חיפוש באינדקס עסקים

הבשמים החדשים לשנת 2014 לגבר ולאישה

פורסם מאת: בתאריך: 13 ינואר 2014

בית אופנת הקוטור BALMAIN  משיק ניחוח של שייק צרפתי.
בית בלמיין מעורר מחדש את היפהפייה הנרדמת בשם Ivoire , ומשיק מהדורה חדשה של אחד הבשמים המבוקשים ביותר בשנות השמונים –  IVOIRE.
 IVOIRE שנות השמונים
בערב סתווי בשנת 1979, המעצב פייר בלמיין מבחין ביפהפייה עוצרת נשימה בעודה יורדת במדרגות בית האופרה של פריז המיתולוגי. האלגנטיות השקטה והמפתה שבה רדפה את המעצב, והיוותה את ההשראה לבושם ופייר אף הקדיש לאישה מסתורית זו את הבושם Ivoire.

הגרסה חדשה מגלמת את התרגום המושלם של האישה המודרנית  פרי דמיונו של פייר בלמיין בשילוב מורשת, עושר, מגע של נוסטלגיה ואלגנטיות צרפתית.

הניחוח – בושם Ivoire המקורי  בעל ניחוח עם אישיות חזקה שנתפסה נועזת  ומתקדמת מאד לזמנה, ריח המובל על ידי הרמוניות של פירות. לאור הצלחתו בעבר השאיפה הייתה לעדכן את הבושם אך להישאר נאמנים למקור, ולהשאיר את המוכר והמוצלח אך עם טוויסט מודרני יותר.  החתימה החדשה של הבושם Ivoire  הינה קשתית פרחונית בגווני הירוק.  גל ריח ראשוני חושף ניחוחות של תמציות תפוז ומנדרינה מאובקות עם עלי סיגליות. האף מתענג על זר חושני של פרחי יסמין, שושנים, בושם חדש לנשים- IVOIRE ילנג-ילנג וחלבנה עם דגש על נקודות שיא ירוקות. התעוררות הבושם מגוללת את הפיתוי האלגנטי של וטיבר ועץ ארז, מדגישה לב פצ’ולי בשילוב ווניל עדין.  
העיצוב- הבקבוק חולק כבוד למורשת אופנת העילית מבית בלמיין וליצירה הראשונית החתומה על ידי פייר בלמיין.     הבקבוק מתהדר בקווים עדינים  קלאסיים וטהורים בגוון שנהב, זכר להכשרה הארכיטקטית של פייר בלמיין, השקיפות המתחממת של זהב יוצרים מראה של חפץ  אותנטי בגימורי זהב ושנהב לבושם.
Balmain – מעצב האופנה האגדי "פייר בלמיין", נחשב לאחרון הנפילים בדור אגדי בעולם האופנה של ה- 120, ששכתבו מחדש את חוקי אופנת  העילית הצרפתית ביניהם: כריסטיאן דיור, איב סאן לורן  וקוקו שאנל, מעצבי העל  שהפכו  את פריז לבירת האופנה של העולם.

בית בלמיין הינו בית אופנה מוביל ומיטב הכוכבות נוהגות להופיע בדגמי בלמיין באירועי שטיח אדום, בית בלמיין מציע קולקציית אופנה מרהיבה ונועזת, המתמקדת בשמלות ערב מרהיבות ומלביש את שרה ג’סיקה פארקר, דמי מור, הלן מירן, דרו ברימור, גווינית’ פאלטרו, שרון סטון קים קרדשיין היידי קלום ועוד כוכבות גדולות רבות .
לראשונה מגיע הבושם מבית בלמיין לישראל , ניחוח ראשון של סטייל ואופנת קוטור אמתית.
בושם חדש לנשים- IVOIRE
                     
