חיפוש באינדקס עסקים

הזמרת מדונה מעצבת קולקצית משקפי שמש ל- DOLCE & GABBANA

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 נובמבר 2010

 

הזמרת מדונה מעצבת קולקצית משקפי שמש ל- DOLCE & GABBANAבהמשך לשיתוף הפעולה הראשון שהשוק בקיץ האחרון, של כוכבת הפופ מדונה עם המותג "דולצ’ה וגבאנה", ליצירת מהדורה מיוחדת של משקפי שמש תחת המותג המשותף "MDG", הגורמים חתמו על הסכם להמשך שיתוף פעולה ובימים אלו מושקת הקולקציה השנייה לעונת סתיו-חורף 2011 של כוהנת הפופ למותג בכל רחבי העולם, כולל ישראל, דרך חברת "לוקסאוטיקה ישראל", המייבאת את המותג "דולצ’ה וגבאנה", על מגוון הקולקציות השונות תחתיו, באופן בלעדי לישראל. 

הקולקצייה החדשה של מדונה ל"דולצ’ה וגבאנה", הינה קולקציה ייחודית ואקסקלוסיבית, המשדרת יוקרה ומסתורין כיאה לכוכבת בסדר גודל כשל מדונה.
וכך בהתאמה לקולקציה הראשונה, ובעזרתם האדיבה של צמד המעצבים דומיניקו וסטפאנו המרכיבים את המותג "דולצ’ה וגבאנה", יצרה מדונה מיני קולקציה של 6  דגמים לקולקציית החורף 2011. גם בקולקציה זו, בדומה לראשונה, ניתן לראות את השפעתה של מדונה על העיצוב, שהייתה מעורבת בכולו כולל עיצוב הלוגו הייחודי, והיא משלבת פלסטיק ומתכת בגוונים קלאסיים וחזקים כאחד.

נעה ישר אל, מנהלת שיווק "לוקסאוטיקה ישראל", מוסרת: "אנו גאים להביא לישראל את הקולקציה החדשה של משקפי השמש של מדונה לדולצ’ה וגבאנה. הקולקציה הראשונה אותה השקנו ב-יוני 2010 יצרה היסטריה והצליחה מאוד בישראל, כאשר קיבלנו כמות הזמנות אותה לא צפינו, דרך כל הרשתות אופטיקה עימן אנו עובדים. שיתוף הפעולה בין המותג למדונה דרך המהדורה המיוחדת יצר מובילות ונחשקות למותג בקטגוריית משקפי השמש של מעצבי העל, כאשר אנו צופים כי הקולקציה החדשה תמשיך לחזק את המותג בישראל"

מדונה מובילה גם את הקמפיין הנוכחי של שיתוף הפעולה, הממשיך בקו של הראשון, ומציג את כוהנת הפופ ככוכבת סרט פילם נואר מסתורית וחושנית, ואף הוא צולם על ידי צלם העל סטיבן קליין, כאשר לצידה הדוגמן הצעיר טייסון באלו.



עמוד זה נצפה: 538 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור