חיפוש באינדקס עסקים

גאלה רחמילביץ’ – סטייליסטית ML

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 מרץ 2011

גאלה רחמילביץ’ - סטייליסטית ML. צילום: אסף חבבנובמבר 2010 מינתה חברת ML את בלוגרית האופנה יעל רגב כמנהלת קריאטיבית של המותג ML, מהלך ראשון מסוגו שנערך ברשת אופנה. במסגרת התרחבות מחלקת הקריאטיב של ML, ממנה החברה את הסטייליסטית והעיתונאית גאלה רחמילביץ’, שתשמש כסטייליסטית הבית של הרשת.

במסגרת תפקידה תהיה אחראית רחמילביץ’ על הדרכות מקצועיות בנושאי סטיילינג לעובדי החברה ולמוכרות בסניפי הרשת, תהיה אחראית על התמקצעות העובדים בהתאמת מערכת לבוש למבנה גוף מלא ותקיים מפגשי סטיילינג ללקוחות החברה ולחברות המועדון בחנויות ללא תשלום.

אבי מלכה, מבעלי קבוצת ריטייל ישראל, המפעילה את רשת ml: "אנו מברכים על הצטרפותה של גאלה לחברה ומאמינים שהמקצועיות והניסיון שלה בתחום הסטיילינג לנשים מלאות, יביא להתמקצעות של העובדים וייתן מענה הולם ללקוחות החברה. כמו כן, היא תעניק ערך מוסף לקנייה באמצעות סטיילינג אישי ללקוחות. המינוי של גאלה כסטייליסטית הבית של רשת ML ותחומי האחריות שלה,  מהווים צעד נוסף במטרה להוביל את הקבוצה למצוינות והגדלת נתח השוק. בשלב השני תעסוק גאלה גם בסטיילינג למותג הגברים שלנו ML MEN".

גאלה רחמילביץ’מסרה: "אני גאה על הצטרפותי למשפחת ML, ומאמינה שיחד נוכל לחזק את מעמדה של ML כחברה המובילה בישראל למידות גדולות, על ידי העצמת הידע והכלים המקצועיים לעובדים, הבנה ולמידה של מבנה ופרופורציות הגוף של כל אישה והמידה שלה והיכולת להתאים כל פריט לבוש לפי מבנה גופה, רצונותיה וסגנונה האישי של הלקוחה".

גאלה היא בעלת קבוצת GALA’STYLE המתמחה בסטיילינג לנשים אמיתיות, עורכת וכתבת אופנה ואושיית אופנה מובילה בשינוי התפיסה החברתית לגבי נשים מלאות.



עמוד זה נצפה: 426 פעמים