חיפוש באינדקס עסקים

הביקוש לאחיות פרטיות בישראל מתגבר ולנו יש את האתר שיחסוך לכם זמן בחיפושים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 יולי 2019

שירותי הבריאות יודעים להתמודד עם כל צורך של המטופלים כשמדובר בסוג הטיפול שיש לו התחלה וסוף. אך כשמדובר בצורך אישי וממושך יותר ללא תאריך סיום מוגדר, עבור אנשים המוגבלים בתנועה או בהתניידות, המחלימים מניתוח או בעלי מחלה ממושכת, סובלים כאבים וזקוקים לאבחון רפואי ומעקב קפדניים הרבה יותר – לכל אלה קיימת האפשרות להזמין אחות פרטית.

מהי אחות פרטית?

האחות הפרטית היא אחות מוסמכת שסיימה את בית הספר לאחיות ומסוגלת להעניק תמיכה מקצועית בכל הרמות לכל המטופלים – בבית או בבית החולים, ביום או בלילה, למשך כל היום או רק מספר שעות לפי הצורך ובקשת הקרובים של המטופל/ת.
אז כיצד מוצאים את האחות הפרטית הנכונה? בהנחה וכמעט בכל תחום חיים נצטרך לעבור מספר בעלי מקצוע עד שנגיע לבחירת האדם הנכונה, נראה שהבחירה באחות פרטית שאמורה להשגיח ולטפל באדם יקר וקרוב היא בחירה שקשה מאוד ליישם. כיצד יודעים מה בדיוק האחות הפרטית מספקת? האם חברת השירותים הטיפוליים והסיעודיים תוכל לתת מענה ולהחליף אחות כאשר אין ממנה שביעות רצון או שמתעוררת בעיה? ומי יודע לומר מה נמצא בתחומי אחריותה ומה לא?

אתר Inursing – הבית של חברות הסיעוד בישראל

בדיוק עבור כל השאלות הבוערות הללו הוקם אתר Inursing – הראשון והיחידי מסוגו בישראל המספק מאגר חברות גדול ומלא של שירותי אחיות מוסמכות פרטיות ומטפלים סיעודיים. דרך האתר תוכלו למצוא כל סיוע רפואי נדרש ולקבל תוצאות של חברות הפועלות בתחום השירות שביקשתם כולל מידע, טלפון וכתובת, מפת הגעה וטופס יצירת קשר במידה ותרצו שהחברה תחזור אליכם. מערכת הסינון של האתר נוחה וידידותית לתפעול גם ללא רקע דיגיטלי וניתנת להפעלה על ידי חיפוש או חיפוש מתקדם מהדף הראשי באתר. תוכלו לסמן את האזור הגיאוגרפי שבו נמצא המטופל ולקבוע את הפרמטרים להמשך החיפוש על פי תחומי התמחות מסוימים.
Inursing מכיל גם מידע רב לגבי שירותים רפואיים וסיעודיים שניתנים באופן פרטי – זכויות, תנאים, הגבלות, שאלות ואינפורמציה חשובה לגבי כל הזמנת אחות פרטית והשירותים הניתנים מטעמה.
אחות פרטית מוסמכת תוכל להגיע להשגחה על המטופל בשעות יומיות קבועות ולסייע במתן טיפול רפואי, להתריע ולהפעיל מאמצים רפואיים, להזעיק את הרופאים או צוותי החירום אם תידרש לכך ולעזור למטופלים לנהל שגרה יומית בסיסית בפעולות פשוטות כמו אכילה, רחצה, החלפת בגדים, החלפת תחבושת ושטיפת פצע ועוד.
אפשרות נוספת הניתנת מטעמן של חברות רבות המספקות שירות אחיות פרטיות היא השגחת לילה או השגחה צמודה 24/7. אנשים רבים שמבחינה רפואית מתקשים מאוד בהתניידות, סובלים מבעיה שמונעת מהם להתנהל בצורה הרגילה או נוטים למצבי חולי פתאומיים, חייבים אדם צמוד שיישאר עמם גם לצורך הליווי והסיוע לפעולה אך גם לכל מצב שבו הבלתי צפוי יחליט לתקוף. בנוסף חשוב לציין שקשר קבוע בין אחות למטופליה יכול להועיל לשיפור מצב הרוח של המטופל, להפיג את הבדידות, להוות את המקור לשיחות, לצחוק ומשחקים ולהקנות ראש שקט לבני המשפחה, שנאלצים בתקופה זו להמשיך להתפרנס כרגיל.
שירות אחיות נוסף הינו ההשגחה הצמודה בבית החולים. Inursing מציע אפשרות סינון של אחות פרטית לאחר ניתוח שתשהה עם המנותחים לאורך תקופת האשפוז וההחלמה, תמצא בקשר עם הרופא המטפל, תדאג לעזרה כמו לעלות ולרדת מהמיטה, לקום, ללכת לשירותים, לבדוק את התחושות והמצב הרפואי של המנותחים ועוד. השירות ניתן גם ליולדות לאחר ניתוח קיסרי, כאשר גם את אפשרות זו תוכלו למצוא דרך אתר Inursing.

הבריאות שלכם היא הדבר היקר והחשוב ביותר ואין להתפשר עליה. לכל חיפוש אחיות מוסמכות ופרטיות, שאלה, בירור או קבלת מידע חשוב –בקרו אותנו בכתובת

https://www.inursing.co.il

 



עמוד זה נצפה: 353 פעמים