חיפוש באינדקס עסקים

בר רפאלי תופיע בטקס פרסי המוסיקה של MTV אירופה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 נובמבר 2011

בר רפאלי בטקס פרסי המוזיקה של MTVMTV ישראל (מבית ענני תקשורת) תעביר בשידור חי וישיר ב-6 בנובמבר (א’) החל מהשעה 22:00 את טקס פרסי המוסיקה של MTV אירופה היישר משלושה מוקדים שונים בעיר בלפסט, אירלנד.
בין האנשים שיופיעו בטקס מוזכרת גם הדוגמנית הישראלית בר רפאלי.
זו הינה הפעם השניה שרפאלי מגישה בטקס. לפני שנתיים, אז התקיים הטקס הנוצץ בברלין שבגרמניה, הגישה רפאלי פרס לחברי להקת U2 שזכו בקטגוריית "המופע הטוב ביותר". עוד יגישו פרסים בטקס הדוגמנית אירינה שייק, דוויד האסלהוף, איימי לי, ג’רמי סקוט, השחקנית היידן פנטייר ועוד.

את הטקס השנה תנחה בת זוגו של ג’סטין ביבר, סלינה גומז, יופיעו ג’סטין ביבר, דויד גואטה, קולדפליי, הבטחת השנה ג’סי ג’יי והרד הוט צ’ילי פפרז המקומבקים וגם ג’ייסון דרולו, LMFAO ועוד. פרס מיוחד יינתן לחברי להקת קווין האגדית.

 

 סלינה גומז בטקס פרסי ה MTVבקטגוריית שיר השנה ניתן למצוא את להיטיהם של אדל, ""Rolling In The Deep’, "Grenade" של ברונו מארס, "On The Floor"של ג’ניפר לופז ופיטבול, את "Firework" של קייטי פרי ואת ""Born This Way של ליידי גאגא. בקטגוריית הפופ הטוב ביותר מתחרים השנה ראש בראש ג’סטין ביבר, בריטני ספירס, קייטי פרי, ליידי גאגא וריהנה. מי ייקח? שאלה טובה.

שאלה לא פחות טובה היא מי תיקח את תואר זמרת השנה? אדל, קייטי פרי, ביונסה, ליידי גאגא או שאולי דווקא ג’ניפר לופז?

בגזרת הבנים התמונה ברורה יותר כשהמועמדים בקטגוריה הם ג’סטין ביבר, אמינם, דויד גואטה, ברונו מארס וקניה ווסט. אבל כשאומרים MTV, אומרים וידאו קליפים ולכן אחת הקטגוריות המעניינות היא מי יקח את פרס הקליפ הטוב ביותר לשנת 2011?



עמוד זה נצפה: 611 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור