חיפוש באינדקס עסקים

החתונה – לירן ואלינור שטראובר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 יוני 2011

החתונה - לירן ואלינור שטראובר. צילום: אבי רוקח.לירן שטראובר – שוערה בן ה-37 של מכבי תל אביב, נשא אמש את בח"ל אלינור בת ה-30. השניים הגיעו בלימוזינה לבנה הישר לטקס החופה באולמי נסיה החדשים שנפתחו בצומת ראם.

כ-700 איש התייצבו בקבלת הפנים ונשנשו בזמן ההמתנה לחופה סושי, דים סאם, בשרים מעושנים, ירקות בטמפורה, ראפים מקסיקנים והרבה אלכוהול.

הזמר דור דניאל שר את שיר החופה ומסביב ליוו את הזוג בני המשפחה וחבריהם הקרובים: דרור מלול, ברק יצחקי, ניסו קפליטו, משה סיני, ברוך דגו, אביטל וניר דוידוביץ, ניר לוין, מוטי איווניר, תומר קשטן, עומרי כספי, ניל בן פורת ועוד רבים.

שביל החופה עוצב כמסלול דוגמנות (לבקשת הכלה). את טקס החופה שהפכה לטקס של שירה והילולה, ערך כבוד הרב שמואל טולדנו ומשני צדדי החופה יצאו בני המשפחה הצהרה "זהו – זאת החתונה האחרונה".

את החתונה הפיקה חברת קאקאדו שעיצבה את שביל החופה עם פמוטי ענק משובצים באבני סוורובסקי, האולם עוצב עם שנדלירים ענקיים ועיצוב שולחן בגווני כסף ולבן.

בתפקיד השושבינים עמדו בכבוד 2 הבנים של לירן יחד עם האחיין והאחיינית של אלינור. עם סיום החתונה ירד בני הזוג לחופשה בת שבוע באילת ולאחר מכן יטוסו לירח דבש בחו"ל ברומניה, למקום שבו הציע לה לירן נישואים. כל אחד מאורחי החתונה קיבל במתנה מחזיק מפתחות בצורת גלידה עם התמונה שלו (שצולמה בכניסה לאירוע) ועליו חרוט בהקדשה "בפעם השלישית גלידה".



עמוד זה נצפה: 669 פעמים