חיפוש באינדקס עסקים

הדוגמנית רוסלנה אקס אייל גולן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 מאי 2013

מסע הקניות של רוסלנה לבית החדשהדוגמנית רוסלנה רודינה הופכת לעצמאית יותר מתמיד.  ערב חג שבועות  הגיעה הדוגמנית רוסלנה רודינה,  בליווי מעצב הפנים האישי שלה,  לסניף של הרמוניה לבית בקניון ביאליק בר"ג לרכוש פרטי עיצוב לבית.

רודינה  שגרה בעבר במגדלי YOU עם האקס אייל גולן ובחצי השנה האחרונה התגוררה אצל הסוכנת שלה נורית אורגל, עוברת בימים אלה לגור סוף סוף לבד,  בדירת 3 חדרים , ששכרה ברמת גן.

את מסע הקניות לדירה החדשה החליטה רוסלנה לערוך  עם מי שמעצב לה את הבית הדנדש: האדריכל רן עוזר, שבלעדיו מסתבר היא  לא זזה בכל מה שקשור לבחירת הריהוט ופריטי האבזור לדירה החדשה שלה. 

בחנות סיפר עוזר כי את דירתה החדשה  של רוסלנה הוא מתכנן לאבזר ברהיטים מקוריים משנות ה-60 וה-70, סגנון אליו רוסלנה מתחברת מאוד. השניים בחרו יחדיו עשרות פריטים לבית ולמטבח, בגוונים בהירים, בסגנון מודרני אך קלאסים כגון: פמוטים, שטיח לכניסת הבית,  מצעים, כוסות שמפנייה, מראה לחדר השינה, כלי הגשה וסט סכו"מ.

רוסלנה סיפרה  כי בימים אלה היא עסוקה במספר קמפיינים  כולל בנסיעות מרובות לחו"ל:" אני נמצאת המון מחוץ לבית בנסיעות ובצילומים ועל כן חשוב לי ליצור פינה חמה לחזור אליה בערב", אמרה רוסלנה.  כמו כן, סיפרה רודינה כי בימים אלה עומד על הפרק פרויקט טלוויזיוני גדול, אותו היא לא ממש יכולה עוד לחשוף.

מסע הקניות של רוסלנה לבית החדש

מסע הקניות של רוסלנה לבית החדש

מסע הקניות של רוסלנה לבית החדש

מסע הקניות של רוסלנה לבית החדש



עמוד זה נצפה: 479 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור