חיפוש באינדקס עסקים

הוניגמן – קולקציית נשים וגברים סתיו חורף 2010-11

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 ספטמבר 2010

 

הוניגמן - קולקציית נשים וגברים סתיו חורף 2010-11הוניגמן משיקה את קולקציית חורף 2011 הקרובה בקמפיין נרחב של שלטי חוצות ברחבי הארץ, פעילות אינטרנטית ופעילות בנקודות המכירה.

תמהיל הפרסום נבחר על מנת להדגיש את המסר המרכזי בקמפיין העוסק בזוגיות אורבאנית עכשווית- סיטואציות אורבאנית המבוססות על המתח התמידי הקיים בין נשים לגברים בכל רגע, בכל פגישה מקרית, בכל מקום.

קבוצת הוניגמן עולה זו הפעם השנייה בקמפיין משותף למותג הנשים ולמותג הגברים החדש. את הקמפיין יובילו הפרזנטורים של הרשת, הדוגמנית והמגישה אילנית לוי והדוגמן הבינלאומי ניר לביא.

יעקב ומיכה הוניגמן בעלים והמנכ"לים של קבוצת הוניגמן: "הוניגמן היא רשת ששמה בראש ובראשונה דגש על אופנה, טרנדיות ואיכות. אנו סבורים שהקמפיין הנוכחי, יחזק את התאמת המותגים לקהל הישראלי – הן באופי הקמפיין והן בקולקציות האטרקטיביות לנשים ולגברים ברשת הוניגמן".

העונה הרשת מתמקדת בפרסום מאסיבי ונרחב בשלטי חוצות, בעיתונות ארצית מובילה, פרסום במגזינים, באינטרנט ובנקודות המכירה. במקביל, לראשונה תפיץ הרשת קטלוג משותף להוניגמן גברים והוניגמן נשים. הקטלוג מציג את אילנית לוי לצד ניר לביא בלוקיישנים אורבאניים ברחבי תל-אביב ובצילומי אופנה בסטודיו. התמונות, צולמו על-ידי יניב אדרי וסוגננו על-ידי סיימון אלמלם.

קרדיטים (יהושע/TBWA): מנהל קריאייטיב: גיל גורן, ארט: דפנה אורנר, הפקה: ענת הררי, סופרוויזר: רעיה גלעדי, תקציבאית: ענבל דיין.

 

 

 

 

 



עמוד זה נצפה: 350 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור