חיפוש באינדקס עסקים

הו.. הו.. הו..

פורסם מאת: בתאריך: 23 דצמבר 2014

 העובדה שרק עכשיו חגגנו את חג החנוכה ורכשנו במיטב כספנו מתנות לילדים לא אמורה להפריע לנו ליהנות מהמתנות שיוצאות במהדורה מוגבלת גם לכריסטמס ולסילבסטר.מבחר מתנות לשנה החדשה

כבר כמעט שאפשר לחוש את החגיגיות באוויר – הבתים לובשים חג ורצועות של נורות צבעוניות מקשטות את עצי האשוח מהפלסטיק, השלג אומנם אינו נערם ברחובותינו, אך מרבית המוכרים כבר מציבים את שלטי "סייל" בחלונות הראווה והאח הבוערת (או המגזן) מחכים לכל בני המשפחה. נכון, חג המולד הוא אומנם לא ממש שלנו אך גם בארץ הקודש הוא נחוג ואיתו גם מסיבות הסילבסטר אליהן יוצאים רבבות ישראלים שפשוט לא יכולים להגיד לא לחגיגה טובה ומבקשים כאמור לחגוג את סיום השנה.

 שופינג עם סנטה
 
כמדי שנה לקראת החג יושק פסטיבל חג המולד "כריסמס מרקט" שימשך חמישה ימים בנצרת ויציע ממטעמיה וממתקיה הייחודים של העיר נצרת לכבוד החג: מתנות, קישוטים לחג המולד, פסלונים ברוח החג ועוד. במהלך הפסטיבל צפויים לבקר למעלה מחצי מיליון איש בעיר שיהנו ממופעי ריקוד וזמר סובב עולם, ירידי אוכל ומפגש משמח עם סנטה קלאוס. בנוסף, יציע – קניון BIG FASHION בעיר, בילוי של כריסטמס אמיתי: ניחוח של חו"ל וההרגשה של קניות באווירת כריסטמס, כאשר הקישוטים המסורתיים מקשטים את  שדרות הקניון, יחד עם עצי אשוח מוארים בנורות צבעוניות ותאורה חגיגית שיקבלו את פניהם של המבקרים וכמובן ביקור חגיגי של סנטה שיגיע לביקור, יצטלם עם מבקרי הקניון ויחלק ממתקים ומתנות לילדים.  אם אתם כבר באיזור, תוכלו לעשות גיחה גם ל- homeplast  (רחוב פאולוס השישי 9, נצרת) חנות המשווקת כלים חד פעמיים למסיבות ואירועים. שם כמובן תוכלו למצוא בלוני הליום, קישוטים לשולחן החג, לקישוט העץ, מפיות מיוחדות, מפות ורנרים כולם כמובן מעוטרים בסמלי החג המרכזיים.
 מבחר מתנות לסילבסטר
ואם בחווית קניות עסקינן אז לקראת החג מציע HEARTIST, מיזם האינטרנט החדש למכירת עיצוב ואמנות ישראלית שבו מועבר כ-20% מסכום הרכישה לתרומה בעמותה חברתית מגוון מנורות דקורטיביות שעוצבו ברוח החג בידי המעצב עמית סטורלזי. המנורות הדקורטיביות מוארות ע"י מנורת LED חבויה, מיוצרות בחריטת לייזר ידנית ומגיעות על בסיס בטון, עם לחצן הפעלה ותקע אירופאי. (עץ אשוח 252 שקל, מנורת צבי – קטן 205 שקל, גדול 262 שקל). בנינו, אם עד כה לא הבנתם שכמעט ולא צריך להסביר לישראלי מהו בדיוק "סייל הכריסטמס" – אתם בבעיה. למעשה, הישראלי כל כך מבין את משמעות הסיילים של חג המולד, שכמאמין אדוק בהולדת ישוע הוא עולה מייד על הג’ט, קופץ לארצות הקור, מתחזה לקניין נוצרי מן המניין וחוזר הביתה עמוס חבילות. אלה שנשארים פה במדינתו האהובה ושטופת השמש להוטים גם הם לקנות מתנות, והסוחרים מצידם נענים בשלל מבצעי הנחות שהופכים את החג למה שהוא – חג גדול לצרכנים.
 