מותג היוקרה הבריטי BURBERRY משיק בושם גברי, קצבי וסקסי המחבר בין המוסיקה והניחוח BURBERRY BRIT RHYTHM
הבושם החדש לגבר, חושני ופרובוקטיבי כאחד- שואב את ההשראה מהאדרנלין והשמחה שמשרה מוסיקה חיה והאנרגיה המחשמלת רגע לפני העלייה לבמה.
הבושם החדש, נוחל הצלחה מסחררת בעולם ומדורג כאחד מעשרת הבשמים הנמכרים ביותר בארה"ב

BURBERRY BRIT RHYTHM לגבר הנו בושם חדש, קצבי וסקסי לגבר מבית היוצר של המוצג הבריטי המוביל BURBERRY. ההשראה לבושם שאובה מעולם המוסיקה המלווה באופן ישיר את המותג מיום הקמת ולמעשה מחברת בין המוסיקה והניחוח יחדיו. השמחה והאדרנלין שנוצרים ממוסיקה חיה והאנרגיה המחשמלת של הקהל הם אלה שעמדו כנגד עיניו של  כריסטופר ביילי, המנהל הקריאטיבי של BURBERRY, והובילו ליצירת המופת המחברת בין הצליל והריח- בין המוסיקה החיה למעיל העור הגברי השחור.
הבושם החדש, בעל ניחוח של תערובת אוריינטלית סקסית ופרובוקטיבית, יוצר על ידי יצרני הבשמים הנודעים דומיניק רופיון ואוליבייה פולג’. הניחוח עוטף את האנרגיה הטבעית של המוסיקה באמצעות תו עורי שחור ואקורדים עצים-עוריים עמוקים של עץ פצ’ולי ושרף לבנה רפואי. תווי הניחוח הגברי החדש חומקים אל האדרנלין שזורם בדם רגע לפני שעולים לבמה לבצע הופעה ויוצרים ניחוח בלתי נשכח.

המוסיקה נמצאת בלב ליבה של פעילות  BURBERRY לאורך השנים מאירועים לתצוגות אופנה, חוויות דיגיטליות, BURBERRY אקוסטי ומסעות פרסום היוצרים אנרגיה וריגוש מהמוסיקה

הניחוח-  RHYTHM  BRIT BURBERRY
הניחוח החדש, בעל תו עצי עורי עמוק וחושני של לבנה רפואית ועץ ארז הניצבים באור הזרקורים של ורבנה ריחן. התווים העליונים- נפתחים באמצעות תווים מרעננים ומחשמלים של ורבנה ריחן טרייה עם הל פיקנטי ומנה של גרגרי ערער. תווי הלב- מתמלאים באדרנלין של עור שחור, פצ’ולי משכר ושרף לבנה רפואי. תווי הבסיס- מעניקים מצע סקסי של עץ ארז בשילוב קטורת ושעועית טונקה חמה.
עיצוב הבקבוק-  RHYThM  BRIT BURBERRY

עיצוב הבקבוק האגדי קיבל תחושה גברית של מעיל עור שחור באמצעות צללית זוויתית ייחודית של BRIT. הבקבוק והאריזה משדרים סקסיות חושנית. סימון אגדי של BURBERRY מוטבע על חזית הבקבוק באמצעות זכוכית כהה ומעושנת המעניקה

תחושה מתכתית המשתקפת ממרקם המשטח של הבקבוק ויוצרת ניגוד על ידי הצדדים החלקים שלה.  השם והלוגו של הבושם חרוטים בעדינות מתחת למכסה, על צוואר הבקבוק.

מותג הבישום BURBERRY משתייך למותג האופנה הבריטי היוקרתי הקיים משנת 1856 ומשלים למעשה את ה"טוטאל לוק" של המותג הקלאסי. המותג משווק בלמעלה מ- 150 מרכזי אופנה ברחבי העולם והינו אחד מהמותגים המובילים והיוקרתיים בעולם.

להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

צילום: ברברי חו"ל
        יח"צ חו"ל

 



עמוד זה נצפה: 413 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור