום the box, בן צימרמן וזאביק טרנר, מנכ"לים ובעלים במשרד המיתוג והעיצוב IDEA ואחרים.

יעל אבן, דנה פרידר, אהובה תורגמן, אילן פנחס. צלם אלעד גוטמן



עמוד זה נצפה: 829 פעמים

רכילות מהארץ

אני מאשר/ת קבלת דיוור