כריסטמס על הפנים
בישראל מוצעות מהדורות מוגבלות בחנויות האיפור, התכשיטים והאביזרים הבינלאומיות, אבל כדי להיות מיוחדים באמת רצוי שתתמקדו במהדורות מוגבלות שאפשר לרכוש ממש לפני החג.  ברשתות הטיפוח מתקיימת חגיגת צבעים ומארזים מיוחדים לקראת החג, המכילים אריזות בגודל מיוחד של מוצרים פופולריים או/ו השקות מיוחדות כך למשל מציע סטודיו האיפור של שאנל את -PLUMES PRÉCIEUSES – קולקציה מרהיבה לכריסטמס הכוללת בין מוצרי הסדרה גם יצירה אקסקלוסיבית  בדמות פודרה דחוסה בשם "נוצת הקמלייה" המושקת כאמור במהדורה חד פעמית (430 שקל) לחג. קולקציית Snow Queen מבית PUPA מושקת אף היא במהדורה מוגבלת וקיבלה השראתה מהקסם של הקרח הקר והנופים של הקוטב הצפוני.
 
מותג האיפור התוסס "פלאשמוב" מבית חברת מארקווינס מקדם את השנה האזרחית החדשה במארז איפור בלתי שיגרתי הכולל תמרוקים בצבעי אלקטריק זוהרים שיתאימו במיוחד למסיבת השנה האזרחית החדשה, ולשם העצמת מוטיב מסיבת החג, מעוטר המארז בצלליות כמו לקוחות היישר מתוך רחבת הריקודים של המסיבה הלוהטת ביותר של השנה. בסט שהושק במהדורה מוגבלת תמצאו לקים בגוונים תוססים, אבקות גליטר לעפעפים ואיפור הגוף, גלוסים נוצצים, צלליות אבן ושפתונים תואמים (180). לסיום מציע המאפר בועז שטיין את Luxury ball – מראה איפור חגיגי במיוחד. "דמיינו בעיניי רוחכם בר עשוי מקרח אמיתי, ממנו נשפכת כמים וודקה יוקרתית. קינוחי פאר עשויים מסוכר מוזהב ונתחי דג סלמון מגולגלים המוגשים בכל עבר. הנשים הדורות והגברים מחויטים ובפיהם סיגרים שמנים, כולם יחד ממלאים את רחבת הריקודים וחוגגים את כניסתה של 2015. אל התמונה הזאת יצקתי מראה המאופיין בלוק  נשי, אלגנטי, אקסקלוסיבי ויוקרתי, מראה הנפרד מהשנה החולפת בחגיגיות ראויה ויוצר קונספט של נשף מהודר", מסכם המאפר.
 מבחר מתנות לסילבסטר
אורלי יצרנית הלק האמריקאית את Sparkle (נִצנוּץ) מראה לק חגיגי ונוצץ במיוחד המשלב בין תוספות איפור מוזהבות ונוצצות סביב העיניים לקולקציית לק בוהקת, נוצצת ויוקרתית במיוחד הכוללת 6 גווני גליטר, שימרים, פלייקים, או בלשון העם – נצנצים. כולם מרשימים, בוהקים וחגיגים במיוחד ונועדו לסייע לכל אחת להכניס קצת עניין למלתחתה, ובעיקר לספק לה מענה אולטימטיבי משלים להופעתה למסיבת השנה האזרחית החדשה (29 שקל).  גם יצרנית הלק המקומית שיק מציעה מהדורה מוגבלת ומותאמת לחג. קולקציית "קונפטי" היא למעשה מהדורת "טופים" במראה קונפטי צבעוני שקוף ושקוף למחצה אשר מבקשת לצבוע את קצות האצבעות באחד מסימני ההיכר הבולטים ביותר של מסיבות השנה האזרחית – פתיתי הנייר –המשוגרים לאוויר בעיצומה של המסיבה (22 שקל).
 
