חיפוש באינדקס עסקים

הולכות על בטוח

פורסם מאת: בתאריך: 29 דצמבר 2014

 מנומר או חלק? סטליטו או שטוח? עדין ואלגנטי או גברי וקשוח? רגע לפני שאתן מחדשות את מגירת הנעליים, קיבצנו עבורכן את הטרנדים המסעירים בגזרת הנעליים לחורף 2015 

נעליים שנת 2015
ללא כל ספק אחד הטרנדים המובילים בגזרת הנעליים הוא הטרנד החייתי.  הדפסים מנומרים, מנוחשים ואפילו הדפסי זברה מוצעים בכל קולקציית נעליים עדכנית.  נעליים שטוחות, מגפיים ומגפונים מאובזרים בהדפס חייתי בהחלט מעניקים משב רוח אופנתי לכל הופעה.  
 
אופנת הגראנג’ של שנות ה-90 מאופיינת בעיקר במראה בלתי מוקפד, משהו נינוח ובלתי מתאמץ.
דגמי הד"ר מרטינס עושים קאמבק מטורף אל ארון הנעליים ומוצעים בפרשנויות של מותגים אחרים בטוויסטים מעניינים של טקסטורות והדפסים עדכניים : מטאלי, פרחוני, מבריק ואפילו זברה. על המגמה המחוספסת משתלטים מגפונים שחורים מעוטרים באבזמים, חגורות וניטים. מגמה זו אינה מתכתבת עם המראה הנשי והאלגנטי, נהפוך הוא, המראה הוא אנדרוגני מובהק כזה שאינו מאפשר להבדיל בין גברים לנשים. 
 
אם בעונה החולפת מגירת הנעליים זעקה נוחות, שהרי בעונה הנוכחית ההסתגלות הרבה יותר מאתגרת.
עקב הסטליטו הידוע בכינויו "עקב-סיכה" כובש את המשבצת הנשית והאלגנטית. עקבים הנישאים לגובה רב וחזית מחודדת במיוחד הם דגמים מאתגרים להתהלך בהם בכלל ועל מדרכות רטובות מגשם בפרט.  
 
מגפי הירך הזכורים לכולנו על רגליה הארוכות של ג’וליה רוברטס בסרט "אישה יפה" הופכים העונה לטרנד חם.  מי שתעדיף את המראה הסולידי יותר תוכל למצוא מגפי ירך נטולי עקבים או עקבים בינוניים ורחבים בגרסה יומיומית ושטוחה.
נעליים 2015
"העונה הנוכחית כדאי יותר מתמיד להצטייד בזוג מגפונים עדכני. היתרון הממשי במגפונים הוא היכולת שלהם להתאים גם לחצאיות וגם למכנסיים מבלי "לקצר" את הרגליים" מציין משה שהרבני מרשת "סכו-עור" "רוב הדגמים המוצעים העונה בעלי קו חיתוך מעל הקרסול, שטוחים או בעלי עקבים מרובעים ונוחים, המתאימים לשעות היום במראה קז’ואל ידידותי או לחילופין בשילוב שמלה נשית  צרה וארוכה" מסביר שהרבני.  
 
פלטת הגוונים המובילה לעונה הקרה היא גוון של בורדו המום, חומים בדרגות כהות שונות, כחול, אפור וכמובן השחור הדומיננטי.  הטקסטורות עשירות במיוחד, עורות במרקם לאק מבריק לצד עורות  מוברשים היוצרים טקסטורה מעניינת ובלתי אחידה, דוגמאות חריטה בלייזר המשלבים הטבעות בזהב, קרוקו ועוד.
 
חורף נעים!
נעליים 2015


עמוד זה נצפה: 480 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור