חיפוש באינדקס עסקים

דוברת בינלאומית חדשה ל L’OREAL PARIS

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 8 נובמבר 2018

דוברת בינלאומית חדשה ל L’OREAL PARIS:
האלופה MARIE BOCHET (מארי בושה)

גולשת הסקי הזוכה במדליות זהב
וב 15 אליפויות עולם
מעבירה מסר עם מום בזרועה השמאלית

 

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית חדשה: מארי בושה בין הספורטאיות הטובות בעולם.

 

בגיל 24, גולשת הסקי הפאראלימפית זכתה במספר הגבוה ביותר של מדליות זהב עבור צרפת, ובלא פחות מ-15 אליפויות עולם, בעודה קוראת להעניק הזדמנויות לאחרים לצמוח ולהצליח באמצעות הספורט.

דוברת בינלאומית חדשה ל L’OREAL PARIS

מארי נולדה עם מום בזרועה השמאלית, בכך ניצחונותיה של מארי בושה על מדרונות הסקי הם יופי מרשים כשלעצמם.

 

עכשיו, מארי בושה עולה על דוכן מנצחים מסוג שונה. בהצטרפותה למשפחת לוריאל פריז היא משתפת דור חדש במסר של המותג שקורא לאמץ את מי שאנחנו.

 

הנשיא העולמי של לוריאל פריז פייר-עמנואל אנז'לוגלו, אמר אמש על הצטרפותה של מארי בושה לנבחרת: "מארי בושה, רק בת 24 וכבר אחת הספורטאיות הפאראלימפיות הגדולות ביותר של צרפת, אשר זכתה במדליית זהב בכל תחרות בה היא משתתפת. היא דוגמא להגשמה עצמית, מודל לחיקוי אשר מייצגת בענווה ובצניעות את עוצמת הנחישות להגשים כל חלום! אנו מברכים על הצטרפותה של מארי למותג!".

דוברת בינלאומית חדשה ל L’OREAL PARIS

מארי בושה על הצטרפותה ללוריאל פריז: "הספורט לימד אותי שהמוגבלות שלי היא כוח. החיים אותם בחרתי לחיות קשורים קשר ישיר לשוני שלי, ואני רוצה שהאחרים יחוו את ההזדמנות הזאת ויבחינו באפשרויות העומדות בפניהם. עבורי, גולשת סקי אלפיני תחרותית, לייצג את לוריאל פריז, המותג הצרפתי עם החזון של יופי גלובלי, פירושו לשלוח מסר חזק לעולם שאמנם אנחנו שונים זה מזה, אבל כולנו יפים!"

 

מארי בושה עשתה את הצגת הבכורה שלה עם לוריאל פריז על מסלול תצוגת האופנה על נהר הסיין במסגרת Le Défilé L’Oréal Paris. מארי בושה ייצגה את היופי של הגשמה עצמית, לצד השגרירים/ות ודוגמני/ות האופנה של לוריאל פריז בשבוע האופנה בפריז לסתיו-קיץ 2019, היא שיתפה בסיפור הצלחה אשר נולד במיומנות, נחישות ושאפתנות.

 

 



עמוד זה נצפה: 1,695 פעמים