כריסטמס על הבדים
יצרנית השעונים השוויצרית סווטש מציעה את HOLIDAY TWIST – מהדורה מוגבלת וממוספרת של שעון חדש ומעוצב, המגיע באריזה יוקרתית ומהודרת, בעיצוב צבעוני ומדליק, המעוטרת ומקושטת בסמלי החג והחורף. במרכז השעון ישנו פתח מיוחד שעוצב בצורה של עץ אשוח, דרכו רואים את סמלי החג, המתחלפים כל 24 שעות כמו: פתיתי שלג, פעמונים, כוכבים, בובת שלג וכדומה.  (599 שקל). מותג ההלבשה האמריקאי אמריקן איגל הציב במרכזה של קולקציית החגים את כוכב בית לחם אשר על פי הברית החדשה הופיע מעל שמי בית לחם לבשר על הולדתו של ישוע ולהורות לשלושת האמגושים את הדרך למקום הולדתו של ישו (269 שקל).
 מבחר מתנות לסילבסטר
כריסטמס בגרון
חובבי האלכוהול יכולים לקפוץ לאחת מחנויות המשקאות ולרכוש מהמהדורות המוגבלות  שהשוקו לחג: Metaxa, מותג הברנדי היווני שמציע מהדורת אספנים מוגבלת ומעוצבת של Metaxa 5 בעיצוב בייחודי ששאב את השראתו מההיסטוריה הארוכה של החברה שנוסדה בפיראוס (אתונה) ב- 1888. הבקבוק עוצב בצבע כחול עם עיטורים של כרמים בצבע זהב וכולל את סמל הבית של מטקסה- הלוחם (150 שקל). מהדורה ייחודית נוספת היא של המותג הצרפתי קואנטרו שהשיק ליקר תפוזים במהדורה מוגבלת בבקבוק שמעוטר באריזת פח שעוצבה ברוח שנות ה-20 העליזות (170 שקל). גם דיסרונו מותג הליקר האיטלקי מציע מהדורה ייחודית לחג. המותג חבר לבית האופנה היוקרתי ורסצ’ה ויחד הם השיקו בקבוק במהדורה מוגבלת בסגנון איטלקי קלאסי (120 שקל). לחגיגת האלכהול מומלץ כמובן להצטייד מראש באביזרים משלימים לאלכוהול. מזג האוויר הישראלי אומנם פחות מסתדר עם עצים בוערים באח, אז אולי קצת קשה לדמיין לגימת משקה אלכוהולי משובח על כורסאות עתיקות לצד עץ האשוח המרצד… אבל מהיום, עם ערכת האירוח המפארת שמציעה חברת פרסקו בדמות דקנטר קריסטל וכוסות תואמים (84 שקל) גם אתם תוכלו להיכנס לרגע לתוך תמונת חג המולד, לעולם של שלג ומתנות – או פשוט ליהנות מכוס וויסקי כמו שצריך ליהנות מוויסקי, לפי כל כללי הטקס!. ערכה נוספת מבית פלדינוקס מציעה סט לוויסיקי מדגם אקפולקו המעוצב בצורה א-סימטרית. מתנה מושלמת למארחים או לאירוח אצלכם בבית, שתפתיע ותדהים את כל מי שיראה אותה (653 שקל).
 
כריסטמס בבטן
כמובן שאף כריסמס אינו שלם בלי קינוח חג מסורתי. לכל מדינה המשתתפת בחגיגות יש קינוח דגל משלה, ולמי שרוצה לדמיין שאירופה היא ממש כאן מומלץ לסור לאחד מסניפי רשת טיב טעם ולרכוש את הפנטונה – אחד המאכלים היותר מעניינים של המטבח האיטלקי. מדובר בעוגה גבוהה ועסיסית מלאה תוספות שמוגשת מדי שנה בערב השנה האזרחית החדשה. כמיטב המסורת ארוזה העוגה בקופסאת חג אדומה המעוטרת בסרטי זהב (34.50 שקל). גם מותג השוקולד השוויצרי ’לינדט’, מציע לרגל החג יצירה ייחודית ומוגבלת: דובוני שוקולד באריזה אישית. כל דובון עשוי משוקולד חלב, עטוף בעטיפת זהב יוקרתית המלווה בסרט אדום עם תליון לב לצווארו (17 שקל).
מבחר מתנות לסילבסטר
 
בתמונה מספר 1: 
1.איפור: שאנל. 2. פלאשמוב- מארקווינס. 3. פופה. 4. בועז שטיין. 5. קונפטי –שיק תמרוקים. 6. ג’יבנשי. 7. לוריאל פריז. 8. אורלי.
בתמונה מספר 2: 
משקאות: מטסקה, קואנטרו, דיסרונו. עוגת פנטונה – טיב טעם. דקנטר וכוסות מקריסטל – פרסקו. שוקולד דובי – לינדט. שעון –סווטץ’. סט לוויסיקי דגם אקפולקו – פלדינוקס. מפיות נייר – הום פלסט.


עמוד זה נצפה: 486 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור