חיפוש באינדקס עסקים

האחיות קרדשיאן מגיעות לישראל!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 יולי 2016

האחיות  קרדשיאן מגיעות לישראל:

קבוצת בריל קיבלה את הזיכיון הבלעדי

לייבוא ושיווק של מותג נעלי KENDALL&KYLIE
קנדל וקיילי ג’נר, האחיות הקטנות לבית קרדשיאן ואולי אף הכי מצליחות שיצאו מבית היוצר של KUWTK ("משפחת קרדשיאן") הפכו לסמל אופנה ומותג מצליח ברחבי העולם.  האחיות  השיקו ליין נעלי נשים שזוכה להצלחה מסחררת בארה"ב הנושא איך לא? את שמן – קנדל וקיילי.
קנדל וקיילי משיקות מותג נעליים משלהן
קבוצת בריל המייבאת ומשווקת מותגים בינלאומיים נחשקים : nine west, guess, marc fisher  ועוד קיבלה בימים אלה את הזכיון הבלעדי לייבוא ושיווק נעלי קנדל וקיילי. המותג ישווק ברשת חנויות show off הנמצאת בבעלות הקבוצה וכן ישווקו באמצעות הזרוע הסיטונאית של הקבוצה בכ 100 חנויות מובחרות ברחבי הארץ.
קנדל וקיילי להשיג ברשת שואו אוף צילום יחצ חול
הקולקציה ממוקדת לפאשניסטיות ולמכתיבות אופנה. הליין מתאפיין בנעליים ,מגפיים ומגפונים עם טוויסטים מיוחדים של הטרנדים הכי חמים בעולם האופנה, מה שהופך את הקולקציה לחדשנית ונועזת.
הטרנדים הבולטים בקולקצית נעליים, מגפונים ומגפיים שתגיע לישראל בסוף חודש יולי משלבת עקבי בלוק (צ’אנקי) ,עקבי סטילטו וגזרת mary jane
קנדל וקיילי להשיג ברשת שואו אוף צילום יחצ חול
הקולקציה מורכבת מהחומרים איכותיים ביותר  וניתן למצוא את הנעליים בעור, עור הפוך (זמש), קטיפה  ואריגים. צבעי הקולקציה נועזים וחזקים עם נוכחות: שזיף, כחול, כסוף ובורדו יין לצד צבע השחור הקלאסי המתאים לכל הופעה
קנדל וקיילי להשיג ברשת שואו אוף צילום יחצ חול
לדברי קנדל: "אני חושבת שאופנה אמורה להיות ממש כיפית. סטייל יכול להראות מי את, זאת דרך לבטא את עצמך. זה לא משהו שאתה בהכרח יושב ומשרטט, זה צריך לבוא טבעי" אומרת קנדל על עיצוב הקולקציה".
קיילי מוסיפה: "קים וקנייה (אחותה וגיסה) מאוד מעוררים בי השראה, ואני מעריצה את אימא שלי (קריס ג’נר), היא אשת עסקים מוצלחת שיכולה לעשות הכל מכלום."
מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירו בארצות הברית, לדוגמא: סנדלים החל מ 599.90 ₪,   נעלים החל מ –  999.90 ₪ .
את קולקציית  קנדל וקיילי בארץ, ניתן למצוא בקרוב ברשת SHOW/OFF ובחנויות הנעליים המובחרות.


עמוד זה נצפה: 540 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור